PDA

View Full Version : Nieuwe solo song van Conrad Hultermans on-line (soloEP)



c.hultermans
5 juni 2004, 13:33
Hoi allemaal,


Ik heb alvast een premixje van een nummer dat op mijn solo EP zal komen te staan. Het nummer heet; "Song for Alex"

volg t linkie,

http://student-kmt.hku.nl/~bob0/conrad/2004-06-04_03_Alexpremix.mp3

laat me ff weten wat jullie ervan vinden....

Grtz,

Conrad

Luc-O
5 juni 2004, 14:09
Hey Conrad,

Ik heb 'm geluisterd, maar ik moet eerlijk zeggen: ik vond het een hele zit. Er zitten zeker goede ideeën/stukken in, maar het duurt allemaal iets te lang. Je zou volgens mij zo 2 minuten kunnen schrappen, omdat er veel wordt herhaald. Het thema vind ik wel sterk en je hebt een goeie tone/feel/vibrato, naar mijn mening het allerbelangrijkste voor een rockgitarist.

Stratman70
5 juni 2004, 14:27
+1 En dus weinig aan toe te voegen, dan alleen:

keep up the good work!

Maiden Michiel
5 juni 2004, 15:47
Les gehad van Marcel zo te horen?? :)

Barret Wallace
5 juni 2004, 15:56
Ik ben het met Luc - O eens, daaraan wil ik nog even toevoegen dat ik je lead een beetje té ver weg vind klinken ten opzichte van de drums, rythym etc. De solo kan wel iets harder, of iets meer mids ofzo..

Je spel vind ik wel cool en het rockt ook wel 8-) Keep it up

Bosch
5 juni 2004, 18:09
Volgens mij best heel gaaf nr, maar werkelijk mega slechte mix. Ik hoor nauwelijks wat je doet, (bijvoorbeeld of de snellere licks zuiver zijn enzo). Zoals gezegd wat langdradig + de drums klinken mij wat te klinisch/computerachtig. Arpeggio's bij 4:20 vind ik wel heeeeeeeel erg cliché moet ik zeggen.

Maar, met een goeie mix krijg je waarschijnlijk veel meer lof! 8-)
En, vast staat dat je heel goed bezig bent! :)

Grtz,

~Bosch~

c.hultermans
5 juni 2004, 21:24
Mennekes,

Bedankt voor de tips en de complimenten!!!!

Morgen zal de eindmix daadwerkelijk plaatsvinden en ik zal alle punten met de opnameleider doornemen....

Als t cdke af is laat ik dat asap ff weten!!!

Grtz,

Conrad

(ps, ik heb geen les gehad van Marcel hoor!!! hehehe ;))