PDA

View Full Version : Op zoek naar: Jackson RR1



Rubenios
20 april 2002, 21:14
Weet iemand waar je die kan uit proberen, niet zo'n kut retail model ofzow hoor, das zo'n neck-thru met van die viool klinkende elementen erin (is wel een gitaar hoor :razz:)

(prijs van dit pracht ding is bijna 4000 Euro) maar dan zit er wel een ebben houten toets op :smile:

Alle mensen die nu gaan zeiken dat die gitaar zo duur is, I know, maar ik geil gewoon op het model :smile:

Greetz,
Rubenios

Andrewski
22 april 2002, 08:57
Ben ook aan het zoeken naar plekken waar ze Jackson USA ( en niet die Japanse/Koreaanse troep!) verkopen in Nederland.
Ik heb wel de prijzen in Duitsland gezien kijk op http://www.musik-produktiv.de en vul in de zoekmachine Jackson USA in.
Het lijkt wel of die krengen schaars zijn in ons land!
Ik weet wel dat de importeur in Amersfoort zit (Voerman Muziek geloof ik)

Rubenios
22 april 2002, 09:13
klopt, daar heb ik al een keer heen gebeld, die hadden inderdaad de RR1 wel, maar ik kon hem daar natuurlijk niet uitproberen :sad:

Het is wel een kut gitaar om te krijgen!

Andrewski
22 april 2002, 20:54
Ik ga vrijdag denk ik naar Kees Dee, die heeft wel eens interessante Amerikaanse planken...Ik ga sowieso verder rondkijken, als ik wat tegenkom mail ik het wel aan je door!

Andrewski
24 april 2002, 09:09
Ik zit te denken om een RR1 uit Amerika te bestellen zoals ik hem hebben wil.
Kost wel veel geld, maar merken als ESP en MusicMan zijn zeker niet goedkoper (bovendien is Jackson toch mooier!)
En de P.U.'s die standaard geleverd worden zijn sowieso mijn eerste keus evenals een originele Floyd Rose. (En de gebonden Ebben toets, Sharkfins, doorlopende neck etc.......)

FNaRK
24 april 2002, 10:15
The American Guitarstore
Haverstraatpassage 42a
7511 EX Enschede
T: +31 (0)53 4323060
http://www.americanguitarstore.com/nl/index.html

Zij kunnen ook bestellen voor je, eventueel halen ze je gitaar uit Duitsland voor je. Bel ze eens, waren bij mij erg behulpvaardig.

Andrewski
24 april 2002, 10:22
Yo Roadkill, helemaal te gek!
Aan zulke info heb ik iets.
Heb je ook iets op bestelling bij T.A.G.S.?
Zo ja, wat?
Metal Rules!

M-towns
24 april 2002, 10:40
probeer eens in Heerlen

Andrewski
24 april 2002, 10:48
Waar in Heerlen? (kom nooit in de buurt)

Ic3gl0vE
27 april 2002, 18:48
hey rubenios heb je die gitaar nu al?

Rubenios
28 april 2002, 19:50
Nee nog niet, loop alleen maar te kwijlen op internet plaatjes :smile: in de vakantie rij ik een keer naar duitsland (musikproductiv) om de gitaar van alexi te betasten iceglove :grin:

MZZLS

lord bean
1 mei 2002, 14:01
Hoe kan het zo zijn dat die RR1 hier 6000 gulden kost en in de USA maar 1400 dollar kost?
Je zou bijna geneigd zijn dat model in het buitenland te kopen.

zie: http://www.musiciansfriend.com
en dan effe jackson intypen

Arthur
1 mei 2002, 14:15
op http://www.gitaarmarkt.nl staat een rr3 voor 500 Euro

Andrewski
2 mei 2002, 09:57
Een rr3 is een (Japans?)aftreksel van de rr1 en is niet te vergelijken!
Wat de prijs betreft van een RR1 In USA ligt dit rond 2000 $ (advies) voor een met standaard finish.
Bij The American Guitar Store kunnen ze 'm bestellen voor 3300 Euro. Bij Musik-Produktiv is ie 2700 Euro en de modellen met dure lak (graphics) 3200 Euro dus wat dat betreft loont het zeker de moeite om in Duitsland te kijken.

TAGS ENSCHEDE
23 juni 2002, 00:51
BEL EENS MET THE AMERICAN GUITARSTORE,WIJ KUNNEN ZORGEN DAT JE EEN RR1 KAN BESPELEN.
WIJ HEBBEN GOEDE CONECTIES MET DE JACKSON IMPORTEUR EN KUNNEN WEL EENS WAT REGELEN VOOR EEN SERIEUZE KLANT!!
053-4323060
KAJ RINGENIER

pimmetje
23 juni 2002, 11:00
Da's nog geen reden om zo te gaan schreeuwen.

blimb
23 juni 2002, 11:35
zo ie zo een beetje jammer dat je je als winkel in een forum begeeft. Het is een forum en geen reclame boodschap....

lars
23 juni 2002, 11:35
wel grappig om te zien dat alle winkels hier ook aanwezig zijn en meelezen.

Rubenios
23 juni 2002, 11:41
Bedankt voor het voorstel TAGS, maar ik ben momenteel al mijn eigen RR aan het bouwen, check mijn andere topic maar :smile: De hals is nu ook al bijna af, ik heb hem al vast gehad :smile: ding was me toch een potje dun :smile: lkkr soleren.

greetz, Rubenios

alhambra
23 juni 2002, 12:35
Op 2002-06-23 11:35, schreef blimb:
zo ie zo een beetje jammer dat je je als winkel in een forum begeeft. Het is een forum en geen reclame boodschap....

Ben ik het niet mee eens. Het is juist goed dat ze het forum bekijken kunnen ze is zien wat gitaristen willen en wat er misschien fout aan verschillende winkels,het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze echt reclame gaan maken. Het wel weer handig dat ze aangeven, als iemand iets zoekt, wat zij in hun winkel hebben. Ik denk dat de klant (wij dus)zelf dan wel kan bepalen of dat wat ze hebben ook is wat ze zoeken.

Het zou voor feedback wel is nodig zijn om dit forum te checken, dan lezen ze is wat ze fout doen :smile: .

alhambra
23 juni 2002, 12:38
Oh ja nog ff dit. Volgens mij is dit forum betaald/gesponserd door verschillende winkels.
Of zit ik er naast.

MetalliCat
23 juni 2002, 12:51
Op 2002-06-23 12:38, schreef alhambra:
Oh ja nog ff dit. Volgens mij is dit forum betaald/gesponserd door verschillende winkels.
Of zit ik er naast.

Volgens mij heb je wel gelijk.