PDA

View Full Version : Arrow rock



josh.vandenberg
13 juni 2004, 17:57
Wie is er zaterdag op arrow rock geweest en wat was het beste,

Wat was het beste gitaar geluid

Jopie
14 juni 2004, 17:56
Jongens jongens wat een festival echt ZUPEEERR!! Tsja gitaargeluid haha Joe Satriani , Steve Vai , Michael Romeo , Ronnie Montrose , Joe Gooch , George Kooymans , KK Downing , Glenn Tipton , Dave Meniketti , Steve Howe , Vinnie Moore , gitarist SAGA, Mathias Jabs enz....Do I have to say more

Pinkpop en Lowlands pff wat is dat?? ARROW ROCK FESTIVAL TOTALLY MAD :lol: .

Het was echt te gek of niet dan.........

josh.vandenberg
14 juni 2004, 18:05
Ik vond vinnie Moore het beste geluid hebben en de Alice cooper gitaristen

FNaRK
14 juni 2004, 21:29
ik vond het vooral erg hard (in de tent)


en ik ben wel wat gewend

TuuP
15 juni 2004, 11:50
Het geluid in de tent was idd achterlijk hard. Ik moet echt eens gaan kijken voor aangemeten oordoppen want mijn rechteroor piept nu nog na.

Ontopic: Satch had het mooiste gitaargeluid, al vond ik Fripp zijn symphoklanken ook wat hebben (als een van de weinigen).

Maiden Michiel
15 juni 2004, 12:04
Zie ook: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=33309

Vinnie Moore had inderdaad mooi geluid.
Michael Romeo's geluid vond ik iets te smerig, maar zijn spel was fantastisch.
Performance was het beste van Steve Vai band naar mijn mening

Stratman70
17 juni 2004, 10:48
Geef mij voor UFO toch maar Schenker met zijn wat agressievere geluid. Het geluid van Vinnie is echt wel goed, maar niet voor UFO vind ik.

Ik stond me echt te verbazen over hoeveel mensen er vooraan in de tent stonden zonder gehoorbescherming in. En ook dat ze vooraan stonden. Die mensen moeten nu dus echt al een stuk dover zijn dan voor zaterdag. Ik was erg gelukkig met mijn oordoppen! Heb alles goed gehoord en nergens last van gehad.

marc_o
17 juni 2004, 22:25
Ik ben erg benieuwd hoe men Robert Fripp vond tussen Vai en Satriani. Is van een heel andere orde natuurlijk, maar hoe hield deze man zich daar??

schaap
18 juni 2004, 00:00
Tijdens de jams had ie ze zwaar kunnen ownen, maar zn eigen stijl vond bijna niemand boeiend.

marc_o
18 juni 2004, 17:04
hmm, da's jammer, want talent heeft ie!

schaap
18 juni 2004, 20:53
Idd, was bij de jams ook wel te horen. De keren dat ie even meespeelde was het ook echt de juiste noot op het juiste moment enzo :o
Het was gewoon duidelijk wanneer hij iets speelde zonder em te zien 8-)

marc_o
19 juni 2004, 09:43
Bleef hij ook op zijn krukje zitten de hele tijd? Dat doet ie tenminste wel bij King Crimson..

schaap
19 juni 2004, 12:37
Jap, hij zat echt heel erg stilzttend met zn hoofdtelefoontje op te spelen