PDA

View Full Version : Dimebag wah from hell!!



Anthony
11 juni 2004, 13:46
Hee allemaal,

wie van jullie heeft ervaring met deze wahpedaal?? En waar in NEDERLAND kun je hem true-bypass laten maken??

Lucky
11 juni 2004, 15:55
eerst een dure signature wah kopen...en dan laten modificeren....
hmmmmm
Ik heb met die wah geen ervaring mee, maar ik zou hem eerst maar eens goed vergelijken met andere wahs om te kijken wat de meerwaarde is.
afgezien van een fancy paintjobje en de mythe dat bepaalde ge-endorsde gear je kan laten klinken als.....

Anthony
11 juni 2004, 19:32
Sorry hoor, maar op zo'n antwoord zit ik niet echt te wachten...

Ten eerste heb je geen ervaring met die wah dus waarom geef je dan antwoord.
Ten tweede true-bypass is niet standaard inbegrepen dus dan zul je het ergens moeten doen, nietwaar???

Mitch
11 juni 2004, 19:46
Tut tut. Op vragen die je met twee minuten Googlen kan beantwoorden zitten wij ook niet te wachten, maar hoor je ons daarover bitchen :D

Hij is te koop bij Feedback, maar zal vast bij andere Dunlop dealers verkrijgbaar zijn.
TB maken kun je bij een muziekwinkel vragen met een eigen reparatie afdeling of je kunt het hier op het forum vragen. Wel héél lief natuurlijk.


Maar voor een niet-TB wah is de Dimebag Dunlop gewoon duur.
Voor maar een beetje meer zijn een stuk betere wahs verkrijgbaar, maar ja. Daar zit je niet op te wachten :razz:

BLOK182
11 juni 2004, 20:02
Ik heb die DB02 gecheckt, de goedkopere, best tof dingetje, vette sweep en werkte leuk met highgain :)

Anthony
11 juni 2004, 21:35
He He,

Blink 182 heeft het juiste antwoord gegeven!!

Ook al is dat niet de pedaal die ik PRECIES bedoelde, het is toch een Dimebag en hij is iemand die 'm geprobeerd heeft.

Als ik een tril-miljoen euro had gaf ik Blink 182 persoonlijk een reis naar de JimDunlop-fabriek waar de wahpedalen worden gemaakt. Dan kunnen we samen lekker EINDELOOS pedalen testen en weten we meteen hoe ze klinken.

Mithrandir
11 juni 2004, 21:47