PDA

View Full Version : Red Hot Chili Peppers EN ????



wanna1
17 juni 2004, 16:22
Gister naar de Peppers geweest, en idd het podium stond overdwars.
Dit kwam mijn inziens qua geluis veel beter uit.
Enig nadeel was dat het concert vrij kort was en dat het geluid VEEL TE ZACHT WAS !!!!
Kiedis zijn zang was tegen de verwachting in GOED zuiver.
Hoogtepunt was: het nr dat John zelf zong met zijn kopstem FANTASTISCH !!!!

wie meer ????

Bigfoot414
17 juni 2004, 16:30
John is de laatste paar jaar echt een goede zanger geworden.

Experience
17 juni 2004, 17:10
concert was inderdaad errug goed. Ik vond het geluid niet te zacht. Weet niet waar jij hebt gestaan? En kort? ze hebben dik 2 uur gespeeld. Maar Kiedis zong idd verdacht goed. en John met Maybe was zeker ook egweldig. Heerlijke gitarist ook om naar te kijken/luisteren

THW
17 juni 2004, 17:59
ik zou er heen zijn gegaan maar ging niet door omdat ik geen geld bleek te hebben voor kaartje stond ik daar een beetje voorr lul bij die balie :roll:

mr.freeze
17 juni 2004, 19:39
Gister naar de Peppers geweest, en idd het podium stond overdwars.
Dit kwam mijn inziens qua geluis veel beter uit.
Enig nadeel was dat het concert vrij kort was en dat het geluid VEEL TE ZACHT WAS !!!!
Kiedis zijn zang was tegen de verwachting in GOED zuiver.
Hoogtepunt was: het nr dat John zelf zong met zijn kopstem FANTASTISCH !!!!

wie meer ????

Ik ben ook geweest, ik stond heel ver vooraan.
Het geluid was niet te zacht, maar juist perfect. Zo dat het andere geluiden overstemt, maar geen pijn doet aan je oren.

Wat vonden jullie trouwens van de support acts. Nog dingen gegooid/middelvingers opgestoken naar Chicks On Speed?
The Roots waren echt geweldig. Volgens mij is bijna iedereen in de zaal fan. Een gitarist met hele bescheiden riffjes, maar toen hij aan het soleren sloeg, man wat een geweld!

mr.freeze
17 juni 2004, 19:40
Gister naar de Peppers geweest, en idd het podium stond overdwars.
Dit kwam mijn inziens qua geluis veel beter uit.
Enig nadeel was dat het concert vrij kort was en dat het geluid VEEL TE ZACHT WAS !!!!
Kiedis zijn zang was tegen de verwachting in GOED zuiver.
Hoogtepunt was: het nr dat John zelf zong met zijn kopstem FANTASTISCH !!!!

wie meer ????

hoofd
17 juni 2004, 19:55
Nog dingen gegooid/middelvingers opgestoken naar Chicks On Speed?

WTF? Chicks On Speed rulen! Wist niet dat die in het voorprogramma zouden zitten, anders was ik er ook wel geweest!

mr.freeze
17 juni 2004, 20:58
Nog dingen gegooid/middelvingers opgestoken naar Chicks On Speed?

WTF? Chicks On Speed rulen! Wist niet dat die in het voorprogramma zouden zitten, anders was ik er ook wel geweest!

Het is prima muziek, maar je moet ze niet met een veeeel te harde bass in het voorprogramma van de Red Hot Chili Peppers zetten. Het was echt zielig voor ze, hoe het publiek reageerde. Een oorverdovend gejoel toen ze zei: 'this is our laast song'. Volgens mij hebben ze dat nummer ook halverwege afgebroken.

mr.freeze
17 juni 2004, 20:58
Nog dingen gegooid/middelvingers opgestoken naar Chicks On Speed?

WTF? Chicks On Speed rulen! Wist niet dat die in het voorprogramma zouden zitten, anders was ik er ook wel geweest!

Het is prima muziek, maar je moet ze niet met een veeeel te harde bass in het voorprogramma van de Red Hot Chili Peppers zetten. Het was echt zielig voor ze, hoe het publiek reageerde. Een oorverdovend gejoel toen ze zei: 'this is our laast song'. Volgens mij hebben ze dat nummer ook halverwege afgebroken.

jaywalker
18 juni 2004, 17:19
Nog dingen gegooid/middelvingers opgestoken naar Chicks On Speed?

WTF? Chicks On Speed rulen! Wist niet dat die in het voorprogramma zouden zitten, anders was ik er ook wel geweest!

Het is prima muziek, maar je moet ze niet met een veeeel te harde bass in het voorprogramma van de Red Hot Chili Peppers zetten. Het was echt zielig voor ze, hoe het publiek reageerde. Een oorverdovend gejoel toen ze zei: 'this is our laast song'. Volgens mij hebben ze dat nummer ook halverwege afgebroken.

Die duitsers of wat ze waren, waren echt te zielig voor woorden. Als ik meer handen had gehad had ik meer middelvingers op kunnen steken!!!
Geniaal hoe die camera draaide naar het publiek toen iedereen ze middelvinger opstak.
Die gitarist van the roots mocht er idd wel wezen ....iig zijn laatste solo wel. Hij speeld trouwens op een erg koele marshall top!!!! :D:D:D:D:D:D
lijkt verdacht veel op mij marshall :lol: :lol:

Frusciante had inderdaad erg goede zang. Anthony stond niet zo heel erg hard maar ook niet te zacht. John en chad hadden toch echt wel de overhand kwa volume :D en dat vind ik niet zo heel erg.
Ik vond het volume erg aangenaam en goed gekozen. (Ik stond op de hoogte van John tegen de hekken van de security (erg leuke plaatsen)

De nieuwe nummers waren erg toll, ik ben benieuwd waarneer ze op cd komen te staan. Als ze binnenkort weer komen , ga ik zeker weer!!!

The Flying Dutchman
21 juli 2004, 19:38
*sniff* ik was er niet, maar ik moet zeggen dat het me niet verbaasd dat het goed was,
ik heb nog zowat nooit een optreden gezien van RHCP die middelmatig of goed was, ze zaten telkens bij de categorie:
fantastisch

:d

The roots moeten ook wel goe zijn, geen straffe fan (niet mijn genre) maar kheb er nog nooit x slechts van gehoord (en kheb nogtands alle cd's moeten beluisteren van mijn vader).

WISH I WAS THERE

The_RockeR13
17 augustus 2004, 22:54
Gister naar de Peppers geweest, en idd het podium stond overdwars.
Dit kwam mijn inziens qua geluis veel beter uit.
Enig nadeel was dat het concert vrij kort was en dat het geluid VEEL TE ZACHT WAS !!!!
Kiedis zijn zang was tegen de verwachting in GOED zuiver.
Hoogtepunt was: het nr dat John zelf zong met zijn kopstem FANTASTISCH !!!!

wie meer ????

Whaha te zacht? Ik ben zelf een groot fan van de peppers maar ik vind anthony vrij slecht zingen live! 16 juni zat ie er ook een paar keer dik naast op de verkeerde toonhoogte :o En het is zwaar irritant datie de hele tijd van de mic af zingt en dan weer er tegenaan, dan hoor je een paar woorden en dan valtie weg :( Jammer dat anthony niet goed live is maar john, flea (!), en chad zijn echt geweldig!!! En indd john kan echt super goed (live) zingen!

sietze
26 september 2004, 12:50
ik heb et concert opgenomen hij zat er inderdaad een paar keer flink naast ja

LesPaul
23 januari 2005, 18:16
Ik stond helemaal vooraan, Chicks on speed was wel oke!! alleen vond ik het niet kunnen dat ze dingen naar het podium toe gooide en 90% van het publiek Chicks on speed niet op prijs stelde.
er zaten zoveel mensen troep te gooien naar de meisjes van Chicks On Speed.. ik vind dat die mensen beter moeten nadenken bij wat ze doen.. maar ze zullen zich wel helemaal stoer voelen, lekker troep gooien naar een band die ook gewoon hun best staat te doen. die mensen hebben geen grijntje respect! ik heb een hekel aan dat soort mensen.. het enige wat ze nog echt super goed kunnen vertellen van een concert is dat je troep gooit.. en dat noemt zich een fan :-?
Kom dan wat later als je ze niet wilt zien of wees braaf en hou je mond dicht, maar ga niet meer dingen gooien! The Roots is niet echt mijn soort muziek maar heb er wel van genoten. Daarna natuurlijk de chili peppers en heb een aantal goede fotos kunnen maken van John toen hij meer aan de zijkant van het podium stond. verder geweldig concert, alleen zo jammer dat de bas soms zo hard was... de outro jam van throw away your television heb ik gewoon niet goed kunnen horen omdat die bas gewoon de rest van het geluid voor me dempte, helaas... maar ja, verder geweldig :D :D

conclusie: De Peppers waren top!!! hoogepunten waren Give it Away, en Maybe denk ik zo'n beetje :D . Voor de rest superconcert. Geluid was kut. Arena is een galmbak. Volgende keer hopelijk beter en meer mensen met 'respect voor een band die zich wel voor hun staan uit te sloven' :)

Bruce
29 januari 2005, 00:38
ik vind dat die mensen beter moeten nadenken bij wat ze doen.. maar ze zullen zich wel helemaal stoer voelen, lekker troep gooien naar een band die ook gewoon hun best staat te doen. die mensen hebben geen grijntje respect! ik heb een hekel aan dat soort mensen.. het enige wat ze nog echt super goed kunnen vertellen van een concert is dat je troep gooit.. en dat noemt zich een fan
Kom dan wat later als je ze niet wilt zien of wees braaf en hou je mond dicht, maar ga niet meer dingen gooien!

Hier ben ik het helemaal mee eens!!
Wat zijn dat ongeloofelijk zielige figuren zeg!!! Daar kots ik op!

Richwoodje
29 januari 2005, 10:26
jongens, dit topic is al meer dan een half jaar oud :-D