PDA

View Full Version : Bandsite



Guitarfreak
11 juni 2004, 23:30
Hey,
Ik heb deze vakantie weer eens niets te doen, toen besloot ik om maar een site te maken voor me band Scarus. Ik moet er bij zeggen dat hij nog niet helemaal af is maar de soundfiles volgen binnenkort
http://scarus.bl.am
Reacties en tips zijn allemaal welkom!
Groeten Jip,

Bluesbreaker
14 juni 2004, 22:24
de letters in het menu mogen van mij wel iets groter, of een duidelijker lettertype

Hempo
14 juni 2004, 22:30
je moet behoorlijk zoeken
en de gemiddelde leek vindt die knoppen links niet snel.

Guitarfreak
15 juni 2004, 19:37
Maar zonder dat?
Trouwens, hebben jullie nog tips voor het design?

Hempo
15 juni 2004, 19:55
zonder dat wel cool, maar ik wou meestal van simpel.

marc_o
17 juni 2004, 22:44
"Het een naar laatste optreden met de zanger Pim"
Ik wil niet zeuren, maar het is "het op één na laatste optreden....."
Lijkt geneuzel van mijn kant natuurlijk, maar als je een site maakt, moet je daar wel even op letten...verder best leuk hoor, en bedenk me dat ik er ook hard aan moet beginnen, maarja....geen tijd en geen zin.

BramVersteeg
8 augustus 2004, 23:32
Ook een mooie bandsite Jip!
Voor mij iets té Tool maar wel erg netjes gemaakt!

soup
8 augustus 2004, 23:47
erg mooi ,

Guitarfreak
9 augustus 2004, 14:27
Hey bedankt voor de reacties+complimenten :)

thijsov
10 augustus 2004, 21:50
leuke site jip, maar het desing he :wink:
maarja dit had je allemaal al gehoord natuurlijk :)

highspeedalienguitarbunny
11 augustus 2004, 13:20
mooie site,

waren jullie ook niet in de Regiotap?

Guitarfreak
11 augustus 2004, 17:20
mooie site,

waren jullie ook niet in de Regiotap?
Idd, toen waren we net een paar maand bij elkaar haaha.
En thijs, design is een kwestie van smaak he. Het design past bij de stijl muziek die we maken, vandaar beetje donker, natuurachtig, merkaba teken (gaan veel texten over)

BramVersteeg
11 augustus 2004, 19:47
Design is erg mijn smaak! Zeer mooi (voor de 2e keer :D ). Check www.defiancetheband.tk eens. Is nog niet af maar is in de maak. Ook een beetje in die stijl.

Guitarfreak
11 augustus 2004, 20:10
Hey wat vet man! Ik hou van die stijl :) Jij hebt wel veel creativiteit zie ik al! Is de site met Swishmax gemaakt?
Sinds kort heb ik een eigen webdesign bedrijf http://definition-gaming.net/design/?p=nieuws Hier ben ik gister mee begonnen het is dus nog lang niet klaar. (binnenkort wordt de link naar .nl verplaatst) Kheb er flash, php, java, html in verwerkt.

BramVersteeg
11 augustus 2004, 22:41
Bedankt voor je reactie. Zoals je ondertussen weet heb ik de site niet zelf gemaakt maar onze zanger :lol: . Wel mooie sites hoor die je maakt. :dance:

Guitarfreak
13 augustus 2004, 23:20
Zo ik ben alweer bezig met een website. Sinds kort hebben ik en een paar anderen een eigen webdesign 'bedrijf' (zo heten we volgens de kvk). Ik ben alvast begonnen met het maken van een design+flash.
http://members.home.nl/jimsas/voorbeeld3.swf (binnenkort wordt het hoogst waarschijnlijk www.definition-design.nl, maar dat later).
Wat vinden jullie? Tips? Suggesties? Ik hoor het wel