PDA

View Full Version : Dimebag wah from hell!!



Anthony
11 juni 2004, 13:46
Hee allemaal,

wie van jullie heeft ervaring met deze wahpedaal?? En waar in NEDERLAND kun je hem true-bypass laten maken??

Lucky
11 juni 2004, 15:55
eerst een dure signature wah kopen...en dan laten modificeren....
hmmmmm
Ik heb met die wah geen ervaring mee, maar ik zou hem eerst maar eens goed vergelijken met andere wahs om te kijken wat de meerwaarde is.
afgezien van een fancy paintjobje en de mythe dat bepaalde ge-endorsde gear je kan laten klinken als.....

Anthony
11 juni 2004, 19:32
Sorry hoor, maar op zo'n antwoord zit ik niet echt te wachten...

Ten eerste heb je geen ervaring met die wah dus waarom geef je dan antwoord.
Ten tweede true-bypass is niet standaard inbegrepen dus dan zul je het ergens moeten doen, nietwaar???

Mitch
11 juni 2004, 19:46
Tut tut. Op vragen die je met twee minuten Googlen kan beantwoorden zitten wij ook niet te wachten, maar hoor je ons daarover bitchen :D

Hij is te koop bij Feedback, maar zal vast bij andere Dunlop dealers verkrijgbaar zijn.
TB maken kun je bij een muziekwinkel vragen met een eigen reparatie afdeling of je kunt het hier op het forum vragen. Wel héél lief natuurlijk.


Maar voor een niet-TB wah is de Dimebag Dunlop gewoon duur.
Voor maar een beetje meer zijn een stuk betere wahs verkrijgbaar, maar ja. Daar zit je niet op te wachten :razz:

BLOK182
11 juni 2004, 20:02
Ik heb die DB02 gecheckt, de goedkopere, best tof dingetje, vette sweep en werkte leuk met highgain :)

Anthony
11 juni 2004, 21:35
He He,

Blink 182 heeft het juiste antwoord gegeven!!

Ook al is dat niet de pedaal die ik PRECIES bedoelde, het is toch een Dimebag en hij is iemand die 'm geprobeerd heeft.

Als ik een tril-miljoen euro had gaf ik Blink 182 persoonlijk een reis naar de JimDunlop-fabriek waar de wahpedalen worden gemaakt. Dan kunnen we samen lekker EINDELOOS pedalen testen en weten we meteen hoe ze klinken.

Mithrandir
11 juni 2004, 21:47
Vreemd, heel vreemd.....je wilt dus gewoon alleen maar horen dat die Wah geweldig is ofzo?

Mitch
11 juni 2004, 22:58
Welke Blink ? Ik zie alleen maar BLOK.


Leuk topic dit.

Fuhgawz
11 juni 2004, 23:19
Volgens mij kun je bij de Jukebox in Boekel wah-wahs true bypass laten maken. Tenminste, ik heb een keer een advertentie op marktplaats gezien van een kerel die zijn Crybaby verkocht en beweerde dat ze daar de modificatie hebben uitgevoerd. Maar pin me er in elk geval niet op vast, want ik weet het niet zeker.

Lucky
13 juni 2004, 23:22
er zijn nou eenmaal bepaalde waarheden die vrij breed toepasbaar zijn...
Iemand kan ook reageren op het principe achter de actie die je overweegt, toch?

Ik zou zeggen ga hem eens testen, dan hoor je het zelf.

lupoloco
14 juni 2004, 00:40
gerrekat heeft er toch een, niet? pm hem anders ff :)

Nielsje
14 juni 2004, 09:52
hm..

anthony heeft al 18 post en nu begint ie al te kwaad te worden

meneer denkt zeker4 dat de hele wereld aan z'n voeten hangt ofzo?

en Seymour paul heeft gelijk.. er bestaat zoiets als google enzo.

maar nee, ik mag me daar natuurlijk niet over uitlaten,

ik heb helemaal geen ervaring met het oorlogswah pedaaltje, sorry..


maar als je wil heb ik nog wel wat leger sminck van vroeger liggen en ook wat schuurpapier..kan je zo je eigen wahtje inkleuren naar eigen smaak.

Diedo
14 juni 2004, 10:58
muhahaha :-D

Antal
14 juni 2004, 11:02
Vreemd, heel vreemd.....je wilt dus gewoon alleen maar horen dat die Wah geweldig is ofzo?

Volgens mij wel. Gaat een beetje nergens over dit.


Als ik een tril-miljoen euro had gaf ik Blink 182 persoonlijk een reis naar de JimDunlop-fabriek waar de wahpedalen worden gemaakt. Dan kunnen we samen lekker EINDELOOS pedalen testen en weten we meteen hoe ze klinken.

Arme Blok.... :roll:

Lucky
14 juni 2004, 12:49
kom op guys,
googelen, geirriteerd raken...ok

maar laten we niet zo'n forum zijn waar de nieuwkomer die een cultureel misstappie maakt direct de grond in geflamed wordt.

ooooooooooohmmmmmmmmmmmmmmm

http://homepages.gold.ac.uk/siva/htmlsivafinal/guru.gif

Mitch
14 juni 2004, 13:33
Zoals Geoffrey Teese altijd zegt:

"Peace, love and wah !"

BLOK182
14 juni 2004, 15:43
Vreemd, heel vreemd.....je wilt dus gewoon alleen maar horen dat die Wah geweldig is ofzo?

Volgens mij wel. Gaat een beetje nergens over dit.


Als ik een tril-miljoen euro had gaf ik Blink 182 persoonlijk een reis naar de JimDunlop-fabriek waar de wahpedalen worden gemaakt. Dan kunnen we samen lekker EINDELOOS pedalen testen en weten we meteen hoe ze klinken.

Arme Blok.... :roll:
Ja eindeloos crybaby's testen staat me ook niezo heel erg aan :D Maar tis goedbedoeld :wink:

wimmeltje
15 juni 2004, 08:57
Ik weet nog goed dat ik in Vietnam zat en daar met mijn crybaby gitaar aan het spelen was. Ik heb hem toen van Kolonel John "Hannibal" Smith moeten verven in camo kleuren. Deze gedaante verandering heeft Sgt. Bosco "Bad Attitude" Baracus voor mij uitgevoerd. Capt. "Howling Mad" Murdock kwam toen we weer terug waren in de USA met een RMC III wah aanzetten en die heb ik toen samen met Lt. Templeton "Faceman" Peck getest. Wow dat was vet. Instelbare sweep. TB. Ik heb de dure dime en goedekope getest. Morley (staat nu tekoop). RMC en dunlops. Ik Had mijn lijst met eisen waar de wah aan moest voldoen meegenomen en ben gaan testen. De Dime is zeker wel goed, maar voor de prijs zijn er betere. Ga ze zelf testen en probeer zelf eruit te komen wat voor jou de beste is. Staar je alleen niet blind op de naam en de Camo. Een Camo maken is niet zo een probleem. De klank die eruit komt let daar maar op. Succes met zoeken en gewoon overal proberen zoveel mogelijk wahs te testen.

wimmeltje
15 juni 2004, 08:58
Ik weet nog goed dat ik in Vietnam zat en daar met mijn crybaby gitaar aan het spelen was. Ik heb hem toen van Kolonel John "Hannibal" Smith moeten verven in camo kleuren. Deze gedaante verandering heeft Sgt. Bosco "Bad Attitude" Baracus voor mij uitgevoerd. Capt. "Howling Mad" Murdock kwam toen we weer terug waren in de USA met een RMC III wah aanzetten en die heb ik toen samen met Lt. Templeton "Faceman" Peck getest. Wow dat was vet. Instelbare sweep. TB. Ik heb de dure dime en goedekope getest. Morley (staat nu tekoop). RMC en dunlops. Ik Had mijn lijst met eisen waar de wah aan moest voldoen meegenomen en ben gaan testen. De Dime is zeker wel goed, maar voor de prijs zijn er betere. Ga ze zelf testen en probeer zelf eruit te komen wat voor jou de beste is. Staar je alleen niet blind op de naam en de Camo. Een Camo maken is niet zo een probleem. De klank die eruit komt let daar maar op. Succes met zoeken en gewoon overal proberen zoveel mogelijk wahs te testen.