PDA

View Full Version : George L patchkabels voor je pedalboard



DREAMMACHINE
9 juni 2004, 17:13
..wie heeft er ervaring mee? en is zo'n setje een beetje te moeite waard? ( 68 euro bij musikproduktiv).. alvast bedankt voor de reacties!

jaywalker
9 juni 2004, 17:37
noujah als je geld over hebt zou ik het vooral doen :s

sash
9 juni 2004, 18:12
Indeed, vind George L's nou niet echt hun geld waard. Zijn wel goeie kabels, maar nou ook niet zó goed dat ze duur moeten zijn.

Mr.Jay
9 juni 2004, 18:40
..wie heeft er ervaring mee? en is zo'n setje een beetje te moeite waard? ( 68 euro bij musikproduktiv).. alvast bedankt voor de reacties!

Als lange gitaarkabel zou ik hetniet doen.
\Als patchkabeltjes voor je board > prima !
ze zijn erg goed qua sound, en keimakkelijk op maat te maken en nemen minder plek in beslag als Neutrik's e.d.

JaY

The Thumb
10 juni 2004, 18:36
vanwege de constructie inderdaad niet echt geschikt als gitaarkabel. Ik heb sinds kort mijn board ermee uitgerust en kan ze van harte aanbevelen, je bypassed geluid wint behoorlijk aan helderheid en definitie. je hoeft trouwens niet per se een setje van 68 eur te kopen, bij vd haar (en waarschijnlijk ook andere winkels) kun je losse pluggen en kabel per meter kopen

Phyrexian
11 juni 2004, 12:08
Ik wil deze topic niet hi-jacken hoor maar hoe goed zijn bijvoorbeeld patch-kabels van planet waves vergeleken met george l's?

Jeroenvanhulsteijn
11 juni 2004, 12:31
ik heb ook planet waves. maar vooral omdat er levenslange garantie op zit. de meningen zijn er geloof ik nogal verdeeld over.

Van den Hul is geloof ik zo'n beetje de standaard op audio gebied. wellicht dat ze dat ook op het gebied van gitaar zouden moeten zijn. hebben ook speciale gitaarkabel. zijn niet goedkoop: 12 euro per meter.

the sure thing
12 juni 2004, 21:37
... waarom zijn (lange) George L kabels niet geschikt om mee op te treden ???

Robbert
12 juni 2004, 21:56
Soort coax (een kern met daaromheen een mantel) en coax krult van "nature". Andere eigenschap van coax is dat het vrij stug is, maar toch buigbaar door de dikte (lees: dun).