PDA

View Full Version : less is more!!



bassopotmus
12 juni 2004, 14:16
Mischien wisten jullie het al, maar me amp/stack is eruit. Iks peel nu over een SWR LA 12" combo.

Okee, ik ben dus inderdaad naar full solid state gestapt, wat geen bewuste keus was. Ik was op zoek naar een handzaam combotje om met gedifineerd geluid op lage geluidsniveaus te oefenen en wat te jammen.

Ik was bij feed-back (ja tering zaak, echt bagger service) omdat ze daar vaker wel wat hebben staan en ik zag die SWR. Nou was ik nooit een fan van SWR omdat ik het altijd wat te erg naar SWR vond klinken, je bass werd een bass door een SWR amp. beetje als het geluid van een Ampeg ook met je bass doet.
Maar na wat gelusiterd te hebben heb ik een ding gevonden, een amp die goed klinkt, meteen als je inplugt en de meters op 0 laat staan. Met alle respect voor kleinere merken als behringer enzo, die ook in die klasse ampjes maken, dat niet voor mij kunnen doen.

Het geluid is dus echt gedefineerd en je kunt lekker op mids draaien of scoopen voor een slapje. Het heeft een simpele bass, mid,treb tuner out/tape out, mix in. Redelijk uitgebreid voor een 12" klein combotje. Hij is maar 60 watt, maar vergis je niet door de definitie heb je niet meer vollume nodig. SWR heeft dit ding naar eigen zeggen ook zo ontwikkeld een goedgeprijst combotje dat goed klinkt en zonder fratsen.

linkje (http://www.swrsound.com/products/laseries_new/la12.html)