PDA

View Full Version : Taylor, waar hebben jullie hem gekocht?



Dylan61
16 juni 2004, 13:16
Taylor, waar hebben jullie hem gekocht?

Kjiratsiekoedel
16 juni 2004, 13:21
Niet, maar als ik er eentje wilde, dan zou ik hem bij de Albert Heijn halen met bonuspunten....

...wat wil je met je vraag?

Dylan61
16 juni 2004, 13:33
Kijken hoeveel bonuspunten jullie erbij kregen..

Nee ik heb net een Martin D28 uit Duitsland binnen voor 750 eurobonuspunten verschil met Nederland, en ik dacht misschien kun je ook Taylor ergens goedkoper krijgen. Door dit voordeel heb ik nog wat over en dacht kom we nemen er nog eentje bij.

Kjiratsiekoedel
16 juni 2004, 13:50
ok, dus je vraagt meer: waar kan ik taylors goedkoop vinden?

Dylan61
16 juni 2004, 14:19
ok, dus je vraagt meer: waar kan ik taylors goedkoop vinden?"

Als je dat zo direct vraagt krijg je antwoorden zoals, ik zou hem nooit over de post bestellen, geen Martin is hetzelfde enz

Maar mensen die eerder gitaren uit Amerika en Duitsland besteld hebben begrijpen gelijk wat ik met mijn vraag bedoel.

Jeroenvanhulsteijn
16 juni 2004, 18:31
ik heb een taylor die ik moet verkopen en daar zat een Sommer stickertje op. Maar ik geloof niet dat Sommer nog bestaat. Mss heeft Casa Bennely ze staan?

Dirk_Hendrik
17 juni 2004, 15:42
Maar mensen die eerder gitaren uit Amerika en Duitsland besteld hebben begrijpen gelijk wat ik met mijn vraag bedoel.

Ik heb vrij vaak dingen uit de US en Duitsland laten komen maar begrijp volstrekt niet wat je bedoelt.
Het enige wat ik ik me kan voorstellen is dat je een soort van bevestigingstopic wilt om te laten zien hoe goedkoop je je Taylor bij http://www.buffalobrosguitars.com hebt gekocht??

Correct me if wrong.

Dylan61
18 juni 2004, 13:05
Zeg Dirruk Handrik (wat een naam joh) was jij dat niet die zoveel kritiek had over het bestellen van spullen in Amerika?

Wat zeur je nou, ga lekker met je stokkie spelen.

Dirk_Hendrik
21 juni 2004, 14:10
Zeg Dirruk Handrik (wat een naam joh) was jij dat niet die zoveel kritiek had over het bestellen van spullen in Amerika?

Wat zeur je nou, ga lekker met je stokkie spelen.

Nee, Dat was ik niet.

Ik was degene die wat kritische vragen stelde op jouw kort door de bocht opmerkingen waarna jij boos werd omdat niet iedereen jou meteen heel tof vond. :o

Eigenlijk hetzelfde als nu. Zodra het antwoord je niet bevalt ga je lelijke opmerkingen maken.

Dus, leg nou es uit wat je bedoelt :razz:

ieme
28 juni 2004, 22:58
taylors zijn bij MP niet erg duur, en ja mijn 414 bevalt me meer dan uitstekend!