PDA

View Full Version : Luc-O plays Vinnie Moore



Luc-O
7 juni 2004, 22:31
Yo,

Deze kwam ik tegen toen ik m'n zooi aan het opruimen was; mijn versie van Vinnie Moore's kraker Meltdown, één van mijn favo nrs van hem. Dit is live opgenomen tijdens een festivalletje in 2000, direct uit de tafel dus de geluidskwaliteit is niet alles. Niet helemaal foutloos, but hey, that's live!! :lol:

Melt me down:

http://home.planet.nl/~oggel008/Meltdown.wma


modbreak: GEEN CAPS IN TOPICTITEL DANK U

Barret Wallace
7 juni 2004, 22:46
Hey gaaf man :)

Klote van de opnamekwaliteit, want ik hoor serieus gitaargeweld :D

Ik ben de laatste tijd ERG veel into Vinnie Moore ben nog maar een '' beginnend '' shreddertje ;) en ben toevallig de laatste bezig vinnie moore licks te masteren erg leuk. Erg cool om iemand dit nr te zien coveren, het zou nog toffer zijn als je een niet - live versie zou maken zou de kwaliteit goed doen ;)

Anyway keep it up!

adios,

Barret

Luc-O
7 juni 2004, 22:51
Thanx man!

Vinnie is echt helemal te gek, man wat hou ik van zijn shit!
Je hebt trouwens geluk, binnenkort duik ik de studio in, om onder andere dit nr. inderdaad goed op te nemen. Ben inmiddels 4 jaar verder dus ik beheers hem nu stukken beter. Wordt zeker gepost!!!

Barret Wallace
7 juni 2004, 22:57
Thanx man!

Vinnie is echt helemal te gek, man wat hou ik van zijn shit!
Je hebt trouwens geluk, binnenkort duik ik de studio in, om onder andere dit nr. inderdaad goed op te nemen. Ben inmiddels 4 jaar verder dus ik beheers hem nu stukken beter. Wordt zeker gepost!!!

GAAF kan niet wachten om die te horen ;)

Ik ben nu bezig licks te leren van zijn instructievideo, man wat had hij toen een barbaars kapsel :D :-D :D

slayurrr
7 juni 2004, 23:35
Tja, het enige kritiek wat ik kan geven is dat het geluid niet super is, maar dat vertel je er al bij.
Voor de rest weer helemaal top, ik vind het namelijk van zichzelf ook al een vet nummer! En die foutjes vallen niet op hoor, echt vet gewoon! En je laat hier toch ook wel horen dat je flink op je gitaar kan racen 8-)

Maiden Michiel
8 juni 2004, 09:05
Thanx man!

Vinnie is echt helemal te gek, man wat hou ik van zijn shit!
Je hebt trouwens geluk, binnenkort duik ik de studio in, om onder andere dit nr. inderdaad goed op te nemen. Ben inmiddels 4 jaar verder dus ik beheers hem nu stukken beter. Wordt zeker gepost!!!

GAAF kan niet wachten om die te horen ;)

Ik ben nu bezig licks te leren van zijn instructievideo, man wat had hij toen een barbaars kapsel :D :-D :D

Hey me too! En die snelle lick in Daydream.
Meltdown vind ik een van zijn minste cd's moet ik zeggen. Zal wel zo effe je versie luisteren.

Maiden Michiel
8 juni 2004, 09:07
Klink vet! Inderdaad jammer van het geluid maar je hebt een lekkere toon in je vingers zitten volgens mij!

Luc-O
8 juni 2004, 09:36
Thanx dude!!! 8-) Ken je trouwens die live-cd van Vinnie? Die is echt asogoed. Wat een geluid heeft-ie daar zeg :o

Predator
8 juni 2004, 11:01
Hey Loc-U :razz: klinkt wel tof man, is totaal niet mijn ding though.. Maar ik moet nog aan Moore beginnen met luisteren dusseh.. Mijn mening is OBSOLETE :lol: . Je beheerst de techniek wel goed moet ik zeggen, al ben je nu vier jaar verder (en ik nu net vier jaar bezig), maar hoe lang speel je nou al?

(Wat een kromme zinnen schrijf ik allemaal, must be the nosebleed!)

Luc-O
8 juni 2004, 11:53
Ik denk dat ik al gauw een jaartje of tien met dat stuk hout bezig ben... Maar dat jij al na vier jaar iets neer hebt kunnen zetten als 'Firebrid'... :o Damn, dat belooft wat!! Thanx voor je reactie 8-)

Predator
8 juni 2004, 12:18
Dus je speelde net 6 jaar toen je dit opnam :o dat is me wat hoor!!! Heb er nog een keer naar zitten luisteren en het zit tjokvol irritant-moeilijke licks echt WREED!

Luc-O
8 juni 2004, 18:53
8) Zijn er nog Vinnie-fans aanwezig ondanks de hitte?? :wink:

defecto
8 juni 2004, 23:00
Ik dacht al. Zo goed ga ik nooit worden. Maar nu ik lees dat jullie er een 'aantal' jaartjes voor nodig hadeen.. lol. Ben zelf nog geen jaar intensief bezig.. ik kroop al langzamerhand in een hoekje.. :P

Maar dit is echt vet! Dit wil ik dus ook gewoon.. geen domme akkoorden maar gewoon vet je gitaar je eigen maken.. ofzo.. :D

Maiden Michiel
9 juni 2004, 09:11
8) Zijn er nog Vinnie-fans aanwezig ondanks de hitte?? :wink:

Hey ga eens effe Daydream of Morning Star opnemen als je toch niets te doen hebt!!!

Shaggy
9 juni 2004, 09:39
holy shit

:o

ik speel bijna 15 jaar en ben 25 maar zo kan ik niet spelen .. waarschijnlijk gebrek aan talent ofzo :D

ik zou zweren dat je net zo kan spelen als satriani

Luc-O
9 juni 2004, 09:50
THANX!! :oops: Maar jij zit in een heel andere hoek, tenminste, aan je profiel te zien. Ik heb me eigenlijk altijd min of meer met één stijl beziggehouden, maar ik weet wel dat (goed) jazz latin flamenco etc spelen ook echt wel talent en discipline vergt. Post eens wat zou ik zeggen!