PDA

View Full Version : Jackson DKMG



VaderSlayer
8 juni 2004, 19:54
Ik ben nogsteeds opzoek naar een gitaar en ditmaal is de Jackson DKMG het slachtoffer.

Op www.musik-produktiv.de staat hij voor 735,- is hij dit waard?
Enzo ja, wat zijn de voor en nadelen van het ding?

Ibanez
8 juni 2004, 20:38
Ok ff een nutteloze toevoeging: Tis een geile gitaaar!! 735,- lijkt me niet zoveel maar ik heb geen verstand van Jacksons.

SiNiSTRaL
8 juni 2004, 20:41
volgens mij wassie bij thomann.de 999, dus is 7nogwat wel netjes....

lupoloco
8 juni 2004, 21:12
695 bji thomann slmg is 999

VaderSlayer
8 juni 2004, 22:39
Maarja als ik naar THomann rijd ben ik netzoveel kwijt aan benzine :)
Musik-produktiv ligt net over de grens... speelt hij fijn? Ik neem aan van wel aangezien ik de meeste jacksons fijn vind spelen...

SiNiSTRaL
8 juni 2004, 23:15
695 bji thomann slmg is 999

o dan haalde ik ze door elkaar...

lupoloco
8 juni 2004, 23:27
Maarja als ik naar THomann rijd ben ik netzoveel kwijt aan benzine :)
Musik-produktiv ligt net over de grens... speelt hij fijn? Ik neem aan van wel aangezien ik de meeste jacksons fijn vind spelen...

check ook de charvels (komen standaard met seymour duncans) als je toch naar daar gaat! zitten in dezelfde prijsregio. http://www.jacksonguitars.com/gear/gear.php?node_id=93

Megadeth
9 juni 2004, 00:26
Mooie gitaar, maar ik ben zelf geen groot fan van Bolt-on in combinatie met een Floyd Rose...Blijft amper sustain en toon over, zoek dan iig een set neck uit.
Tenminste, dat zou ik doen.

Swan
9 juni 2004, 10:50
Mooie gitaar, maar ik ben zelf geen groot fan van Bolt-on in combinatie met een Floyd Rose...Blijft amper sustain en toon over, zoek dan iig een set neck uit.
Tenminste, dat zou ik doen.

wat n onzin
dan zou 99% van de ibanezzen geen toon en sustain hebben

Megadeth
9 juni 2004, 11:26