PDA

View Full Version : Paar mp3's van mn band



Gretsch6120
9 juni 2004, 18:55
Ik dacht, laat ook maar wat nummertjes van mijn band horen!
Ik heb er 3 opgezet, de eerste 2 zijn een beetje poppie-nummers en de laatste is een beetje drum & bass.
(wel voor de snelle downloaders onder ons)
Wat denken jullie ervan?

de link:
http://home.aim.hsbrabant.nl/s138039/lenn.html
(ik zou doel opslaan als doen ipv aanklikken, dat werkt handiger)

Bouke
9 juni 2004, 19:10
Hey Gretsch,

Mooie nummers hoor! Goeie zangeres, mooie sound, lekkere gitaar, mooi strak, goed samenspel. En... leuke composities. Die laatste, Ticket Home, is mijn favo. Mooi nummer. De anderen ook, maar deze vind ik het sterkst.

Heb je nog meer??

Bouke

Stratman70
9 juni 2004, 19:23
Dit klinkt goed! Bij de tokkel van het tweede nummer hoor iets storends (een nootje die expres zo gepakt is, maar niet zo fijn bij me overkomt).
Het derde nummer is echt heel gaaf. Leve de single string slide guitar!
Een ge-experimenteerd karakter pakt bij dit nummer goed uit.

Sjappoo!

Hempo
9 juni 2004, 19:24
Klinkt goed man!
goede kwaliteit, mooie nummers, leuke refreinen etc.etc :)
ga door en laat meer horen

Gretsch6120
9 juni 2004, 21:31
Bedankt!

We hebben deze 3 nummers vorig jaar opgenomen, en ons budget beperkte ons tot opname van maar 3 nummers (zijn we toch bijna 2 weken mee bezig geweest in een proffesionele studio)
Wel heb ik nog 2 nummers die we een keer bij BNN hebben gespeeld in 2001. We hebben toen meegedaan met BNN for Live, wat we ook gewonnen hebben. We moesten toen born to be wild coveren, dus die heb ik er maar ff bijgezet.
Ook nog 1 ander nummer uit eigen repertoire.
http://home.aim.hsbrabant.nl/s138039/lenn.html
We hebben nog wel andere opnames van nummers, maar die zijn niet professioneel opgenomen en klinken dus niet echt goed.

Diedo
10 juni 2004, 19:25
lekkere nummers en goede sound! ook de Born To Be Wild cover is lekker anders dan het origineel; super!

ga door man!

Hempo
11 juni 2004, 14:27
ja die andere klinken ook wel cool