PDA

View Full Version : Solowtjuh



Stitch
8 juni 2004, 14:40
He folks,

Heb zonet een solo opgenomen voor een nieuw nummer van mn band! Is het te pruimen? Enneh vooral, of het een beetje agressie opwekt voor in de pit :wink:

http://home.student.utwente.nl/r.j.b.pieper/gitaarnet/SoloOperationOverlord.mp3


tnx!

Swan
8 juni 2004, 14:59
k vind de riff op de achtergrond wel heeel erg simplistisch en veel van t zelfde....de solo zelf klinkt lekker, maar wel erg clichematig

Luc-O
8 juni 2004, 15:10
Voor het genre is het best een leuke solo, ondanks dat er wat noten tussen zitten die 'out of key' zijn. Maar ik denk dat er meer van valt te maken, iets agressiever á la Dimebag van Pantera. Is het een geïmproviseerde solo of een gecomponeerde??

BlackSun
8 juni 2004, 15:18
Pff haal alsjeblieft die wah en andere effecten eruit!
Ik vind hem wel cool, maar wat voor effecten heb je er allemaal overhene gegooid? het klinkt net een keyboard ofzo. Probeer hem lekker rauw te laten klinken volgens mij klinkt hij dan al stukken beter!

amon
8 juni 2004, 15:24
ben het met blacksun eens
het wekt bij mij niet echt agressie op om die pit in te beuken...
ook een paar nootjes die niet bij het geheel horen. en wat meer bas erbij zou ook goed doen.

Stitch
8 juni 2004, 16:24
Te gek, een hoop nuttige reply's. Het was deels impro deels gecomponeerd. Ik ga aan de slag :)

Hempo
8 juni 2004, 18:34
te vaag gitaargeluid. het raakt mij niet echt.
wel knappe 'solo', vooral raar.

ewoud
8 juni 2004, 18:39
het is wel een goede solo misschien, maar jij wil weten of het mensen de pit in krijgt, nou dat denk ik niet....dan zou je wat agresiever moeten spelen. verder vind ik die effecten erdoor welw at hebben, maar misschien klinkt het zonder al wel wat ruiger

Stitch
8 juni 2004, 19:12
o maar die mensen in de pit dat lukt wel

BlackSun
8 juni 2004, 19:33
Waarom vraag je het dan? :P

Stitch
8 juni 2004, 19:54
ja :) eh tjah moet toch wat

Bosch
8 juni 2004, 20:29
Ik vind het wel heftig klinken. Gaan met die pit!
http://www.trekearth.com/images/photos/170/dsc00752a.jpg

Stratman70
8 juni 2004, 22:30
oh, dat was het al!

Ik zat aandachtig te luisteren en het was opeens afgelopen. Ik vond m wel gaaf. De effecten zijn effectief ( :wink: ), dus dat zit wel goed.

rjong999
9 juni 2004, 18:38
Mooi, vooral in het begin met de wah, erg effectief en strak....aan het einde wellicht ietsje overspeeld ? daar moet nog wat gecomponeerd worden dan...

succes / rob

Bouke
9 juni 2004, 19:19
Hey Stitch,

Paint it Black in de pit?? Mooi stukkie, idd beetje overspeeld op het eind qua solo, maar wel mooi gedaan. Lekker riffje in het begin. Komt de rest ook nog??

Groets,

Bouke

Stitch
9 juni 2004, 19:29
Paint it Black in de pit??



KUT :-D Ik had het zelf ook al door, maar was niet de bedoeling. Wat zeggen ze dan ook alweer? Oja beter goed gejat dan slecht bedacht :wink:


Het einde zal ik nog wat aan doen dan.

Hempo
11 juni 2004, 16:57
dus eerst is het zelf bedacht en nu even niet meer ? :D

timgte
11 juni 2004, 19:54
Ik vind hem vet... Geen gemelk...

Ik vind vooral het contrast tussen de snelle loopjes bij de 'ruige' begeleiding en de wat lievere loopjes bij de gewoon aangeslagen (power)akkoorden wel vet. Doet me aan Metallica denken (is niet negatief hoor, alles doet me tegenwoordig ergens aan denken)