PDA

View Full Version : Xeikopehf - Blue eyes odyssey



Dimster
16 juni 2004, 12:52
Hola, ik heb van de week een nummer opgenomen met de zanger van mn band, maar we kregen veel negatieve kritieken. Bij ons eerdere nummer echter alleen maar positieve. Ze zeggen dat het vaak vals is, en daar kan ik dus niet bij, want ik weet dat et hier en daar niet perfect zit, maar vals? Ik denk dat het gewoon een hele apart harmonie is, en dat mensen dus automatisch zeggen dat ze het vals vinden.
Ik denk dat er op dit forum wel een aantal mensen zijn die redelijk wat verstand hebben van vals/zuiverheid, dus ik dacht, het kan geen kwaad om het even te laten checken.

track is te vinden op www.soundclick.com/xeikopehf eenmaal op de site aangekomen klik je op 'music' en dan op 'hifi' bij de track 'blue eyes odyssey'

Ik hoop dat jullie wat handige feedback hebben

Dimster
21 juni 2004, 01:06
op :roll:

Maiden Michiel
21 juni 2004, 09:16
De komma moet je even weghalen maar als ik op music klik:


Error Occurred While Processing Request
Error Diagnostic Information
Request canceled or ignored by serverServer busy or unable to fulfill request. The server is unable to fulfill your request due to extremely high traffic or an unexpected internal error. Please attempt your request again (if you are repeatedly unsuccessful you should notify the site administrator). (Location Code: 26)

erwin_ve
21 juni 2004, 09:51
Sorry dimster dude,het is echt vals. Bovendien staat de baspartij als die erbij komt vals t..o.v. de gitaar en nog een ander geluidje wat erbij komt is ook vals t.o.v. gitaar. Niet echt mooi als je meerstemmige vocals hebt:-)

Dimster
21 juni 2004, 11:37
wat is precies vals dan? De vocal? Kan je de stukken aangeven?
Ik heb het nl laten checken bij een zanger en een gitaarleraar, en de gitaar was af en toe vals ja, maar de zang niet.. zeiden ze

Indiana Joost
21 juni 2004, 11:50
Het klinkt idd een beetje vals, maar hij heeft wel een mooie stem :)

Dimster
21 juni 2004, 17:58
jamaar, wát klinkt dan precies vals? De vocal is toch niet vals?

Dimster
23 juni 2004, 23:31
op :roll:

erwin_ve
25 juni 2004, 10:26
Het is een kip of het ei zaak, de bas staat vals t.ov de gitaar, de gitaar staat ook niet helemaal lekker gestemd, maar de vocals zouden dan wel zuiver zijn? Probeer het nog eens een keer met goed gestemde instrumenten!

Dimster
2 juli 2004, 00:12
ok bedankt