PDA

View Full Version : Kitty Hawk Supreme footswitch



GuitarCroock
17 juni 2004, 01:41
Hey,

Ik heb een Kitty Hawk Supreme 1. Daar zitten aan de voorkant en aan de achterkant een jack voor een footswitch. Nu heb ik er geen footswitch bij. Weet iemand misschien wat je met die footswitch schakelt, en hoe je dat zelf, simpel kan schakelen. Oftewel, moet je 2 dingen schakelen of 1, en zijn beide gelijk of nie. Heeft iemand hier ervaring mee?

Bigfoot414
17 juni 2004, 09:27
Ik heb precies zo'n versterker, en de footswitch is heel afwijkend van andere versterkers. Die footswitch die ik heb werkt niet meer, maar die heeft de man die hem verkocht zelf gemaakt. Ik heb wel het elektrische schema als je wilt.

GuitarCroock
17 juni 2004, 16:19
Graag, heb je misschien ook nog wat andere info over de amp. De labels achterop zijn ook een beetje vervaagd, dus ik heb geen idee waar de draaiknoppen/jacks voor zijn. Er staan geen lettertjes meer op het achterpaneel

Bigfoot414
17 juni 2004, 16:27
Heb je een Supreme Series 1? Zo ja, dan maak ik wel een paar foto's.

GuitarCroock
17 juni 2004, 16:32
Jeps, een echte autentieke

Zou je ook dat schema van de FS kunnen sturen?

Dat zou helemaal fantastisch zijn

ReinoutV
17 juni 2004, 20:20
Heb je deze toevallig in Wierden gekocht? Dan heb ik er ook nog over gespeeld; lekker ding (<- wat weer slaat op de versterker).

GuitarCroock
18 juni 2004, 12:47
Jazeker, bij guitar center. Hij klinkt zeker super, maar ik ga er nog wel een powersoak achterzetten, want hij is een beetje luid voor thuis. En ik vond het jammer dat er geen footswitch bij zat, maar als het goed is krijg ik daar nog een schema van

Bigfoot414
18 juni 2004, 16:34
Waarschijnlijk na het weekend pas, want thuis heb ik geen scanner.