PDA

View Full Version : Aankondiging: Bassisten Contest!!!



Br@mbo
3 juni 2004, 21:16
Onze goede vrienden de bassisten mogen uiteraard niet aan de prijzen ontsnappen...

Omdat sommige bassisten misschien niet thuis zijn in de rubriek sounds, kondig ik het hier even aan:

Bassisten, laat jullie gaan in de bas-contest... Prijzen: 2 x 2 kaartjes voor Marcus Miller in Nighttown op 1 juli.

Da's niet nix

Verdere instructies vindt u zaterdag in een sticky in de rubriek sounds.

Ook zoek ik een 5tal juryleden (liefst bassisten), die mogen uiteraard niet meedoen aan de contest.... Als er bassisten zijn die niet deelnemen of niet vrij zijn ofzo, en wel willen jureren... Mail me een klein CV'tje op riffcontest@hotmail.com

groeten,

Bram
Moderator Sounds

AntY
3 juni 2004, 22:47
ik weet nog niet of ik mee ga doen, als ik niet mee doe wil ik wel jury zijn :)

Bleak
4 juni 2004, 08:10
ik denk niet dat ik goed genoeg kan spelen, maar ik wil altijd wel jureren.

emielow
4 juni 2004, 12:05
waar kun je je inzendingen insturen dan?
kben toevallig aant opnemen geslagen van de week...

Indiana Joost
4 juni 2004, 16:24
waar kun je je inzendingen insturen dan?


Verdere instructies vindt u zaterdag in een sticky in de rubriek sounds

Dus. Maarreh, als de deadline niet al te snel is doe ik misschien ook wel mee. Vanaf volgende week donderdag heb ik er tijd voor, eerst zit ik met school in Parijs 8-) (excursie voor de examenkandidaten).

Oja hoe qoute je iemand met z'n naam erbij? (er staat nu alleen "Quote:")

Br@mbo
4 juni 2004, 17:59
door ipv (quote) (quote="Indiana Joost") te gebruiken

( haakje = vierkant haakje )

verdere instructies: zie Sounds morgen

Br@mbo
20 juni 2004, 11:16
deathline is vanavond en we hebben welgeteld 1 inzending :s
het gaat hier wel om een optreden van Marcus Miller he !!!

MazeMouse
20 juni 2004, 13:43
Ik heb FF zitten denken over een inzending maar ik denk dat ik een jaartje oversla (om het zo maar te zeggen) want ik voel mezelf niet echt goed genoeg om te winnen ;)

Bleak
20 juni 2004, 14:32
Bassisten zijn ook veels te bescheiden :oops:

Br@mbo
20 juni 2004, 14:41
Ik heb FF zitten denken over een inzending maar ik denk dat ik een jaartje oversla (om het zo maar te zeggen) want ik voel mezelf niet echt goed genoeg om te winnen ;)

als je nu inzendt en het blijft zo dan heb je 2 tickets al speel je maar 3 noten..
deelnemen is btw belangrijker dan winnen

Horus
20 juni 2004, 15:58
Ik ga vandaag nog mijn nummer inleveren. Ik ga hem nu opnieuw opnemen :)

basswasp
20 juni 2004, 16:04
Ook hier is nog iemand bezig :)

Indiana Joost
20 juni 2004, 20:17
Ben een tijdje geleden al bezig geweest, maar m'n pc zat zo enorm te kloten dat ik het maar heb opgegeven. Dan nam ik wat op, sloeg ik het proces op en vervolgens herkent 't programma de file die het nota bene zelf heeft gemaakt niet meer, en wil -ie hem dus niet meer openen... :-?
Ben wel erg benieuwd naar de inzendingen moet ik zeggen. :)

basswasp
20 juni 2004, 21:29
De computer is ook hier errug gezellig aan 't doen...
Vanaf 2 uur 's middags ben ik al bezig, is het 8 uur en dan start het ding ineens opnieuw op: 'Primary Hard Disk Fail' (oid). Nog maar een keer proberen dan, en toen deed ie 't wel. Dan snel even de recoveryfiles van CoolEdit ophalen en ik zou weer verder kunnen, maar nee, de computer loopt weer vast en ik mag weer opnieuw beginnen...

Als de computer nu blijft werken dan komt er voor 00:00 nog een bestandje van mij :)

MazeMouse
20 juni 2004, 21:43
Ik heb FF zitten denken over een inzending maar ik denk dat ik een jaartje oversla (om het zo maar te zeggen) want ik voel mezelf niet echt goed genoeg om te winnen ;)

als je nu inzendt en het blijft zo dan heb je 2 tickets al speel je maar 3 noten..
deelnemen is btw belangrijker dan winnen
Helaas heb ik NIKS om het mee op te nemen ;)
(en geen inspiratie en pijn in mijn poten van 6 uur repeteren van vandaag anders had ik gewoon even snel een doelloos tap-solotje eruit gegooid :p)

walkin' j. blue
23 juni 2004, 16:52
als je mij, jaap blue, ff opzoekt op www.soundclick.com ,
dan hoor je zat solo's ed. stuur mij die kaarten van Marcus Miller nu maar op want ik woon toch in de buurt

Hempo
23 juni 2004, 17:49
mja over -2 dagen kan het wel weer denk ik :cool: