PDA

View Full Version : Acoustisch Emmanuel .. oftewel unplugged !!



rien
5 juni 2004, 02:28
Voor de liefhebbers . Na al het ( overigens zeer mooie en knap gespeelde
electrische werk ) hier maar weer eens de andere mogelijkheden van de gitaar in de vorm van een paar stukken van Tommy emmanuel van een minuutje of 4

www.euromarien.com/rien/4.mp3



groeten
Rien
Zierikzee

blues_traveller
5 juni 2004, 07:19
Wow.....dit is goed gespeeld.
Het is zo moeilijk om een goede strakke baslijn te behouden in dit spel.
Complimenten....

Misschien een tip, luister eens naar de uitvoering van Marcel Dadi (windy and warm)

John

rien
5 juni 2004, 08:27
John.. die ken ik.. en gaat 2 x zo snel of 3 x zo snel geloof ik.
Die MOET je wel met een duimpick spelen om het zo strak mogelijk te houden

Dit heb ik ' in a whimp ' vanncht opgezomen toen was het lekker stil
( ik heb geen studio ) maar ja als ik dan MET duimpick speel is de hele familie wakker.. alhoewel je gelijk hebt met pick is het nog vele malen strakker en klinkt het nog lekkerder ..

Het moet ook eigenlijk met een pick echter het stond er in een x geod op de hele medlie met niet te veel fouten dus ik dacht na al het electrische
geweld....tijd voor wat fingerstyle


Hoi
Rien

Stratman70
5 juni 2004, 08:53
Ik heb hier erg veel respect voor. Erg goed hoor!

Janne
5 juni 2004, 12:00
Hey Rien,

Weer heel goed hoor!!! Ik moet toch ook maar weer eens wat meer fingerpicking gaan spelen, heb de laatste tijd bijna alleen maar klassiek gespeeld.
Speel jij blue moon ook? Die kan ik nu ook spelen, zal m eens opnemen om nog meer fingerpicking te laten horen.
En eindelijk hoor ik luttrell een keer van jou!! Ging niet helemaal goed, maar klonk al heel goed ja. Zou je die ajb een keer helemaal op willen nemen, ben erg benieuwd.

Janne

Hempo
5 juni 2004, 17:30
Zo dat klinkt lekker. Die bends zijn echt vet :)
Goed gespeeld, klinkt als een erg lastig stuk in combinatie met die bastoontjes. laat meer horen!

Picker
6 juni 2004, 00:06
Voor de liefhebbers . Na al het ( overigens zeer mooie en knap gespeelde
electrische werk ) hier maar weer eens de andere mogelijkheden van de gitaar in de vorm van een paar stukken van Tommy emmanuel van een minuutje of 4

www.euromarien.com/rien/4.mp3



groeten
Rien
Zierikzee

Nou dat gaat helemaal fout met jou, dat hoor ik wel weer...

Biecht het maar op: jij hebt WEKENLANG met totale verwaarlozing van alles en iedereen om je heen de HELE DAG zitten oefenen!!! Ja, beken maar!!! :wink:

Ik zie je al zitten, met een paar lege pizzadozen op de grond, lege blikjes pils, baard van vier dagen...

Kortom: ga vooral zo door man, complimenten! :)

Vooral dat eerste nummer speel je erg goed. Moet ik ook eens gaan leren. En Green Thumb is en blijft een steengoed nummer. Zeer subtiel, en 100% raak. Die Emmanuel is een ware meester in het componeren. En spelen, dat spreekt voor zich.

Lekker hè, gitaarspelen?

Eltjo.

rien
6 juni 2004, 00:25
he picker !

heerlijk in de roos met je opmerkingen..Ik eindig ieg weer als vrijgezel
als ik zo door ga.. :)

zwaar verslavend is het.. gelukkig maar

kom ik ga eens douchen en mn pizza uit mn baard scheren

over pizza's gesproken... n week lang in aug.

take care

oh janne... ik zet luttrel er wel keer op als ik de solo's 10 van de 10 keer goed speel nu gaat ie nog 2 /10x de mist in..

groeten
rien

guitarmonk
10 juni 2004, 16:05
echt vet, en het mooiste is dat je gewoon voelt dat t om 2 uur snachts is opgenomen ofzo ECHT goed