PDA

View Full Version : Line 6 aankondiging..



vettavillenl
17 juni 2004, 17:46
Over nieuwe POD XT (Pro) en later Guitarport...

lees het http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm

groeten Hans

Negative K3 fan
18 juni 2004, 08:46
leuk

Alain
18 juni 2004, 09:57
Ik heb gehoord dat de rack fx van line6 zouden vervangen worden door 1 fx unit, iemand daar al iets meer van gehoord?

Phyrexian
18 juni 2004, 10:07
idd goed om weten. thanks.

vettavillenl
20 juni 2004, 10:33
inmiddels is ook aangekondgigd dat de POD 2.0 in prijs is verlaagd

Staat op dezelfde pagina als de link bij het begin van deze thread

Diedo
20 juni 2004, 11:30
inmiddels is ook aangekondgigd dat de POD 2.0 in prijs is verlaagd

Staat op dezelfde pagina als de link bij het begin van deze thread

maar volgens mij is dat al best een tijdje zo... tenminste... hij kost al geruime tijd 179,- bij de feedback...

ff een vraagje over de POD2: Als je tussen kanalen switcht, heb je dan niet dat het geluid een tiende van een seconde wegvalt? en kun je em nou ook voor je versterker zetten, en dan wel die amp models gebruiken? of kan dat alleen als ie in de return gaat? het is mij niet echt duidelijk geworden na een search

Baco
20 juni 2004, 11:39
Ik heb gehoord dat de rack fx van line6 zouden vervangen worden door 1 fx unit, iemand daar al iets meer van gehoord?
Hmm, kan interessant worden. Waar heb je dit vandaan?

vettavillenl
20 juni 2004, 11:49
inmiddels is ook aangekondgigd dat de POD 2.0 in prijs is verlaagd

Staat op dezelfde pagina als de link bij het begin van deze thread

maar volgens mij is dat al best een tijdje zo... tenminste... hij kost al geruime tijd 179,- bij de feedback...

ff een vraagje over de POD2: Als je tussen kanalen switcht, heb je dan niet dat het geluid een tiende van een seconde wegvalt? en kun je em nou ook voor je versterker zetten, en dan wel die amp models gebruiken? of kan dat alleen als ie in de return gaat? het is mij niet echt duidelijk geworden na een search

los van de prijs die de dealer aangeeft, dit komt van Line 6 zelf. Wat dit tot gevolg heeft voor de prijzen bij de dealer is mij onbekend. Ik weet van de prijs bij Feedback

Over je vraag over POD 2. Voor mij is het enige tijd geleden dat ik hem had maar ik ben de 'switchtijd' is zeer gering en in een uitvoerende bandsituattie nagenoeg niet merkbaar

Alain
20 juni 2004, 12:33
Ik heb gehoord dat de rack fx van line6 zouden vervangen worden door 1 fx unit, iemand daar al iets meer van gehoord?
Hmm, kan interessant worden. Waar heb je dit vandaan?
iemand op het Line6 forum. Ik weet geenszins of het waar is of niet he.

Op HRI was er al het gerucht dat de rack fx zouden vervangen worden.

vettavillenl
20 juni 2004, 12:52
wat of waar is HRI?

andoni
20 juni 2004, 13:14
ff een vraagje over de POD2: Als je tussen kanalen switcht, heb je dan niet dat het geluid een tiende van een seconde wegvalt? en kun je em nou ook voor je versterker zetten, en dan wel die amp models gebruiken? of kan dat alleen als ie in de return gaat? het is mij niet echt duidelijk geworden na een search


volgens mij kan je een POD wel voor je versterker zetten, maar om de simulaties te gebruiken moet je best door een erg clean en transparant kanaal spelen denk ik. Ik heb gehoord dat dit op bvb een JCM800 redelijk kut klinkt omdat een JCM800 reeds het geluid een heel eigen karakter geeft. Het is nl. zo dat je dan met 2 voorversterkers zit. Je gebruikt je POD dan eigenlijk als een soort pedaal. In de return moet dit veel betere resultaten geven.

Diedo
20 juni 2004, 13:38
kijk aan, daar heb ik wat aan.. (nu moet ik even kijken of mijn return het wel doet, want toen ik daar een keer iets in wilde steken kreeg ik een hele harde brom... ik heb het vermoeden dat ie sluiting maakt... )

en de PO2.0 heeft geen stompboxmodellen zoals de XT, maar enkel een stapel effecten die je er over kan zetten --> am I right?

Alain
20 juni 2004, 14:49
wat of waar is HRI?
Huge Racks Inc

http://www.hugeracksinc.com

vettavillenl
20 juni 2004, 18:04
wat of waar is HRI?
Huge Racks Inc

http://www.hugeracksinc.com

Thanks

harrie-beton
22 juli 2004, 14:09
pod gebruiken samen met gitaar amp? Niet doen, kllinkt nergens naar.
en je gebruikt maar zo weinig van de mogelijkheden dan.
Gebruik een koptelefoon, cleane PA of zangset of cleane basversterkers.