PDA

View Full Version : welke zal ik eens gaan kopen?



sleep_to_saturate
17 april 2002, 13:57
Ik ben al vrij gevorderd en heb genoeg geld bij elkaar getypt om weer een nieuwe aan te schaffen.
Dus welke zal ik 's kopen:
De GameCube, PS2, of Xbox? :grin: hehe
Ja er zijn ook nog andere leuke dingen in het leven behalve de gitaar. :smile:

Qua speelbaarheid en kwaliteit denk ik dat ik voor de Cube ga.
Wat is jouw voorkeur?

PeArLjAm
17 april 2002, 16:51
Ik heb zelf de ps 2 en ik heb m vergeleken met de Xbox, maar ik vond de ps2 zelf mooier en beter. De gamekube heb ik geen verstand van maar hij schijnt wel goed te zijn, en ook niet zo duur geloof ik..

Noctiis
17 april 2002, 17:42
PS2 for sure!! Ik heb er ook een en hij bevalt uitstekend. De XBox is veels te duur en ik gun MicroSchoft dat niet :smile:
De Gamecube is even afwachten maar word ongetwijfeld goed (het is tenslotte Nintendo).
Maargoed, de PS2 heeft al zon grote userbase dat hij niet meer kan floppen.

Markie
18 april 2002, 13:48
Op 2002-04-17 16:42, schreef Noctiis:
PS2 for sure!! Ik heb er ook een en hij bevalt uitstekend. De XBox is veels te duur en ik gun MicroSchoft dat niet

Vanaf vandaag dus niet meer; goedkoper dan PS2.....haha 299 euro

sash
18 april 2002, 20:14
Ik heb op de gamecube gespeeld en ik vond het niet veel speciaals. De PS2 is te standaard en XBox is ultiem, echt verschrikkelijk goed en zeker de europieken waard.

sleep_to_saturate
19 april 2002, 12:58
Ik heb het idee dat de X-box-spellen eigenlijk heel veel op pc-spellen lijken. Dat is niet erg ofzo maar ik heb al een pc. Ik ben wel benieuwd of het wat wordt met de GameCube. Zeker nu Nintendo samenwerkt met Sega en Squaresoft aan de spellen. :smile:

sash
22 april 2002, 00:26
Ja daar heb je gelijk in, de XBox is eigenlijk een opgewaardeerde PC. Als je het vanaf dat standpunt bekijkt zou ik zeggen, neem een Gamecube, aangezien iedereen de PS2 al heeft. Dat ik eerder zei dat ik de Gamecube niet veel vond, kwam door het spel dat erin zat; een of ander vaag waterscooter-racespel...

Ic3gl0vE
11 mei 2002, 00:29
een vriend van me heeft een XboX en dat is toch wel een erg gaaf ding hoor.
Veel geklaag gehoord over de controller dat 'ie zo groot is maar ik vind 'm juist wel fijn...

maar ik hou het toch op PC want er gaat niets boven mouselook en i-net multiplay (ja i-net multiplay komt ook op xbox en ps2 dat weet ik maar dat kan nog wel ff duren...)

en dan nog een voordeel van de pc
via i-net kan je een stuk makkelijker aan de spellen komen, veel games zijn hun geld namelijk niet meer waard tegenwoordig vind ik (maar natuuuuuuuuuuuurlijk koop ik ze wel allemaal die ik gaaf vind!). €70 voor een xbox of ps2 spel is toch wel wat veel vind ik