PDA

View Full Version : Duimsteun



Lazy B.
12 juni 2004, 19:37
Ik heb op een van mijn bassen problemen om mijn duim goed kwijt te kunnen vanwege de positie van de elementen. Op oude Fenders zie je wel eens van die duimsteunen. Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn die dingen gemakkelijk te plaatsen? Waar kun je die kopen?

piezo
13 juni 2004, 16:31
Te koop bij Voxhumana in Vlaardingen. 2 gaatjes boren en vastschroeven, meer niet

Lazy B.
13 juni 2004, 21:54
Ik heb geen ervaring met dit soort dingen. Verkloot je je lak dan niet als je gewoon in je body gaat lopen boren? En kan het geen kwaad voor de sustain?

Venomer
14 juni 2004, 09:48
Ik heb geen ervaring met dit soort dingen. Verkloot je je lak dan niet als je gewoon in je body gaat lopen boren? En kan het geen kwaad voor de sustain?

Tsja, je krijgt natuurlijk wel twee gaatjes in je bas. Om te voorkomen dat de lak teveel beschadigt, kun je een stukje schilderstape plakken op de plek waar je gaat boren.

Zo'n klein stukje plastic op je bas heeft echt geen merkbaar effect op de sustain.

JoVe
14 juni 2004, 11:57
Anders doe je het zoals de bassist van Beef. Hij heeft een potlood boven z'n elementen getaped.

Deze foto is denk wel duidelijk genoeg:

http://artists.toxic-orange.com/_img/5/gallery/1099939593Afbeelding-143.jpg

Chris Wolstenholme
14 juni 2004, 12:02
koen fu 8-)

Lazy B.
14 juni 2004, 12:04
Anders doe je het zoals de bassist van Beef. Hij heeft een potlood boven z'n elementen getaped.

Deze foto is denk wel duidelijk genoeg:

http://artists.toxic-orange.com/_img/5/gallery/1099939593Afbeelding-143.jpg

Mmm, da's helemaal zo'n gek idee nog niet...

MazeMouse
14 juni 2004, 17:42
Anders doe je het zoals de bassist van Beef. Hij heeft een potlood boven z'n elementen getaped.

Deze foto is denk wel duidelijk genoeg:

http://artists.toxic-orange.com/_img/5/gallery/1099939593Afbeelding-143.jpg

Mmm, da's helemaal zo'n gek idee nog niet...Het is wel ernstig punkrock (waarom heeft hij het dan eigenlijk? :s)