PDA

View Full Version : Luc-O - Chasing Time



Luc-O
5 juni 2004, 11:08
Qua sound en opbouw is deze minder 'sophisticated' dan mijn eerdere posts, maar hij is wel lekker, vooral bij 160 km/u op de snelweg... :wink:

Roept u maar!!

Grtz, Lucccc

http://home.planet.nl/~oggel008/Chasing_Time.wma

Stratman70
5 juni 2004, 11:18
Ten eerste: mag je helemaal geen 160 rijden op de snelweg!
Ten tweede....

WILHELMUS VAHAHAN NASSAUWUH BEN ICK VAN DUYTSCHEN BLOET!

ja, hij is wederom te gek! Toppie!

Luc-O
5 juni 2004, 11:26
Ha ha ha, dus vandaar al die post uit Leeuwarden... :-D Thanx Stratman, heb trouwens ook wat dingen van jou beluisterd, ook helemaal niet verkeerd!!

C ya! [/quote]

Stratman70
5 juni 2004, 11:30
Thanx dude, dat stel ik erg op prijs als je naar mijn dingetjes luistert. Volgende keer graag met feedback/commentaar erbij oké? Kritiek is nl. altijd welkom.

Grtz, stratman70

Luc-O
5 juni 2004, 12:30
Ooooh F*CK!!!!!! Er is iets fout gegaan! Ik heb de verkeerde song gepost!! Dit is een verie van het WilHELLmus, die ik zelf helemaal niet zo bijster goed vind. En ik maar denken dat ik Chasing Time had gepost...

Stratman70
5 juni 2004, 12:34
Ik vind m wel goed eigenlijk! :lol:

slayurrr
5 juni 2004, 14:38
Hey klinkt gaaf man 8-) , vooral dat tap stukje rond 1:26 vind ik vet!

Aron Maiden
2 april 2005, 15:11
Ja, het is geweldig :-D

Azrael
2 april 2005, 15:49
Hoop Steve Vai en Satriani geluisterd hoor ik :wink:

Heel knap spel! Niet orgineel maar het klinkt wel erg lekker! 8-)

Bosch
2 april 2005, 18:21
Sound is niet verkeerd. Gewoon lekker basic. Nummer luistert goed! 8)

Vette licks trouwens!

VHsologitarist
2 april 2005, 21:08
klinkt vet luc-O :p
luister hier graag naar .. vette bends heb je !!!
en natuurlijk een vet geluid. (lijkt net ofdat vai dit speelt).
vind alleen de achtergrond grond gitaar soms wat te hard staan zodat de lead er niet altijd uit komt.
En wanneer er dubbele bas komt vind ik het een beetje een rommeltje worden (nu ben ik geen shred fan en heb ene rare smaak hoor, wel goed gespeeld alleen klinkt het geluid een beetje dof en hou niet van die vele noten die in mijn oren nutteloos klinken.. ik weet dat ik bij vele mede gitaristen hier een raar punt aanhaal, maar op dit moment kreeg ik dat gevoel erbij).

wel top man! jij komt er ook wel!
8-)

Toffe gozer
2 april 2005, 22:32
klinkt een beetje gedateerd het lijkt net alsof dit stukje muziek uit 2004 komt :-D