PDA

View Full Version : Gitarist uit Antwerpen zoekt speelmakers



Dugie
13 juni 2004, 22:03
Hallo,

Eerst zal ik me even voorstellen.
Ik ben een 23 jarige gitarist afkmstig van het noorden van Antwerpen.
Na reeds 12 jaar klassiek geschoold te zijn ( en dan bedoel ik werkelijk klassiek met muziek van Albeniz, Lobos,...) Heb ik nu men electrische gitaar van onder het stof uitgehaald. Mijn muziekinvloeden zijn van origine : Metallica en Slash (raar dat ik hierdoor in de klassieke gitaar ben gestort).
Na al die jaren is men smaak uitgebreider geworden. Santana en Eric Clapton zijn mijn voorbeelden.

Ik zoek dus mensen die nog een gitarist zoeken, een band willen oprichten of iets dergelijk. Liefst in de Blues/Rock stijl in de omgeving van Antwerpen ( Bergen op zoom en Roosendael zijn voor mij even gemakkelijk of makkelijker bereikbaar dan de zuidelijke omgeving van Antwerpen).

Groeten,
Dugie

Enfantterrible84
14 juni 2004, 09:25
Ik weet niet of je onze advertentie op dit forum al hebt gezien, maar ik heb zomaar het idee dat je perfect bij de band past (we spelen momenteel naast eigen werk heel veel Metallica, wat Nirvana en andere dingen - Pearl Jam bijv - kortom, rock met ballen, maar ALTIJD met melodie. Kijk even naar die advertentie (hardrockband Devolution, zie ook onze website www.devolutionband.tk), ook al vragen we daar in eerste instantie om een zanger, een extra gitarist zou een uitkomst zij gezien ons repertoire. We komen uit Bergen op Zoom, daar repeteren we ook, ik hoop nog van je te horen.

Enfantterrible84
14 juni 2004, 09:25
Ik weet niet of je onze advertentie op dit forum al hebt gezien, maar ik heb zomaar het idee dat je perfect bij de band past (we spelen momenteel naast eigen werk heel veel Metallica, wat Nirvana en andere dingen - Pearl Jam bijv - kortom, rock met ballen, maar ALTIJD met melodie. Kijk even naar die advertentie (hardrockband Devolution, zie ook onze website www.devolutionband.tk), ook al vragen we daar in eerste instantie om een zanger, een extra gitarist zou een uitkomst zij gezien ons repertoire. We komen uit Bergen op Zoom, daar repeteren we ook, ik hoop nog van je te horen.

Dugie
14 juni 2004, 21:54
Moest je eerst hier lezen er zit een berichtje in je e-mail ( opgegeven op dit forum).