PDA

View Full Version : By popular demand: melodie én techniek!



Luc-O
4 juni 2004, 22:51
Voor Bosch (en alle andere toffe gasten hier uiteraard):

http://home.planet.nl/~oggel008/California_Creamin.wma

krizz
4 juni 2004, 22:59
Echt tof :) :) ; maar na ~18x op repeat begint alles een vervelen...ik zet ff wat anders op...

http://www.wdr1.com/junk/einstein.gif
Sterk & Briljant! :-D

Stratman70
4 juni 2004, 23:05
Geweldig is dit! Jij bent idd echt een aanwinst op dit forum. Dit nummer is echt rijk aan alles: rijk aan melodie, afwisseling, gave riffs, techniek. Sommige riffjes klinken wel enigszins gedateerd (jaren 80), maar dat boeit niet: ze boeien namelijk nogsteeds! (snap je?)

Echt toppie dit!

Luc-O
4 juni 2004, 23:17
Thanx once again, dit motiveert mij enorm. God bless the forums!! En dan te bedenken dat ik nu eigenlijk op mijn werk zit en dus al zo'n beetje de hele avond zit te netten in de baas z'n tijd... :D :D :-D

slayurrr
4 juni 2004, 23:20
Ik heb je geposte nummers beide gehoord en het klinkt echt super! Echt relaxt!
Keep them comin' , cause we want more :-D

Owja, en welkom btw! Je zal zeker gewaardeerd worden op dit forum als je zulke dingen post :wink:

Luc-O
4 juni 2004, 23:56
Bedankt Slayurrr! Met deze shit staat mijn band X-Proof trouwens in de Regiofinale Zuid van de Grote Prijs, 2 oktober in de W2 in Den Bosch. Can you believe it? F*cking instrumental guitar in de Grote Prijs!!! It's about time!!! 8-) 8-) 8-)

Hempo
5 juni 2004, 00:02
Klink ook weer d00p. jullie kunnen het wel :)

schaap
5 juni 2004, 01:32
Holy shit ik zet dit op, denk weer he Satriani style, denk dan ineens aan Bosch zn nummer en die 2 achter elkaar de hele tijd, vette shit !

ReinoutV
5 juni 2004, 13:59
Vet. Je kunt horen dat je shredden kan en je doet het niet: karakter! Erg goed nummer. Wordt niet helemaal volgepropt met technische kunstjes, zoals anderen dat af en toe wel doen. Erg sterk. Om een nog breder publiek aan te spreken zou je ook eens kunnen overwegen samen te gaan werken met een zanger. Dan wel op de manier van Dream Theater: veel gitaar, weinig zang :).

Luc-O
5 juni 2004, 14:04
Thanx! I'm not worthy... :oops:

Predator
6 juni 2004, 00:45
Ubergeilganstollspitzklasse!!!

Brianmayrulezzz
6 juni 2004, 12:58
superafrogalactischmegageil (lang geen duits meer gehad, maar jullie begrijpen het wel :-D )

dejohan
8 juni 2004, 17:47
Normaal vind ik dit soort muziek cliché bagger, maar dit klinkt echt heel fris! Ik heb echt zin om nekhaar te laten groeien om met een gepermanenteerde blonde babe aan mijn zijde in een rode cabrio Corvette langs de kusthighway te gaan scheuren. Don Johnson, here I come! :-D

guitarmonk
10 juni 2004, 15:54
klinkt lekker, gaat automatisch sneller rijden in je auto (moet je mij horen met me fiets)