PDA

View Full Version : Mijn nieuwe rack is klaar!!!!



LordRiffenstein
13 juni 2004, 15:45
Ik ben van 6HE naar 8HE en van SKB-like naar een houten rack gegaan. Een klein weekje knutselen om hem op tijd klaar te krijgen en ik ben erg tevreden met het resultaat. Ik heb sinds de 6HE een interface erbij en mijn wireless weer klaar voor gebruik.

Alle bekabeling binnen is is George L, met hun solderless plugs of met Neutrik connectors. Ik gebruik momenteel opnieuw mijn Monster kabels maar ga binnenkort enkele andere testen (Sommer, Belden, Mogami).

In het rack zit van boven nr beneden:

SKB shelf met TS-10, FoxRox ZIM, PP2 en Axess GRX-4
Mod Pro
G-Major
Sennheiser EW-172
Interface
Furman AR-2306

En dan nu de foto´s:

http://riffenstein.kingsmeade.net/images/Rack/Rack-SE.jpg

http://riffenstein.kingsmeade.net/images/Rack/Rack%20close.jpg

De interface heef volgende aansluitingen van links nr rechts: Input, naar de input van de GRX-4, Output komende van de wireless, Midi In op de Midiman 1x4, 9v AC voor phantom power naar de All Access en 9v DC out naar de wah. Ik wacht nog op een buffer en dan voeg ik nog een guitar input toe en ga ik de kabels tussen pedalen en rack in een snake stoppen met Flexo Sleeve.

http://riffenstein.kingsmeade.net/images/Rack/Pedals.jpg

http://riffenstein.kingsmeade.net/images/Rack/Rack-back1.jpg

http://riffenstein.kingsmeade.net/images/Rack/Rack-back2.jpg

De kabels achteraan tussen rack en amp zal ik ook nog in een snake stoppen.

Het beste van al is dat ik nog minder ruis heb dan vroeger en het allemaal ZEER lekker klinkt!!

Cya,

Yoeri

BLOK182
13 juni 2004, 15:52
Ziet der ERG goed uit 8-) Rock on!

Rectifier
13 juni 2004, 16:39
De hoeveelste verandering is dit?

Versie 900.1?

Waar zijn de EB's gebleven?

LordRiffenstein
13 juni 2004, 22:41
De hoeveelste verandering is dit?

Versie 900.1?

Waar zijn de EB's gebleven?

LOL, dit is versie 4.0 denk ik :razz:

Ik gebruik nog 1 EB voorlopig maar staat gewoon niet mee op de foto.

Josdevos
14 juni 2004, 00:20
Sweet! :lol:

Ik hou het zelf op een Z7 en een Intellifex LTD in combi met Midimate...
Welke Savage gebruik je nu eig het meeste Youri? Heb nu toch al verschillende keren de 120 naast de mijne gehoord en heb toch wel een lichte voorkeur voor de SE.

LordRiffenstein
14 juni 2004, 08:02
Welke Savage gebruik je nu eig het meeste Youri? Heb nu toch al verschillende keren de 120 naast de mijne gehoord en heb toch wel een lichte voorkeur voor de SE.

Ik wissel af meestal maar ik verkies de SE voor blues en pop en de 120 voor rock/alternative.

Raffel
14 juni 2004, 09:48
is dat jouw Z-11 vlak boven die Furman? Ik heb als het goed is ronde midi ingangen achterin. :-?

Affijn vanmiddag eens kijken, dan komt de rest van mijn rack zooi binnen.

LordRiffenstein
14 juni 2004, 10:12
is dat jouw Z-11 vlak boven die Furman? Ik heb als het goed is ronde midi ingangen achterin. :-?

Affijn vanmiddag eens kijken, dan komt de rest van mijn rack zooi binnen.

Nope, dat is de Z-7, specifiek voor de Savages en Sovereign combo!

InternEd
14 juni 2004, 10:30
Hoi,

Ik zie geen midi out weer naar de AA lopen, klopt dat?
Of gebruik je geen stompboxmode van de Gmajor?

Groeten, Ed.

LordRiffenstein
14 juni 2004, 10:49
Hoi,

Ik zie geen midi out weer naar de AA lopen, klopt dat?
Of gebruik je geen stompboxmode van de Gmajor?

Groeten, Ed.

Euhm, ik volg niet helemaal. Er loopt 1 midi-kabel van de AA nr het rack, dus van de Midi Out op de AA nr het rack. Waarom zou er een 2de moeten lopen?

Nope, geen stompbox-mode, ik maak specifieke patches per song als ik fx nodig heb.

InternEd
14 juni 2004, 10:53
Euhm, ik volg niet helemaal. Er loopt 1 midi-kabel van de AA nr het rack, dus van de Midi Out op de AA nr het rack. Waarom zou er een 2de moeten lopen?

Nope, geen stompbox-mode, ik maak specifieke patches per song als ik fx nodig heb.Die AA heeft toch active sensing als je de midi out van de Gmajor naar de midi-in van de AA doet. Maar dat heb je niet nodig als je geen stompoxmode gebruikt.

Ik twijfel nog tussen stompboxmode of alleen patches maken en alleen van patch wisselen...

Raffel
14 juni 2004, 10:53
ik snap het ook niet. 'Luistert' de AA naar inkomende midi messages?

LordRiffenstein
14 juni 2004, 10:59
Ik twijfel nog tussen stompboxmode of alleen patches maken en alleen van patch wisselen...

Ik gebruik geen stompbox-mode omdat ik toch per song een specifieke klank wil. Niet elke chorus is gelijk en misschien hoort die zatte kloot aan de bar het verschil niet maar ik wel. Als je dan toch de veelzijdigheid van een multi-fx hebt, kan je die beter ook gebruiken vind ik. Ik heb zo bv minstens 4 verschillende chorus-klanken geprogrammeerd op mijn Mod Pro...

LordRiffenstein
14 juni 2004, 11:08
ik snap het ook niet. 'Luistert' de AA naar inkomende midi messages?

Ja dat doet die, je kan op de midi in een andere controller hangen om extra functionaliteiten mocht je nog iets 'missen' in de AA :???:

Raffel
14 juni 2004, 11:47
haha lijkt me inderdaad erg sterk. Zou ook niet meer mogen voor dat geld. Affijn misschien krijg ik vanavond de kans mijn rackje eindelijk eens te showen, die komt in geringe mate toch wel overeen denk ik :)

skabouter
14 juni 2004, 12:42
ziet er leuk uit, yoeri, leuk spul :) ik hoop echt dat het beter klinkt enzo, het is allemaal wel wat minder praktisch dat eerst. al die kabels over de vloer enzo................

wat doet zo`n furman nou eigenlijk precies ?
en wat is die snake voor je kabels waar je het over hebt ?

LordRiffenstein
14 juni 2004, 13:43
ziet er leuk uit, yoeri, leuk spul :) ik hoop echt dat het beter klinkt enzo, het is allemaal wel wat minder praktisch dat eerst. al die kabels over de vloer enzo................

wat doet zo`n furman nou eigenlijk precies ?
en wat is die snake voor je kabels waar je het over hebt ?

Die snake is gewoon het samenbinden van de kabels op de vloer. Ik zal hier Flexo Sleeve voor gebruiken, een soort van kous waar je de kabels doortrekt.

http://pr3.pacrad.com/img/flexo.jpg

Hierdoor blijven ze allemaal mooi samen en is het inpluggen/afbreken veel sneller voorbij. Tja, als het niet beter zou klinken zou ik het ook niet doen maar het klinkt dus wel beter.

Die Furman regelt de voltage zodat ik dus altijd lekker 230v naar mijn apparaten stuur. Dit is vooral belangrijk met lampenversterkers omdat die anders klinken als ze minder of meer volt krijgen.

Raffel
14 juni 2004, 14:37
hoe bedoel je dat het beter klinkt met een dergelijke snake?

LordRiffenstein
14 juni 2004, 15:24
hoe bedoel je dat het beter klinkt met een dergelijke snake?

Mmm niet met de snake maar met een Wah op de vloer en niet meer met de GX-700 ed.

Raffel
14 juni 2004, 15:36
ik vond het al zo raar :-D Ok dan is dat duidelijk :razz:

skabouter
15 juni 2004, 00:09
ziet er leuk uit, yoeri, leuk spul :) ik hoop echt dat het beter klinkt enzo, het is allemaal wel wat minder praktisch dat eerst. al die kabels over de vloer enzo................

wat doet zo`n furman nou eigenlijk precies ?
en wat is die snake voor je kabels waar je het over hebt ?

Die snake is gewoon het samenbinden van de kabels op de vloer. Ik zal hier Flexo Sleeve voor gebruiken, een soort van kous waar je de kabels doortrekt.

http://pr3.pacrad.com/img/flexo.jpg

Hierdoor blijven ze allemaal mooi samen en is het inpluggen/afbreken veel sneller voorbij. Tja, als het niet beter zou klinken zou ik het ook niet doen maar het klinkt dus wel beter.

Die Furman regelt de voltage zodat ik dus altijd lekker 230v naar mijn apparaten stuur. Dit is vooral belangrijk met lampenversterkers omdat die anders klinken als ze minder of meer volt krijgen.

aha, handig zo`n snake, ja. zoiets wilde ik ook al doen, voor de midikabel en het adaptersnoer vanuit mijn FC200. samen in een "kous" zodat je maar 1 snoer hebt. wist niet dat dat snake heet :)

maar die furman ? waarom is het nodig dat het voltage geregeld word ? ik heb dat niet, en ik "mis" het ook niet ofzo. en meer mensen hebben het niet. wat doet het nou precies ?

LordRiffenstein
15 juni 2004, 07:43
maar die furman ? waarom is het nodig dat het voltage geregeld word ? ik heb dat niet, en ik "mis" het ook niet ofzo. en meer mensen hebben het niet. wat doet het nou precies ?

De voltage die je uit de muur trekt varieert nogal. Als je bv je wasmachine opzet en er staat iemand te koken, heb je waarschijnlijk GEEN 220-230v meer in huis. Dan klinkt je versterker anders. Ditzelfde kom je heel vaak tegen in clubs en kaffees waar de stroom voorziening nog vooroorlogs is, je mag dan blij zijn als de aarding behoorlijk is en je 210v uit de muur haalt. Hang je daar dan ook nog PA en lichten op en er blijft niets meer over.

Die Furman regelt het dusdanig dat je altijd mooie stabiele stroom krijgt. Haal je bv maar 210v uit de muur dan zal de Furman zorgen dat je apparaten toch 230v krijgen. Ik weet niet precies hoe hij dat doet maar het werkt wel. Er is een kleine afwijking, ik denk + en - 5v of zo maar ik heb thuis vaak maar 205-210v en de Furman trekt dat mooi bij tot 228 (ingesteld op 230V). Wat ik verder doe is mijn versterkers biassen met de Furman, ze krijgen dan lekker 230v en ik stel ze in. Aangezien ik altijd met die Furman speel en dus steeds ongeveer 230v heb, klinken mijn versterkers ook altijd consistent.

wimmeltje
15 juni 2004, 08:31
Waar verkopen die snake ergens in de buurt van eindhoven? Is het een soort van praxis waar ze die dingen verkopen of moet ik daar echt voor bij een speciaal zaak zijn ofzo?

LordRiffenstein
15 juni 2004, 08:41
Waar verkopen die snake ergens in de buurt van eindhoven? Is het een soort van praxis waar ze die dingen verkopen of moet ik daar echt voor bij een speciaal zaak zijn ofzo?

Geen idee waar men het verkoopt want ik heb de mijne gekocht via een kennis in Duitsland, hij had dit ook nodig. Je kan het vinden op http://www.conrad.de of misschien via de importeur van Tech Flex in Nederland http://www.techflex.nl.

Chiel
15 juni 2004, 08:44
Zo'n kous is idd een gemakkelijke oplossing. Maar waarom niet meteen een multi? Als je dan toch zo bezig bent zou ik het meteen groots aanpakken. Met een multi heb je alles door één kabel en je hoeft maar twee stekkers aan te sluiten :P .

LordRiffenstein
15 juni 2004, 10:05
Zo'n kous is idd een gemakkelijke oplossing. Maar waarom niet meteen een multi? Als je dan toch zo bezig bent zou ik het meteen groots aanpakken. Met een multi heb je alles door één kabel en je hoeft maar twee stekkers aan te sluiten :P .

De multi is onderdeel van het volgend project, een pedalboard :-D Op dit ogenblik dus niet erg bruikbaar maar dat komt nog wel, ooit :cool:

doncker
15 juni 2004, 13:11
Moet je die kous ook verwarmen zodat hij krimpt zoals bij krimpkousen dat vaak op elektronicaprints wordt gebruikt ?

lennartengel
15 juni 2004, 13:30
Die Furman regelt het dusdanig dat je altijd mooie stabiele stroom krijgt. Haal je bv maar 210v uit de muur dan zal de Furman zorgen dat je apparaten toch 230v krijgen. Ik weet niet precies hoe hij dat doet maar het werkt wel. Er is een kleine afwijking, ik denk + en - 5v of zo maar ik heb thuis vaak maar 205-210v en de Furman trekt dat mooi bij tot 228 (ingesteld op 230V). Wat ik verder doe is mijn versterkers biassen met de Furman, ze krijgen dan lekker 230v en ik stel ze in. Aangezien ik altijd met die Furman speel en dus steeds ongeveer 230v heb, klinken mijn versterkers ook altijd consistent.

Ik wil ook op een mooie dag nog eens een power conditioner kopen, maar dacht meer aan een samson pb 11. Regelt die dan ook de toevoer? Of is dat gewoon een veredelde stekkerdoos? Welke furman heb jij?

LordRiffenstein
15 juni 2004, 13:38
Ik wil ook op een mooie dag nog eens een power conditioner kopen, maar dacht meer aan een samson pb 11. Regelt die dan ook de toevoer? Of is dat gewoon een veredelde stekkerdoos? Welke furman heb jij?

Die Samson regelt volgens mij geen toevoer, is dus inderdaad een veredelde stekkerdoos. Ik heb de Furman AR-2306.

lennartengel
15 juni 2004, 15:47
:nervous: Dat ding kost 6x zoveel als een samson. ahhhh, dat zou dan het duurste apparaat in m'n rek worden :o Nee, ik ben niet zo rijk. Maar bedankt voor de info. Toch maar een samsonnetje bestellen

skabouter
15 juni 2004, 16:33
heb je pics van je rack, lennart ?
en wat heb je zoal verder .kheb je site gezien, maar die is nog niet af

amon
15 juni 2004, 18:26
ziet er leuk uit, knaap!

kheb geen geld meer/te weinig voor uitbreiding van mijn 'rack' dat al wel 2he is... :D

lennartengel
15 juni 2004, 19:22
Picks van mijn rack in youri's topic... Zou best kunnen. Maar dan moet ik eerst die foto's online zetten, en daar heb ik niet zo'n zin in. Die website is ook al een eeuw niet meer geupdate. Dat kostte allemaal meer moeite dan ik gehoopt had :roll: Maar ik kan je ook gewoon vertellen wat er in zit... Mesa boogie formula en 50/50 eindversterker, G-major, 15 bands grafische equalizer (goedkoop ding, gehad maar gebruik em niet echt) en binnenkort ook een power conditioner hoop ik...
Dat alles in een marshall 1936 stereo 2x12. Ik ben er blij mee.

lennartengel
15 juni 2004, 21:08
Oh, helemaal vergeten... Heel Nederland zit naar een balletje te staren. Tijd zat dus om ff die foto's op het web te knallen. Krijg het alleen niet voor elkaar om 'm in het bericht te plaatsen, dus kijk maar ff op m'n site http://www.lennartengel.nl/gear.htm

skabouter
15 juni 2004, 23:05
prettig setupje, kerel :) mooi hoor.
ik zie daar achter ergens een peavy amp staan. is dat een renown 400 ?
en ik woon ook in alkmaar, hoe heet je band, en wie zijn de leden (wie weet ken ik er wat).
ik speel zelf ook wel eens in atlantis. tering warm hol altijd :D
maar wel gezellig

lennartengel
15 juni 2004, 23:34
:o Oog voor detail... Ja, dat is idd een peavey renown. Ik had er nog nooit een gezien, heb em teleen gehad tot m'n setup klaar was. (vandaag speaker kast binnen gekregen :D .)

M'n band the raven, we hebben nog niet veel gespeeld maar dat komt nog. Ehh jasper lok is de andere gitarist, speelt ook in lynx. Dat wel bekend? En de bassist Mark eltak. Speelt in de atlantis afterparty-band deze maand

skabouter
15 juni 2004, 23:54
mja, ik had die amp zelf namelijk (daarom herkende ik hem). is hij toevallig in spanjaard gekocht ? (Daar heb ik hem een keer ingeruild, en zij hebben hem weer verkocht daarna).
en waarom heb je eigenlijk een g-minor EN een FCB1010 ?

lennartengel
16 juni 2004, 09:39
Ik gebruik de fcb1010 voor pc's, output volume en exp( whammy enzo). De g-minor kreeg ik bij de major, dus heb ik die voor cc's. Delay aan uit, preset boost voor solootjes en tap tempo... Het werkt, maar op een mooie dag (deja vu???) komt er een ground control oid.

En wat die amp betreft, spanjaard mijd ik als de pest :evil: maar ik heb 'm geleend. ik weenie. Misschien is het de jouwe wel :lol:

skabouter
16 juni 2004, 10:38
ach, spanjaard...........ik meed ze eerst ook. maar toch is het zo slecht nog niet. prijzen liggen hoog,maar ik heb ontdekt dat je die zo omlaag krijgt, en dan betaal je net zoveel als bij feedback. en ze kennen me er nu goed, zijn erg aardig en behulpzaam. ik mag nu ook dingen lenen, als ik iets mooi vind, en het thuis testen over mijn eigen gear. toch wel handig. ddat doen ze bij feedback niet snel :D

lennartengel
18 juni 2004, 15:48
Die snake is gewoon het samenbinden van de kabels op de vloer. Ik zal hier Flexo Sleeve voor gebruiken, een soort van kous waar je de kabels doortrekt.

Ik heb ook al een tijdje het idee om zo'n interface in elkaar te knutselen. En het lijkt me ook wel handig alle kabels dan in zo'n sleeve of krimpkous oid te stoppen. Maar ik wil er dan ook een verlengsnoer voor m'n stekkerdoos op m'n pedalboard bij doen. Gaat dat problemen geven in een huls met een gitaarkabel?? Storing ruis oid??

Wie heeft het antwoord,

charlie45
18 juni 2004, 15:56
je kan ook een multi kabel maken.

er schijnen zelfs multikabels te bestaan waarin zowel voeding als signaal kabels zitten. deze worden o.a. gebruikt voor tv camera's. (je weet wel, waar iemand achteraan holt om de kabel te leiden)

LordRiffenstein
18 juni 2004, 16:03
Ik heb ook al een tijdje het idee om zo'n interface in elkaar te knutselen. En het lijkt me ook wel handig alle kabels dan in zo'n sleeve of krimpkous oid te stoppen. Maar ik wil er dan ook een verlengsnoer voor m'n stekkerdoos op m'n pedalboard bij doen. Gaat dat problemen geven in een huls met een gitaarkabel?? Storing ruis oid??

Wie heeft het antwoord,

Een kabel met 220v erdoor jagen is geen goed plan, dat geeft storingen op je audio-signaal. Lage voltages zoals 9v voor een wah is geen probleem.

lennartengel
18 juni 2004, 16:37
Zo'n multikabel is natuurlijk wel heel mooi, maar daar ben ik echt niet handig genoeg voor. En ik denk niet dat ik er geld voor over heb om dat te laten maken door bv paul lenders...

En wat betreft die 220... Die fcb1010 werkt niet met minder :( Als ik die kabel van m'n gitaar nou in een eigen sleeve doe? Schermt dat voldoende af tegen de storing?

Raffel
18 juni 2004, 17:55
of je doet de phantom power mod bij de fcb1010 :)

lennartengel
18 juni 2004, 18:23
of je doet de phantom power mod bij de fcb1010

jaaa!! Vertel me alles! Ik heb er wel over gelezen dat dat kan bij de fc200, maar dus ook bij behringer? Dan is m'n probleem opgelost...

LordRiffenstein
19 juni 2004, 00:01
jaaa!! Vertel me alles! Ik heb er wel over gelezen dat dat kan bij de fc200, maar dus ook bij behringer? Dan is m'n probleem opgelost...

Je kan alles vinden op de FCB-Yahoo-Group

http://groups.yahoo.com/group/fcb1010/files/Hardware%20Mods/

vdgraaf
21 juni 2004, 09:52
Beste Lord Riff!

Ziet er echt goed uit allemaal!

Vraagje over de manier vwaarop je de voeding van je All Acces geregeld hebt. Ik zie dat je een 9V kabeltje hebt samengebdonde met je Midi kabel. Waar heb je die vandaan en waar heb je het "stopkontaktje" vandaan wat zo mooi in het gaatje voor een XLR aansluiting past, en wat zit er aan de andere kant?? (en hoeveel vragen zou ik nog meer in één zin kunnen stoppen... ;-) )

grtn, Jan Anton

LordRiffenstein
21 juni 2004, 10:43
Beste Lord Riff!

Ziet er echt goed uit allemaal!

Vraagje over de manier vwaarop je de voeding van je All Acces geregeld hebt. Ik zie dat je een 9V kabeltje hebt samengebdonde met je Midi kabel. Waar heb je die vandaan en waar heb je het "stopkontaktje" vandaan wat zo mooi in het gaatje voor een XLR aansluiting past, en wat zit er aan de andere kant?? (en hoeveel vragen zou ik nog meer in één zin kunnen stoppen... ;-) )

grtn, Jan Anton

BEDANKT!!

Ok, even wat uitleg over die interface.

De eerste 2 aansluitingen zijn gewoon Neutrik chassis jacks, die klikken je Neutrik plug vast. De midi-aansluiting is een Midiman 1x4 thru box die ik met klittenband vast geplakt heb net voor een gaat in het frontpaneel.

http://www.midiman.com/images/global/product_pics/big/thru_1x4.jpg

1 maal in 4 maal uit.

De volgende aansluiting is de phantom power voor mijn All Access, dit is eigenlijk gewoon de adaptor waarvan ik het einde, de plug, heb vastgezet tegen die interface zodat ik simpel kan inpluggen, ik zal eens een fotootje van dichtbij maken. De laatste aansluiting is een 9v voor mijn wah. Dit is eigenlijk een afdichtings plaatje voor het frontpaneel maar ik heb er een gat in geboord en er dus een aansluiting ingezet. Aan de achterkant is deze aangesloten op mijn Pedal Power via een kabel, naar de wah heb ik gewoon een heel lange kabel lopen. Leuk knutselwerk allemaal maar wel erg makkelijk nu. De aansluiting op het plaatje, de kabel en juiste plugs heb ik allemaal gekocht bij een electronica-boer bij mij in de buurt.

Volgende stap is om de midiman+phantom power te vervangen maar dan moet ik nog wat meer knutselen. De phantom power aansluiting is nogal fragiel en dus wil ik daar ook nog vanaf. Heb nog veel tijd deze zomer :-D

vdgraaf
21 juni 2004, 12:50
Ik heb er wel over gelezen dat dat kan bij de fc200, ...



Waar heb je dat gelezen over de FC200?

lennartengel
23 juni 2004, 09:20
Hier op 't forum. Ik geloof dat het een berichtje van Chiel was, maar dat weet ik ech niet meer zeker... Maar ook verders nix over hoe, alleen dat het kan.
Misschien weet youri nog wel een adresje van een fc200 usergroup ook :wink:

@iro
23 juni 2004, 18:10
zaterdag ga ik z'n gear is bekijken :)
:D

@ Lordriff. om wa uur moeste gelle nu weer spelen de zaterdag ?

el loco
23 juni 2004, 19:26
Lekkere setup dit, echt vet. Ik had ff een vraagje over je draadloos systeem. (ben van plan een 19" rack te gaan `beginnen` en wil even het kostenplaatje op een rijtje hebben)

Welke spullen van sennheiser heb je er eigenlijk precies inzitten en wat kost dat nou (inclusief zender)?

thanx alvast!

LordRiffenstein
23 juni 2004, 23:15
zaterdag ga ik z'n gear is bekijken :)
:D

@ Lordriff. om wa uur moeste gelle nu weer spelen de zaterdag ?

Wij spelen om 21u!

LordRiffenstein
23 juni 2004, 23:18
Lekkere setup dit, echt vet. Ik had ff een vraagje over je draadloos systeem. (ben van plan een 19" rack te gaan `beginnen` en wil even het kostenplaatje op een rijtje hebben)

Welke spullen van sennheiser heb je er eigenlijk precies inzitten en wat kost dat nou (inclusief zender)?

thanx alvast!

Draadloos is de EW-172 met extra de rackmount kit. Ik weet niet wat het precies allemaal kost tegenwoordig, ik denk dat de wireless ongeveer 500euro is en nog eens 50 of zo voor de rackmount.

@iro
27 juni 2004, 20:35
zaterdag ga ik z'n gear is bekijken :)
:D

@ Lordriff. om wa uur moeste gelle nu weer spelen de zaterdag ?

http://users.skynet.be/bs365570/foto/HPIM0071.JPG

http://users.skynet.be/bs365570/foto/HPIM0070.JPG

he Lord als ik ni vele zinnigs heb gezee ... euhm ja gespeelde wel in een jenever tent hé :D

LordRiffenstein
27 juni 2004, 20:38
he Lord als ik ni vele zinnigs heb gezee ... euhm ja gespeelde wel in een jenever tent hé :D

LOL, tja er waren wel meer jenever-slachtoffers :-D :razz:

@iro
27 juni 2004, 20:44
http://users.skynet.be/bs365570/foto/HPIM0056.JPG



http://users.skynet.be/bs365570/foto/HPIM0068.JPG