PDA

View Full Version : Bosch & Gert-Jan: * It's Froggy Outside.mp3 * [jam]



Bosch
12 juni 2004, 17:42
Hey Surfers,

Een mp3-tje van Gert-Jan en mij.

Opslaan als:

http://www.gjvanwijk.nl/wout_gj.mp3


Ik had een backing gemaakt en die grotendeels volgespeeld waarna ik GJ heb gevraagd om de gaten te vullen. Het is qua compositie geen meesterwerk, maar gewoon een LEKKERE JAM. 8-) Er komt op termijn overigens wel een mp3 waar de rollen wat eerlijker zullen zijn verdeeld :D ).


Avé,

G-J & Bosch

Barret Wallace
12 juni 2004, 17:51
GAAF

ik krijg er bijna spijt van dat ik em niet heb ingespeeld :P

Anyway beide gave stukken dat stukje op 2.08 die jullie samen spelen is geweldig 8-) 8-) 8-) en de slagjes zijn ook vet :D

Wel vind ik de toneverschillen een beetje té.. GJ heeft iets teveel galm in zijn tone vind ik.

Keep it up!


Shakeel

schaap
12 juni 2004, 18:28
Ja die toonverschillen zijn soms wel jammer.
Tof om je eens met GJ samen te horen, niet dat ik niet weg ben van je link met Shakeel, maar ik ben bij elke shredder wel benieuwd hoe diegene samen zou spelen met weer een andere enzo. Hoewel daar bij GJ toch erg weinig twijfels bij zijn, is altijd goed 8-) Vooral GJ zn 1e stuk vind ik erg stoer, vooral met precies daarna weer jullie 2 samen. Kan niet wachten op de volgende :cool:

Hempo
12 juni 2004, 19:19
hey vet gedaan jong.
leuk basintro :), wel geinig nr. wel snel enzo :cool: sjeujz

m^rton
12 juni 2004, 19:36
Ik kan maar niet wennen aan dat geluid.
Er zitten wel gave stukjes tussen, maar dat geluid das gewoon echt niet mijn ding.

Gert-Jan
13 juni 2004, 08:46
Hey dudes,

Bedankt voor het luisteren en de reacties.

Tja toneverschil is natuurlijk onvermijdelijk en naar mijn mening zelfs essentieel. Ieder heeft zijn eigen sound en ik vind dat wel zo leuk. Tuurlijk spreekt het een je meer aan dan het ander. Maar om nou de sounds te gaan matchen??

Ik vond het in ieder geval leuk om een keer met meneer Bosch te mogen jammen. Ik zet het zeker in mijn cv :razz: :razz:

Op naar de volgende (waar ik toch weer mijn eigen sound zal 'zoeken') :-D

Negative K3 fan
13 juni 2004, 14:02
wel koel, thema is vervelend na een tijdje, bosch toon is koel, het begin vind ik ook erg vet.

G-J's stukken zijn wel leuk, maar zn toon... tja... veel te vaag, blanket-over-speaker toon, VEEEL te veel flanger op stukken etc. etc.

Gert-Jan
13 juni 2004, 18:35
VEEEL te veel flanger op stukken



Maar wat als je nou een sound zoekt met heeeeeel veel flanger??? Jullie maken het me wel lastig hoor :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Negative K3 fan
13 juni 2004, 22:24
danb moet je zon sound niet zoeken.

Gert-Jan
14 juni 2004, 05:17
Ja tuurlijk, en als ik zeg dat jouw rode gitaar niet mooi is koop jij morgen een blauwe. Trouwens, K3 bestaat niet meer. :razz:

Diedo
14 juni 2004, 11:08
zijn ze de pijp uit gegaan!'!??! vertel!?!? :o

Bosch
14 juni 2004, 19:04
Hey Surfboys,

Bedankt voor de reacties!

Ik vond het erg leuk om 'online' met GJ te jammen.

Geen gezeik over de sound :evil: als niemand meer z'n eigen sound zou durven kiezen, maar zou gaan wat algemeen "verantwoord" (lees saai), zou het wel droevig worden.

Wacht de volgende opname maar eens af 8-)

Howdie,

~Bosch~

Negative K3 fan
14 juni 2004, 21:18
Ja tuurlijk, en als ik zeg dat jouw rode gitaar niet mooi is koop jij morgen een blauwe. Trouwens, K3 bestaat niet meer. :razz:

die vergelijking gaat niet op en K3 bestaat voor altijd!

Stratman70
15 juni 2004, 09:06
Ik vind dit wel aardig. Wat weer zo jammer is, is dat de gitaargeluiden van Bosh te droog klinken, tegenover het (te overdreven) flangergeluid van GJ. Jammer Gert-Jan, want ik hoor niet zo goed wat je speelt.

Doe beiden iets meer aan je geluid en vooral als jullie samen weer wat opnemen. Niet dat jullie hetzelfde moeten klinken, maar meer éénheid van gitaren mag van mij wel.

Bouke
15 juni 2004, 15:13
Hey guys,

Ik vind dit een leuke jam! Juist de diversiteit in de tones spreekt mij wel aan. Als liedje kan ik er niet veel mee, maar als jam vind ik het heel erg leuk!

Meer!

Bouke

Predator
16 juni 2004, 14:25
Coole jam dudes! Maar de geluiden verschillen inderdaad echt TE erg, ik vind beiden jullie sounds best WHACK eerlijk gezegd. Dat van Bosch te schel, dat van GJ te vaag (meer FX dan tone).

Die shred lick bij 1:04 vind ik echt waanzinnig man, kun je die tabben WRB? Je paar keer string plukken werpt ook vruchten af, voegt net even iets toe aan de track. So does the DOPE BASS 8-) .

GJ's bit is heel kort moet ik zeggen, moet daarbij wel opmerken dat je shred hierin veel beter klinkt dan in je riffcontest song. Veel gecontroleerder. In je 2e wat langere stuk is je fasering ook heel mooi. Maar doe alsjeblieft wat aan je sound!!!