PDA

View Full Version : Basgitarenshop



Vens
14 juni 2004, 11:38
Ik zag er geen topic over, en ben net nieuw hier, dus wou hem toch even promoten. De winkel alleen voor basgitaren, voor zover ik weet de enige in nederland. Iig de eerste.

http://www.bassmatters.nl

Echt een geweldige zaak. hij is zelf ook een super bassist, en is gewoon goed voor zijn klanten. Rekent teveel korting enzo :) En smeert je nooit iets aan om geld te verdienen. Ik zou zowiezo alle beginners adviseren gewoon daarheen te gaan als je een keer iets nodig hebt, en een uurtje te blijven praten. Dat alleen al helpt heel erg veel ;) En je krijgt een gratis bakje koffie :)

Maargoed, verder kent iedereen deze zaak natuurlijk wel toch? ;)

Bastijn
17 juni 2004, 18:05
gebrek aan reply betekend dat iedereen wel bekend is met deze shop.
ligt alleen een tering eind uit de buurt (van mij althans)....

niels_r
17 juni 2004, 18:11
Ja hoor, Paul is inderdaad een aardige man met verstand van zaken die alleen spul verkoopt waar hij zelf ook enthousiast over is. Paar keer geweest en wanneer ik een nieuwe bas aan zou schaffen ga ik ook zeker bij hem kijken.

Voor mij is het echter wel wat dichterbij :)

SBloke
17 juni 2004, 19:17
da's om de hoek hier....
jammer dat er ook niet zo'n speciaalzaak zit voor gitaren... (een winkel met een andere instelling dan Feedback of Schreeven..)

Lazy B.
17 juni 2004, 19:29
Natuurlijk kent iedere zichzelf respecterende bassist de enige basspeciaalzaak van Nederland. En ja, voor mij is het helaas ook een pokke eind weg. Misschien maar beter ook, anders zat ik daar iedere dag te kwijlen en gaf ik waarschijnlijk veel te veel geld uit.... :D

The Mule
17 juni 2004, 19:55
Inderdaad leuke zaak, aardige vent die Paul. Ben er wel eens geweest, uiteindelijk alleen het boek 'American Basses' gekocht, maar wel uitgebreid koffie gehad en 2,5 uur zoet geweest. En zoveel staat er ook weer niet in die winkel! Bijna net zo'n gezellige kletskous trouwens als Edwin van Huik. Daar (BassConnection) kom ik wat vaker, natuurlijk vanwege Alembic, maar 't is ook een stukkie dichterbij...

Chris Wolstenholme
17 juni 2004, 20:07
er zijn wel meer basspeciaalzaken in NL hoor :p :) gelukkig maar zou ik bijna zeggen

The Mule
17 juni 2004, 20:31
er zijn wel meer basspeciaalzaken in NL hoor :p :) gelukkig maar zou ik bijna zeggen

Ben wel geinteresseerd, kan je er nog wat noemen?

Chris Wolstenholme
18 juni 2004, 09:33
hartman muziek in broek op langedijk ( NH ) is basspeciaalszaak, vooral in vintage fenders. de site is nog in aanbouw maar je kan daar t beste gewoon is langsdroppen ( maar let niet op de rommel besides de bassen, de man is niet zon opruim wonder en heeft vaak last van zijn gezondheid helaas )

MazeMouse
18 juni 2004, 19:15
Hij is volgens mij op dit moment de enige in nederland die de PJB SIX-PAK heeft staan.
(ja, ik ben aan het sparen ;))