PDA

View Full Version : JS tweeduuzend



Snaar'n Bennie
3 juni 2004, 17:59
Hellow!

Ik ben hier net nieuw, dus kalm aan he?! Whahaha!!!

De JS 2000.

Zijn er hier mensen die er één hebben staan of ervaring mee hebben? Ziet er wel korrekt uit. Houd wel van zo'n gestroomlijnd ding! Hier in buurt heeft geen enkele zaak 'm staan! Zelf Musik Produktiv (wat bij mij in de buurt de grootste is...) heeft 'm niet!!! Jullie mischien?

Ben alleen niet zo'n Floyd'n Bennie! Al dat geleutel en gemier!!! Nu heeft deze echter ook geen Floyd, maar voor een deel wel dat afstel ritueel! Of valt dat bij deze nog mee, aangezien de brug toch niet kan koppeltje duiken?!


Nah! Wat zeit jullie d'r van?! :lol:

Negative K3 fan
3 juni 2004, 18:12
je neemt gewoon zon JS100 en dan pak jen vijl, dan beetje uitvijln, potje pils drbie. Doe ik ook als ik mien puch wat harder opn autoteller wil laten verun, de brommerteller gaat maar tot 60. Ik heb op mien brommer al de knalpiep en carborateur een beetje uitgevijld en als ik een floyd rose brug had zoou ik die wel uitvijln op mn gitaar, dat zou ik de tuners en humbuckers ook nog wat afvijlen enzo.

nu even serieus, ik heb geen idee waar je zoeen kunt vinden hier in de buurt, volgens mij zit die floyd brug er alleen op vanwege de fijnstem shit, of heb ik het dan fout? dat zitten er dus ook geen veren in en ook geen geouwehoer met afstellen dus.

BLOK182
3 juni 2004, 18:26
JS2000, is dat niet die champagnekleurige met een vaste floyd? Dat ding kan geen kwaad, hij beweegt niet, gewoon snoare d'rin rammen en speule met die hap!

VaderSlayer
3 juni 2004, 18:40
bij feedback hebben ze er een

www.feedback.nl

Enschede is niet heel ver van utrecht toch?

Snaar'n Bennie
3 juni 2004, 18:51
bij feedback hebben ze er een

www.feedback.nl

Enschede is niet heel ver van utrecht toch?

Nee, valt nog wel mee. Uurtje knappen... Thanx for the info!

Anders Destium
3 juni 2004, 18:59
De reden waarom Joe dit type brug wil komt omdat hij wel de stemvastheid van een floyd wilde maar zijn whammy toch niet zo vaak meer gebruikt :) Als je een lo-pro floyd vergelijkt met een stoptail is de lo-pro veel stabieler (hij ontstemt bijna niet).

Een andere optie, al is hij nogal duur (E2149). Het is wél een neck-thru :lol:

http://www.gitaarnet.nl/photos/275/7007.jpg

Rubenios
3 juni 2004, 19:04
geile jackson! 8-)

EmgMaster
3 juni 2004, 19:11
Jackson=geil

Josdevos
3 juni 2004, 19:43
Sommigen gaan hier weeral spam roepen maar vind dit gewoon nuttige info... Als je zo'n gitaar wil maar voor een zachter prijsje, een maat van me verkoopt de zijne... Mint condition. Met gigbag. Hij staat nu te koop voor €1100 maar denk wel dat hij over de prijs wil praten.... Hij verkoopt hem omdat hij nu iets meer vintage georienteerd is...

Heb zelf een tijdje op een JS1000 gespeeld, fijne dingen, 't is nu wel m'n ding minder.... anders kocht ik hem mssch zelf...
Nu ik vind het wel een handig ding die edge fx. Heel stemvast, geen probelemen mee gehad.

http://users.pandora.be/josdevos/joe1.jpg

http://users.pandora.be/dhanis/

Maiden Michiel
4 juni 2004, 08:36
Zo lelijk dat die headstock niet geangled is...