PDA

View Full Version : shit!



thijsov
11 juni 2004, 18:25
hmm weet niet of het hier hoort maargoed...
mijn vader las in de krant van sluiting poppeliers/waveworld rijswijk. dus wij daar vandaag heen , kon ik met leuke korting 2 footswitchen en een snoertje kopen, en wat setje snaren enz...
wij naar binnen poppeliers was er nog.. alleen waveworld voorgoed gesloten! ....nouja balen dus, nu me vader overhalen om een keer naar pro music store in rotterdam te gaan (krijg ik korting)

mzzl, thijs

Bluesbreaker
11 juni 2004, 20:43
lol, maak eens een web log aan voor zulke verhalen :D

schaap
11 juni 2004, 20:46
Waarom ? :???:

Bluesbreaker
11 juni 2004, 20:52
was niet aanvallend bedoeld ofzo hoor, vandaar ook "lol" en " :D "
ik vond de manier van schrijven alleen nogal web log achtig

Javaca
11 juni 2004, 22:12
Lullig voor je Thijs.

Wat wilde je kopen?

thijsov
11 juni 2004, 22:16
hmm iig voor mijn versterker 2 footswitchen en een kabel dat ze samen in de versterker output konden, zodat ik kon switchen tussen clean/lead en effects on/off. en als er grote korting was denk ik nog wat snaren enzo.
maarja al gesloten dus word nog ff wachten tot me pa naar rotterdam wil rijden.

hehe ja meneer bloesbreker zo had ik het perongeluk geschreven als ik het herlees :)
ik zou zelf niet moeten wetne hoe ik erop zou moeten reageren, zo raar geschreven...ik ga maar een weblog starten 8-)

Bluesbreaker
11 juni 2004, 22:31
np, ik vond het alleen leuk dat je het op zo'n "huiselijke" sfeer geschreven had :)

Bins
12 juni 2004, 00:07
Wtf?? Die gasten zeiden pas nog dat ze gewoon open bleven??
Ik zag destijds in de metro de "opheffings uitverkoop" dus wij meteen actie, want de gitarist en bassist uit mijn band hebben daar gitaren gekocht, de 1 had een zadel-polijst, en de ander een afstel beurt tegoed nog. Dus die gasten lachen van "haha wat een paniek, we blijven gewoon open hoor"....

Waar moet je dan heen als je nog garantie op je axe hebt, en er mankeerd wat aan?

sash
12 juni 2004, 00:58
Waar moet je dan heen als je nog garantie op je axe hebt, en er mankeerd wat aan?

Nergens, dan ben je gewoon in je kont geneukt

fred dons
12 juni 2004, 08:01
ik ben nooit zo gek geweest op de die winkels, ze hadden bij allerlei vestigingen iedere 6 maanden "opheffingsuitverkoop"en als de desbetreffende winkel dicht ging dan hadden de overgebleven winkels ook nog regelmatig "opheffingsuitverkoop"van goederen die zogenaamd over gebleven waren.
(plus ieder maand 1000 piano's van een order die zogenaamd niet door was gegaan of een pianoschool die was gesloten (met die getallen moet op ieder hoek van de straat nu wel een vleugel staan)

En als laatste altijd plaatjes van Gibson Les Paul Utra's ad EUR 5000 en Fender American Floyd's bij hun advertentie als het over Epi, Studio's squiers en highway 1 strats ging :evil:

maar voor de rest wel leuke winkels :wink:

hadv
15 juni 2004, 22:57
volgens mij zitten ze nog in Culemborg
daar waren ze ook begonnen
toen rijswijk, toen amsterdam, amsterdam dicht, zaandam, zaandam dicht, nu rijswijk ook dicht

hun site is momenteel ook geen toonbeeld van activiteit, maar die werd sowieso niet vaak bijgewerkt (nu staat er eigenlijk gewoon nix)
maar je kunt ze altijd bellen ? (0345 532256)
culemborg is natuurlijk niet voor iedereen even makkelijk/snel bereikbaar