PDA

View Full Version : Nieuwe V van Washburn USA



gerrekat
11 juni 2004, 19:17
test

gerrekat
11 juni 2004, 19:18
http://news.harmony-central.com/Newp/2004/WV80B-sm.jpg


vind hem op de Headstock na best vet! de retail is $ 1499 wat ook meevalt voor een USA made gitaar!

Specifications:

All mahogany body
Tone pro stop tail with tune-o-matic
Seymour Duncan Custom Custom in the bridge
Seymour Duncan '59 neck
Powder coated black diamond plate pick guard
Mahogany neck
25.5 scale ebony fingerboard
Jumbo frets
18:1 Grover tuners

Swan
11 juni 2004, 19:29
wat n lelijk headstock...
en vind de afgeronde punten niet mooi....
doe mij maar n Jackson KV1 dan

gerrekat
11 juni 2004, 19:33
Scherpe punten becshadigen als een gek....alle Jacksons van voor 1994 die ik gebruikt tegen ben gekomen hadden schade op die punten.

Maar ik vind scherpe punten ook wel tof, ik vind een RR alleen mooier dan een king V om een of andere vage reden....

Vind dit best een toffe V ben benieuwd hoe ie speelt, ben ook niet zo weg van de headstock....maar goed GMP headstocks zijn helemaal lelijk maar het zijn wel monsterachtig goede gitaren!

Bluesbreaker
11 juni 2004, 19:51
tjah, helemaal zwart he
ik zou er niet mee rond willen lopen

nouja, iig wel gothic verantwoord

gerrekat
11 juni 2004, 19:54
V's zijn geaccepteerd voor Blues....Albert King speelde er heel lang geleden al op :-D :-D

Bluesbreaker
11 juni 2004, 20:07
idd, hij heeft zelfs zn eigen signature, maar dan wel Gibson Flying V en geen Washburn'

maar het ging me ook voornamelijk om de lelijke afwerking en kleur

ik vind mn gitaar ook graag in het schemerdonker terug, dat lijkt me met zon gitaar vrijwel onmogelijk

ik vind die slagplaat ook maar niks, traanplaat kan best mooi materiaal zijn, maar je moet het niet op de hele gitaar pritten

(ik heb zelf trouwens ook nog een Maverick X-1, niet zwart maar blauw natuurlijk, uit de tijd dat ik ook nog ietwat andere muziek speelde (geen death metal ofzo hoor))

Swan
11 juni 2004, 20:13
jahoor elke zwarte gitaar is voor goths en metalheads :roll: zucht

raar dat ik geen enkele zwarte gitaar heb :-D

Bluesbreaker
11 juni 2004, 20:19
jahoor elke zwarte gitaar is voor goths en metalheads :roll: zucht


nee, maar deze wel :D

Rubenios
11 juni 2004, 20:27
reclame blablabla. geef me maar een echte flying V.

schaap
11 juni 2004, 20:29
Ga dan maar naar je eigen topic :cool:

Fuhgawz
11 juni 2004, 23:36
vind hem op de Headstock na best vet! de retail is $ 1499 wat ook meevalt voor een USA made gitaar!

Ik vind de headstock juist het enige dat er mooi is aan dat ding :-?

Soulflyhigh
12 juni 2004, 02:16
Wacht eens ff was dit niet een sig. van die vent van Drowning Pool. Ik zag er een advertentie van. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij hem alleen gebruikt. Toch wel een vette gitaar trouwens :-D

SiNiSTRaL
12 juni 2004, 09:51
reclame blablabla. geef me maar een echte flying V.
je bent een aardige gast maar af en toe zo'n vreselijk domme loser bij elke merknaam die voorkomt in een post er 'reclame blablabla' bij te gaan posten...stel je eens niet zo aan idioot...