PDA

View Full Version : dokk'em open air metal festival



wietse
9 juni 2004, 12:04
voor de 2e keer twee jaar geleden was de line wel beter met oa holy moses en paul di'anno.
maar nu ook wel leuk met wat oude nederlandse metal bands.
dit jaar komen:
HIRAX
ENRAGED
CHAIN
DEATH BY DAWN
NEMESEA
REVIVER
TYGERS OF PAN TANG
HIGHWAY CHILE
OCCULT
FLESH MADE SIN
nogal veel onbekende bands ,maar daarom niet minder leuk kaarten kosten 17,50 euro inclusief parkeren en kamperen.(15 euro in de voorverkoop)
wordt gehouden in raerd (bij dokkum) op 14 augustus.
en nu hopen dat het weer dit jaar beter is dan de vorige keer ,toen had je zwemvliezen nodig.

SilverFoo
27 juni 2004, 20:11
Verleden keer was er niet zoveel aan.. ook baggerweer ja.... ze hadden iig 1000 bezoekers nodig om te kosten te kunnen drukken en hoeveel kwamen er? 350 ofzo? Viel erg tegen....

gerrekat
28 juni 2004, 14:07
ja HIRAX komt dus ik ben van de partij hun nieuwe CD "the new age of terror" rocks!

Ik ga katon van HIRAX waarschijnlijk interviewen voor het heavy metal maniacs magazine...

Death by dawn is de nieuwe band van martin van Drunen (ex-pestilence, ex-Asphyx) en behoorlijk vet en groovy...

Tygers zijn wel bekend natuurlijk, een van de betere NWoBHM bands, hun nieuwe CD schijnt erg de moeite te zijn! ik ken alleen dse oude platen "wild cat", "crazy in the night" en "the cage"

wietse
28 juni 2004, 17:01
wow gerrekat komt :o durf je wel zover naar het noorden te gaan :-D

SilverFoo
28 juni 2004, 17:12
wow gerrekat komt :o durf je wel zover naar het noorden te gaan :-D


haha.. pas op voor overstekende kluners :D . Ik wil in principe ook wel maar ik heb niemand om mee te gaan :( En het is maar 5 kilometer van mijn huis :o

FNaRK
28 juni 2004, 17:15
REVIVER is ook erg goed (zijn bekenden van me :D )
erg hoog Gamma Ray gehalte ...

gerrekat
28 juni 2004, 17:33
Ik ken hun bassist Ron, aardige gozer...

Soulflyhigh
28 juni 2004, 19:04
Dismember kwam toch ook?

FNaRK
28 juni 2004, 20:54
Ik ken hun bassist Ron, aardige gozer...

hmm,
inmiddels ex-bassist
en mijn god...wat is die gozer lelijk :D

maar idd toffe gozer

andy
28 juni 2004, 23:03
De kans is aanwezig dat ik met mijn bandleden ook ff een kijkje komen nemen. Er staan toch wel een paar aardige bands op het lijstje.







Ook al staan wij er niet op, terwijl we toch een poging gewaagd hebben

gerrekat
29 juni 2004, 08:07
Ik ken hun bassist Ron, aardige gozer...

hmm,
inmiddels ex-bassist
en mijn god...wat is die gozer lelijk :D

maar idd toffe gozer


HAHHAHA ja idd, ik wist niet dat hij eruit was, is al een tijd geleden dat ik hem gezien heb....

HIRAX heerscht de pannen van het dak, yhun LP's "hate, fear and power" en "not dead yet" zijn onsterfelijke klassiekers! en hun nieuwe CD zit al 2 dagen onafgebroken in mijn Auto!