PDA

View Full Version : fender versterker



depterra
19 april 2002, 21:34
fender versterkers stijgen deze in waarde hoe ouder dat ze zijn? want ik kan mischien een kopen maar ik weet pas zondag welk type...

PeArLjAm
20 april 2002, 01:37
Dat hangt ervanaf hoe oud ie is, wat voor een model etc. VOoral de oudere fender buizenbakken kunnen nog aardig wat opbrengen, vooral uit de jaren '50 en '60. Natuurlijk is de staat ook wel belangrijk, zolang hij van binnen maar in orde is.

depterra
20 april 2002, 11:01
ik zijn ni zeker maar ik denk dat het ene van de serie dyna-touch is ne stage 100..
bevat deze lampen ofzo en is dit een goede versterker? alvast bedankt

Frusciante
20 april 2002, 11:41
nee de dyna-touch series bevatten geen lampen en zijn in principe nix waard.
de oudere fender amps (60-70) kunnen redelijk wat opbrengen en liggen zo rond de nieuw prijs van nu. dus verwacht geen enorm hoge bedragen voor je antique fenders.
ciou

depterra
20 april 2002, 11:46
maar voor metal en punk te spelen is een fender versterker niet zo goed zeker?

jpb
20 april 2002, 12:04
Voor metal is fender niet zo geschikt. je mist het laag-mid wat wel in marshalls zit. Voor punk kan het wel (voor punk kan alles mitts hard, dat is nou juist punk), maar in beide gevallen ben je met buizen beter af.

jpb
20 april 2002, 12:04
Voor metal is fender niet zo geschikt. je mist het laag-mid wat b.v. wel in marshalls zit. Voor punk kan het wel (voor punk kan alles mitts hard, dat is nou juist punk), maar in beide gevallen ben je met buizen beter af.

depterra
20 april 2002, 12:05
ok ik zal het morgen weten zeggen welk model het is want dan ga ik er naartoe...ik heb ook zon v-amp als je dat op die versterker hangt is dit goed ofzo en wat is dat eigenlijk met die fx-loop??

depterra
21 april 2002, 19:23
ik weet dus welk type het is het is een Princeton chorus. is dit zowat een goede versterker ik kan em kopen voor 250euro is dit teveel of is dit een goede prijs er zit ook zo pedaaltje bij en mischien krijg ik er ook nog zon oude epiphone gitaar bij met reversed headstock