PDA

View Full Version : Boss FC-50 Midi kanaal instellen



vdgraaf
3 juni 2004, 23:31
Weet iemand hoe je de midi kanaal instellingen op een FC-50 kunt opslaan? Ik ben er ondertussen achter dat als je het A/B pedaal ingedrukt houdt en hem aan zet dat je dan het kanaal kunt instellen. Alleen als je hem daarna weer uitzet dan is hij die instelling weer kwijt. Hoe zorg ik er voor dat de instelling bewaard blijft?!

Hulp is meer dan welkom!

Alvast bedankt, Jan Anton

vdgraaf
8 juni 2004, 08:45
Helamaal niemad die toevallig een handleiding heeft liggen die de oplossing even wil posten?? Boehoe... :-(

wimmeltje
22 juni 2004, 09:47
Helamaal niemad die toevallig een handleiding heeft liggen die de oplossing even wil posten?? Boehoe... :-(

Hey Volkert,

Mail even naar roland Belgie voor een handleiding, die kunnen je er vast mee helpen.

vdgraaf
22 juni 2004, 09:59
Hey Volkert,

Mail even naar roland Belgie voor een handleiding, die kunnen je er vast mee helpen.

Volkert? ;-)

Goed idee Wim! Heb jij enig idee of ze daarop zullen reageren?

wimmeltje
22 juni 2004, 10:32
Als je zegt dat je volkert heet niet denk ik...

Maar ff zonder dollen. Heb je het al geprobeerd naar roland te mailen? Volgens mij heeft niemand hier een Fc-50. Ik kon laatst ook een FC-50 kopen zonder handleiding, maar als die er niet bij zit is het een hel om te programmeren. Vraag ook even op HC. Misschien kunnen ze je daar helpen.

succes ermee Jan Anton

Groetjes wimmeltje

wimmeltje
22 juni 2004, 10:32
Als je zegt dat je volkert heet niet denk ik...

Maar ff zonder dollen. Heb je het al geprobeerd naar roland te mailen? Volgens mij heeft niemand hier een Fc-50. Ik kon laatst ook een FC-50 kopen zonder handleiding, maar als die er niet bij zit is het een hel om te programmeren. Vraag ook even op HC. Misschien kunnen ze je daar helpen.

succes ermee Jan Anton

Groetjes wimmeltje