PDA

View Full Version : CD doosjes



Lazy B.
10 juni 2004, 10:11
Ik weet niet of dit een onderwerp is voor hier, maar ik heb een paar honderd lege CD doosjes over omdat ik al mijn CD's in mappen heb gedaan. 't Zijn twee plastic tassen vol. Als iemand er iets aan heeft kun je ze gratis op komen halen in Rotterdam of Delft. Bassisten gaan voor! :razz:

Phyrexian
10 juni 2004, 10:59
Ik weet niet of dit een onderwerp is voor hier, maar ik heb een paar honderd lege CD doosjes over omdat ik al mijn CD's in mappen heb gedaan. 't Zijn twee plastic tassen vol. Als iemand er iets aan heeft kun je ze gratis op komen halen in Rotterdam of Delft. Bassisten gaan voor! :razz:

Djeeeee
zijn het originele albums die je in mappen hebt gedaan? of cd-r's?

Lazy B.
10 juni 2004, 11:13
Eh, hoe bedoel je? :???:

dumBASS
10 juni 2004, 11:27
Ik heb wel interesse, mischien kun je je telefoonnummer naar me mailen. Neem ik contact met je op...

Primitive
10 juni 2004, 12:24
Eh, hoe bedoel je? :???:

of het originele cd's zijn of kopietjes

Lazy B.
10 juni 2004, 14:14
't Zijn gewoon al mijn CDtjes. Dus zowel originele (de meeste) als gekopieerde/gebrande. Maar ik begrijp geloof ik de achtergrond van de vraag niet helemaal. :???: :???: :???:

Phyrexian
10 juni 2004, 15:43
't Zijn gewoon al mijn CDtjes. Dus zowel originele (de meeste) als gekopieerde/gebrande. Maar ik begrijp geloof ik de achtergrond van de vraag niet helemaal. :???: :???: :???:

kvind het gewoon zonde om originele cds uit de 'doos' te halen... het artwork komt dan niet meer tot zijn recht en zo
don't get me wrong. ben nogal freaky op dat vlak. kheb een cd-collectie van meer dan 700 albums en die zijn allemaal picobello in orde.
collectie staat in een groot rek tegen de muur... proper alfabetisch 8-)

Lazy B.
10 juni 2004, 16:01
Ik zit ook rond de 700 CD's en werd gek van de ruimte die die dingen innamen. Een hele kamerkast en dat alleen maar omdat het CD doosje vier keer zoveel ruimte inneemt als de CD zelf. :x :cry:

Nu ik ze in mappen heb gestopt nemen ze minder dan een kwart van de ruimte in dan toen ze nog in doosjes zaten. Ideaal! :P :razz:

En die boekjes daar geef ik verder niet zo om. 't Gaat me toch vooral om de muziek. 8-) :cool:

bassopotmus
12 juni 2004, 13:59
sorry maar is dit nu een topic voor de bassist?

soup
17 juni 2004, 21:24
zonder boekjes is er toch nix aan , je mist dan verschrikkelijk veel , ik hoop niet dat je dat allemaal hebt weggegooit dus die boekjes
en als je dat dan toch niet wilt kun je de cd's toch net zo goed van het internet halen veel goedkoper , meestal koop ik cd's 1:omdat de muziek goed is
2: om het boekje

Baco
18 juni 2004, 00:04
Ben ook al een tijdje de 700 (vooral metal) CDs gepasseerd, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om al die CDs uit hun doosje te halen. Nu heb ik een wall of sound, maar dan wel met CD doosjes. :D
Ik vind de verpakking trouwens best wel belangrijk, ben nogal gek van Digipacks en Limited Editions, maar zoals je zegt, de inhoud moet natuurlijk ook goed zijn, dat is een feit.

Phyrexian
18 juni 2004, 09:56
Ben ook al een tijdje de 700 (vooral metal) CDs gepasseerd, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om al die CDs uit hun doosje te halen. Nu heb ik een wall of sound, maar dan wel met CD doosjes. :D
Ik vind de verpakking trouwens best wel belangrijk, ben nogal gek van Digipacks en Limited Editions, maar zoals je zegt, de inhoud moet natuurlijk ook goed zijn, dat is een feit.

same here.
ik ben ook een serieuze verzamelaar. Ook veel digipacks en limited editions in m'n collectie die trouwens ook voor 80% uit metal en aanverwanten bestaat.