PDA

View Full Version : Koch KC-50



stomas
21 april 2002, 21:09
Hallo mensen,

Ik heb laatst een Koch 50 watt buizentop gezien, KC-50, samen met een 2x12 speakercabinet (KS 212E) voor 720 euro. Nou vroeg ik me af of jullie me over deze amp iets kunnen vertellen(kwaliteit/stijl/prijs) Het enige wat ik weet is dat deze top ook in deluxe-uitvoering bestaat, maar ik heb geen idee wat het verschil is.

Alvast bedankt

Sjoerd

Dabbie
21 april 2002, 21:38
Ik heb een koch kc 50 deluxe, volgens mij is het verschil dat op de deluxe een gain- bassboost en een shift zit, kweetnie zeker..

Verder is het een hele veelzijdige stevige versterker. Ik heb er overigens 650 euro's voor betaald met een 1x 12 koch speakerkastje erbij. Er zit alleen geen reverb in (er is wel ruimte voor een reverb) misschien dat ik er nog wel een galm veertje in laat zetten.
Ik ben er echt heel blij mee. Erg leuk is ook de speaker dampning functie hiermee kan je je speaker in zijn ballen trappen.

Slowhand41
21 april 2002, 22:29
Hoi,

De KC50 heeft 2 kanalen: clean en overdrive. De deluxe uitvoering heeft er 3: clean, crunch en lead, waarbij de laatste een gainboost-switch heeft (extra buis in de voorversterker).