PDA

View Full Version : tremelo vast!



emielow
14 juni 2004, 10:46
op mijn supersquier standaard strat zit mn tremelo vast. ik weet niet offik hem verneukt heb ofzo, maar hij draait niet meer lekker ind e schroefdraad... hoe kan ik dit verhelpen, zonder de schroefdraad en dat ding te verneuken?

Diedo
14 juni 2004, 10:49
ik dnek dat je dat dat zojuist hebt gedaan...

misschien wil een druppeltje naaimachine olie of zoiets een beetje helpen, maar ik denk dat je schroefdraad naar de tyfus is

idno
14 juni 2004, 10:57
ik neem aan dat je t pookje/zwengelhendeltje bedoelt :???:

als je m te ver had doorgedraaid, te strak, dan zou 'ie 'dol' moeten zijn, dus dan is je schroefdraaid inderdaad fucked up.

kijk ff aan de onderkant door het plaatje achterop er af te schroeven, misschien zie je nog wat vreemds ofzo??

anders zou ik het gewoon wagen om te terug los te draaien (tip: links=los :razz: ) Hij is nou toch al stuk.

suc6

gjlp
14 juni 2004, 11:02
Beetje kruipolie, ff wachten, en dan losdraaien. Desnoods met enig geweld. Die SUPERsquiers kunnen wel wat hebben.

idno
14 juni 2004, 11:07
Beetje kruipolie, ff wachten, en dan losdraaien.

Hail to WD40 8-) :razz:

emielow
14 juni 2004, 11:15
ik heb dat ding nog niet zo lang... ik kan misschien ook teruggaan naar de gitaarwinkel? :-D een nieuwe ophalen

-robbert-
14 juni 2004, 11:16
ik heb dat ding nog niet zo lang... ik kan misschien ook teruggaan naar de gitaarwinkel? :-D een nieuwe ophalen

daar zijn ze ook niet achterlijk hoor

Dugie
14 juni 2004, 21:09
ik heb dat ding nog niet zo lang... ik kan misschien ook teruggaan naar de gitaarwinkel? :-D een nieuwe ophalen

daar zijn ze ook niet achterlijk hoor

Of je moet wachten tot je een studentje hebt :lol:

gitaargerben
15 juni 2004, 16:27
Correctie, gitaar winkels zijn ze wel achterlijk. :lol: