PDA

View Full Version : samson wireless



doncker
6 juni 2004, 19:00
Hallo

Ik kan voor 100 € een wireless kopen van samson. Het gaat om de gitaarzender (VR-1) en ontvanger (VT-1). Is dit een goede prijs of kan ik beter verder zoeken naar een goedkopere wireless.

Raffel
6 juni 2004, 23:01
leg nog 250 euro bij en je hebt geen geluidsverlies en een nieuw systeem. 100 euro is niet veel, maar als je geluid er van weggezogen wordt, dan is mij iedere euro nog te veel.

Nocki
7 juni 2004, 09:10
Hoi. ik weet neit precies welke wireless set het is. ik heb zelf de wireless series one van somson en ben er erg tevreden over. ik heb ook een oudere versie gehad met maar een antenne en zo'n kastje met kabeltje voor in je gitaar. en dat was niks. had ooit een optreden waar mn geluid steeds wegviel als ik bewoog. dat was dus niks. die series one is heel leuk! goed geluid.

Nocki

ED BOB
7 juni 2004, 12:03
leg nog 250 euro bij en je hebt geen geluidsverlies en een nieuw systeem. 100 euro is niet veel, maar als je geluid er van weggezogen wordt, dan is mij iedere euro nog te veel.

Idd bezuinig niet op wireless. Krijg je spijt van.
Ik zou gaan voor een Sennheiser EW172. Is 2e-hands wel te krijgen voor 250 a 300 euro of tegenwoordig misschien wel voor minder.

doncker
7 juni 2004, 16:57
Dan speel ik nog wel een tijd over mijn gewone kabel. 300 € vind ik namelijk iets te veel voor een wireless. Kben maar een arme student

toch bedankt voor de reacties