PDA

View Full Version : Creed uit elkaar!



Fuhgawz
5 juni 2004, 15:11
JOTTUM!! De band Creed had eindelijk door dat ze saaie inspiratieloze rukmuziek maakten en zijn nu uit elkaar. Maar, er zijn hier vast wel mensen die Creed wel mooi vonden, dus: Wat vonden jullie van Creed!?

Blijepanda
5 juni 2004, 15:34
Creed zuigt hard, dus mooi dat ze uit elkaar zijn :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

lupoloco
5 juni 2004, 15:44
wel dat is jammer, weer een goede rockband minder :cry:





:D

schaap
5 juni 2004, 16:25
Mooi, zie ik tenminste geen gitarist meer op tv waarvan ik denk damn hij ziet er stoer uit, en dan hoor je de muziek :o
Als hij nou eens stoere muziek zou maken........ :roll:

Nemesis
5 juni 2004, 16:35
misschien vergaat de wereld dan toch niet over een paar dagen, als ik dit soort nieuws hoor krijg ik weer hoop :D , moet je die zanger zien, hahaha, die baby oogjes ehehe....met z'n aardappelstem :evil:
http://www.creedsucks.com/images/SH2.jpg

IndiepoprockJesse
5 juni 2004, 18:36
fijn, weer zon overpretentieuze amerikaanse neprockband minder :-D

Megadeth
5 juni 2004, 20:21
Nu maar hopen dat de Nederlandse kloon genaamd Kane erook snel de brui aan geeft! :lol:

Electrical Storm
5 juni 2004, 23:21
Ik vond Creed ten tijde van Human Clay best een aardige band, maar ik zal niet zeggen dat ik het jammer vind aangezien hun laatste album verschrikkelijk slecht is...

Maar waarom is het een typische Amerikaanse NEProckband? Het zijn gewoon oude schoolvrienden die hielden van muziek maken en via een eerlijke manier omhoog zijn geklommen (zonder religieuze en nationalistische lyrics waar iedereen ze ten onrechte van verdenkt)

alhambra
5 juni 2004, 23:25
Hmmm en hoeveel van jullie zitten er te liegen als ze zeggen dat ze niet in creed hadden willen spelen ??????

Lul toch allemaal niet zo dom man wat hebben jullie bereikt, GEEN FLIKKER IDD.

Electrical Storm
5 juni 2004, 23:34
Ik had best in Creed willen spelen :)

Bleak
6 juni 2004, 03:29
ik niet, want ik wil geen mensen indoctrineren met pro-christhelijke lyrics!

Electrical Storm
6 juni 2004, 12:18
1) Als je gitaar speelt in zo'n band indoctrineer je geen mensen met christelijke lyrics

2) Op alle drie albums die ze hebben gemaakt staat maar 1 nummer die vaag zou kunnen worden geinterpreteerd als een christelijk nummer. Voor de rest wagen ze zich er niet aan omdat de meningen in de band onderling te veel verschillen

Fuhgawz
6 juni 2004, 12:59
Hmmm en hoeveel van jullie zitten er te liegen als ze zeggen dat ze niet in creed hadden willen spelen ??????

Lul toch allemaal niet zo dom man wat hebben jullie bereikt, GEEN FLIKKER IDD.
Inderdaad stelletje flikkers!! Bands als Creed, Di-rect, Kane, de Backstreet Boys en Good Charlotte hebben veel bereikt en jullie zijn allemaal jaloers op hun gitaristen!! :evil:


:razz:

Nemesis
6 juni 2004, 13:04
2. It's funny how offended Creed fans get at pages like this.
I know some Creed fans who can actually take a joke, or at least just ignore such a site. It's those fans who somehow look to this band for spiritual salvation that cracks me up the most. They act like people who insult Creed are the anti-Christ. I've even seen pro-Creed pages "warning" about such sites as this, in the same way a preacher will warn about the evils of the world! HAHAHA. The more angry they get, the more successful this page is. Learn to take a joke because not everyone has the same tastes.



bron:
www.creedsucks.com

Bigfoot414
6 juni 2004, 13:33
haha, creedsucks.com. Geweldig!

Neals
7 juni 2004, 14:08
jammer!!

ach, twas toch een kut band

Bigfoot414
8 juni 2004, 09:43
Ik ga er niet wakker van liggen. Wat een stelletje wannabe's waren dat zeg.

Pegasus
9 juni 2004, 22:52
Eigenlijk blijft de band gewoon bestaan. Hun eerste bassist Brian Marshall, hebben ze weer teruggehaald en Scott Stapp is als zanger vervangen door Myles Kennedy. Alleen is de naam veranderd in Alter Bridge (http://www.alterbridge.com).

Thom TK
9 juni 2004, 23:01
Ik HAAT Christelijke rockbands. :evil:

Maar dat Creed "uit elkaar" is: :) :P :lol: :D 8-)

Neals
10 juni 2004, 11:54
Eigenlijk blijft de band gewoon bestaan. Hun eerste bassist Brian Marshall, hebben ze weer teruggehaald en Scott Stapp is als zanger vervangen door Myles Kennedy. Alleen is de naam veranderd in Alter Bridge (http://www.alterbridge.com).

Zijn wij even met een dooie mus blijgemaakt :-?

Bleak
11 juni 2004, 11:55
1) Als je gitaar speelt in zo'n band indoctrineer je geen mensen met christelijke lyrics


ik kan geen gitaar spelen!

BLOK182
11 juni 2004, 19:07
haha, ok, dit is running with scissors, MAAR ik vond Creed best een vette band, hadden aardige nummers er tussen zitten, en Tremonti heeft best wel wat stoere riffs en solo's gemaakt. Ok, SHOOT ME :-D

Bleak
11 juni 2004, 23:27
/\
||
||
||
||
||
pang!

Mithrandir
11 juni 2004, 23:29
We gaan je toch niet neerschieten omdat je je eigen mening durft te geven tussen die meelopers hier, ik ken persoonlijk niks van Creed, maar zo slecht zal het nou ook weer niet zijn.

Anders Destium
12 juni 2004, 12:54
Ik weet ook niets van Creed, alleen dat Mark Tremonti een signature PRS heeft (ik zou zeggen dat zoiemand dan toch een aardig deuntje moet kunnen). Daar is trouwens net een nieuwe versie van, het zal me benieuwen hoe goed die gaat verkopen :lol:

Ik vind hem nogal lelijk eerlijk gezegd

http://www.martinmusicguitar.com/Products/electricguitars/prs/instock/Single/Images/3-3-04creed.jpg

Baco
12 juni 2004, 18:18
Ik weet ook niets van Creed, alleen dat Mark Tremonti een signature PRS heeft (ik zou zeggen dat zoiemand dan toch een aardig deuntje moet kunnen). Daar is trouwens net een nieuwe versie van, het zal me benieuwen hoe goed die gaat verkopen :lol:

Ik vind hem nogal lelijk eerlijk gezegd

http://www.martinmusicguitar.com/Products/electricguitars/prs/instock/Single/Images/3-3-04creed.jpg

Hopelijk kan je de vorige versie nu voor een mooiere prijs op de kop tikken. Heb de mijne indertijd verkocht, maar mocht ik er eentje aan een mooie prijs vinden, dan kocht ik mij er mss wel terug eentje.

wanna1
21 juni 2004, 22:13
Nu maar hopen dat de Nederlandse kloon genaamd Kane erook snel de brui aan geeft! :lol:

:-D :-D :-D :-D :-D :-D

roppie
22 juni 2004, 16:26
kane een kloon van creed :roll:
muziekkenners hier hoor :D

THW
22 juni 2004, 17:04
creed??????? :???:
ken ik niet