PDA

View Full Version : Welke elementen?



DrFretBoard
3 juni 2004, 19:34
Okeej gearfreaks,

Hier's de deal:

Ik heb een Guild X500 (http://www.guildguitars.com/gear/gear.php?op=3&partno=3608700) jazzgitaar (maar dan blond). Helemaal te gek natuurlijk.

Maarrrrr!

Als jullie mij een advies zouden geven over pickup-replacements, wat zou het worden? Ik zit hier namelijk over te dubben, of ik de elementjes zal vervangen. De sound is op zich geweldig, maar ik denk dat 't nog veel beter zou kunnen worden.

Ben benieuwerig wat jullie ervan maken!

SilverFoo
3 juni 2004, 19:54
Waarom elementen vervangen als je de sound lekker vind? Misschien kan het beter worden, maar misschien ook niet. Als je de elementen vervangt krijg je vast niet weer die authentieke sound. Daarnaast verschilt het geluid van elke element enorm. Ik vind dimarzio`s lekker klinken, anderen hier kotsen ervan (om maar eens een voorbeeld te noemen :D )

Lacrymosa
3 juni 2004, 21:04
In deze bak moet je GEEN andere elementen doen

die guild elementen zijn super

en als je het toch wil proberen zou ik voor en seymourduncan gaan

een 59 of iets in die buurt
of je kan kijken voor een of ander boutique merk, maar die guild dingen zijn echt super

btw, het is nog een behoorlijke tyfus klus om in een archtop elementen te vervangen

dus kort om

doe het niet

CheerS!!

Negative K3 fan
3 juni 2004, 22:20
of alnico pro 2s.

jaywalker
3 juni 2004, 23:37
In deze bak moet je GEEN andere elementen doen

die guild elementen zijn super

en als je het toch wil proberen zou ik voor en seymourduncan gaan

een 59 of iets in die buurt
of je kan kijken voor een of ander boutique merk, maar die guild dingen zijn echt super

btw, het is nog een behoorlijke tyfus klus om in een archtop elementen te vervangen

dus kort om

doe het niet

CheerS!!

+1. Dude als de sound je bevalt , waarom dan andere elementen (ik hoor goeie dingen er over)