PDA

View Full Version : Digitech Death Metal? WTF!?



Fuhgawz
6 juni 2004, 13:17
Ik zat eens op de Digitech site te kijken omdat ik naar die demo's van de X-series pedalen wilde kijken, toen zag ik tot mijn grote verbazing dat Digitech nu ineens de Death Metal en Grunge en nog een aantal pedalen uitbrengt die eerder onder de DOD naam uitgebracht werden. :???:
Zijn de bedrijven soms samengegaan of zo? Weet iemand of er verschillen zijn in geluid tussen de Digitech Death Metal en de DOD Death Metal? De knoppen zijn iig hetzelfde. :-?

http://www.digitech.com/products/images/DeathMetal.jpg

AllodoX
6 juni 2004, 14:28
DOD is overgenomen door Digitech.

Mitch
6 juni 2004, 15:24
Ja en in plaats van de echt goede DOD pedalen te recyclen komen ze met de troep die DOD als laatste op de markt bracht :roll:

Fuhgawz
6 juni 2004, 15:32
Maar het is dus gewoon puur recyclen en niks veranderen behalve de behuizing? Maakt DOD de pedalen ook nog of zijn ze ermee gestopt?

IndiepoprockJesse
6 juni 2004, 17:25
als dod is overgenomen door digitech maakt dod geen pedalen meer
maar digitech.. waarschijnlijk zijn wel de mensen die ze daarvoor maakte gebleven en maken ze dus nog steeds dezelfde dod pedalen..

Jesse//

Speeddemon
6 juni 2004, 17:33
DOD en Digitech waren altijd al van dezelfde eigenaar (Harman), en hoewel sommige mensen beweren dat DOD stond voor Division Of Digitech, is dat niet waar.
1) DOD bestond al in de jaren 70 voor dat Digitech opgericht was
2) DOD staat voor de initialen van de oprichter David O. De-nogwat...
weet z'n naam niet meer precies. DeSalvo ofzo. iets Italiaans-achtig i.i.g.

maar inderdaad, ze kunnen beter de GOEIE DOD pedalen opnieuw uitbrengen: 670 Flanger, 680 Analog Delay, 690 Chorus, FX96 Analog Delay en de FX58 Metal Maniac. :roll:

Die laatste was een grap....

ewoud
7 juni 2004, 09:57
maar wat is nu het verschil met de metal master en de death metal dan???