PDA

View Full Version : Keane



thijsov
11 juni 2004, 19:50
wat vinden jullie nou van dit britse trio?
oke er is geen gitaar, jammer maar de single: "somewhere onlye we know" vind ik wel mooi, klinkt toch vol met alleen drums en piano.
beetje coldplay sfeer, vind ik wel mooi.
ik denk dat ik binnenkort maar ff het album download ofzo.

en jullie?

schaap
11 juni 2004, 20:06
Zanger is goed, pianist is wel apart op zich.

Bluesbreaker
11 juni 2004, 20:22
idd, coldplay sfeer, maar dan wat minder goed
geef mij maar gewoon coldplay

Pilitev
11 juni 2004, 20:41
Die clip bij die single is ook wel apart

the joshua tree
11 juni 2004, 20:48
Ik vind ze goed. Ze lijken wel op coldplay maar zijn toch anders. Ze staan ook op lowlands, ik ben erg benieuwd hoe ze live zijn, dat is toch een belangrijke factor. In Engeland worden ze volgens mij al weer gruwelijk gehyped... maar klinkt wel goed.

Blijepanda
11 juni 2004, 20:59
Tsja ach, klinkt wel aardig. Maar meer ook niet.

Hempo
11 juni 2004, 21:09
Ik vind het wel coole muziek. Zo zie je maar weer hoe simpele muziek (piano akkoordjes rammen) met een goede zanglijn toch zo mooi kan zijn.

Negative K3 fan
12 juni 2004, 11:01
ik vind ze lelijk, ik vind somewhere only we know een ongeloofelijk schijtnummer en ze zijn niet eens origineel te noemen.

THW
12 juni 2004, 11:54
het is weer de zoveelste band die zich coldplaygeluidnaapers kunnen noemen ik word er een beetje gek van dat mensen altijd in gaan om een hype en niet echt hun eigen geluid creëren
keane klinkt lekker maar meer ook niet

Pete Townshend
13 juni 2004, 16:32
De single is wel leuk. De rest van het album valt tegen, vind ik.

IndiepoprockJesse
13 juni 2004, 17:04
Ik vind ze goed. Ze lijken wel op coldplay maar zijn toch anders. Ze staan ook op lowlands, ik ben erg benieuwd hoe ze live zijn, dat is toch een belangrijke factor. In Engeland worden ze volgens mij al weer gruwelijk gehyped... maar klinkt wel goed.

in engeland wordt alles gehyped, dus over 3 maanden horen we geen fuk meer van keane.. daar lijken ze teveel op coldplay voor.. jammer..

Jesse//

Bigfoot414
14 juni 2004, 09:47
Ik vind het weinig aan. Zulke soort bands komen eens in de zoveel tijd voorbij. Dan denk je wel es: he, dit heb ik eerder gehoord.

Electrical Storm
14 juni 2004, 11:48
Ze stonden toch ook in de 3FM tent van Pinkpop? Daar zag ik wel gitaren...


En trouwens: ik vind niet echt dat je kunt spreken van een Coldplay-hype: Dit soort bandjes bestaan al sinds Radiohead onder de verzamelnaam Britpop

Bluesbreaker
14 juni 2004, 16:16
Ze stonden toch ook in de 3FM tent van Pinkpop? Daar zag ik wel gitaren...


En trouwens: ik vind niet echt dat je kunt spreken van een Coldplay-hype: Dit soort bandjes bestaan al sinds Radiohead onder de verzamelnaam Britpop

nou, maar binnen de britpop zijn duidelijke verschillen, en er zijn nu toch ineens wel veel Coldplay-achtige bandjes