PDA

View Full Version : Amp docter omg. Nijmegen?



Quink
9 juni 2004, 13:37
Weet iemand waar ik het beste naar toe kan gaan, enigzins in de buurt van Nijmegen om eindbuizen te laten vervangen, opnieuw biassen enzo?

roger
9 juni 2004, 20:32
Stockenhof in Beek-Ubbergen, daar werkt ene Ricardo, die heeft wel verstand van buizen.

RouwGrasSlayer
9 juni 2004, 20:55
Ik denk dat http://www.marble-amps.com het wel kunnen.
Ik ben er zelf nooit geweest
Ze zijn gevestigd in Renkum (tussen arnhem en ede)

Quink
9 juni 2004, 21:26
OK, bedankt voor de tips. Zal ze eens bellen.

Thijssie
10 juni 2004, 07:10
Weet iemand waar ik het beste naar toe kan gaan, enigzins in de buurt van Nijmegen om eindbuizen te laten vervangen, opnieuw biassen enzo?

Als je alleen nieuwe eindbuizen wilt kun je bij de meeste muziekzaken in Nijmegen zelf wel terecht, maar als je ff iets meer wilt dan kun, zoals Roger zegt, het beste naar Stockenhof en babbelen met Ricardo.

Quink
10 juni 2004, 11:17
Heb even gebeld, en ik ga ermee naar Stockenhof. Was ik al wel eens geweest, hele aardige lui, maar om de een of andere reden had ik nu niet aan ze gedacht.

Thijssie
10 juni 2004, 12:30
Heb even gebeld, en ik ga ermee naar Stockenhof. Was ik al wel eens geweest, hele aardige lui, maar om de een of andere reden had ik nu niet aan ze gedacht.

Ik haal al mijn spul daar, perfecte service, altijd gezellig.

Doe Thijs de groeten van Matthijs :-D

PeeVee
18 juni 2004, 10:05
Weet iemand waar ik het beste naar toe kan gaan, enigzins in de buurt van Nijmegen om eindbuizen te laten vervangen, opnieuw biassen enzo?

Riccardo bij Stockenhof Muziek in Beek-Ubbergen! (doe ook de groeten aan Thijs!).

Quink
18 juni 2004, 10:35
Ga er morgen naar toe om de versterker te brengen, dus als ik van nog meer mensen de groeten moet doen moeten jullie snel zijn. :-D

PeeVee
22 juni 2004, 15:30
Ga er morgen naar toe om de versterker te brengen, dus als ik van nog meer mensen de groeten moet doen moeten jullie snel zijn

Doe ook de groeten aan JP en geef Pjotr een aai van me :-D

hurkmic
3 april 2008, 15:49
Jaren geleden heb ik mijn Marshall buizenversterker laten reviseren door ene Ricardo uit nijmegen (zelf ook een gitarist).
Weet iemand de adresgegevens cq telefonnnumer van deze meneer?
Mijn versterker is weer aan een inwendige check up toe.

GrMichael.