PDA

View Full Version : nick sterling



birt
3 juni 2004, 10:39
ik val hier plat achterover! :o

een kereltje van 13 jaar(!) dat ik tegenkwam op marshallforum

http://www.nicksterling.com/

er duiken namen op als alice cooper, aerosmith, kid rock, slash, michael anthony... :o

Maiden Michiel
3 juni 2004, 12:41
Dat doet ie niet slecht! :)

wimmeltje
9 juni 2004, 17:52
WTF :o

Da kereltje kan een lekker stukje rocken zeg. En met met Pam op de foto en slash en.... Laat ik maar ophouden en verder gaan oefenen..

Maiden Michiel
9 juni 2004, 21:54
Tegen de tijd dat dat kereltje 20 is.... :o :o :o

Mark S
11 juni 2004, 03:24
Ik heb ze wel eens jonger en ook beter gezien, maar Nick heeft zeker wel de 'X-Factor'

ik dacht trouwens eerst dat het een meisje was! :) (dat zou wel uniek zijn geweest)

schaap
11 juni 2004, 13:00
Was er niet zoŽn andere koter die nog zieker was en pas 12 was ofzo ?

Mark S
11 juni 2004, 13:08
Ik heb ooit een Australisch Bluesrockertje gezien (op tv) die was 10 ofzo en speelde echt goede volwassen bluesrock a la Hendrix en SRV incl full-bends en vibrato etc. wat echt zwaar is voor een kind....

slayurrr
11 juni 2004, 13:41
Tja, geef een kind op vroege leeftijd een gitaar in de handen en als ie het leuk vindt kan het heel snel wat worden.

Wat die nick doet is wel cool enzo, maar zo speciaal vind ik het nou ook weer niet.

schaap
11 juni 2004, 13:44
Ja maar zoals Michiel al zei, als je ziet wat ie nu kan, stel je voor wat ie kan over een paar jaar als ie echt een geheel eigen stijl enzo heeft vol met ubertechniek enzo

slayurrr
11 juni 2004, 14:41
Da's waar, maar een nieuwe style verzinnen is wel lastig :wink:

schaap
11 juni 2004, 14:44
Working on it 8-)



:-D

TjeChe
15 juni 2004, 12:48
Tja, hij is wel goed, zeker op die leeftijd, maar het doet meer denken aan een parodie op de "grote" rockgitaristen. Maar toch, hij is wel goed, en wie weet waar hij over 10 jaar is met zijn techniek en stijl. Hoewel het wel lijkt alsof hij zijn meeste roem nu beleeft...

Ach ja, het komt vast wel goed met em.

IndiepoprockJesse
15 juni 2004, 13:17
jezus, sorry hoor, maar dit is echt goedkoop.. echt een soort mislutke kermis attractie :P , van die amerikaanse bullshit.. hij kan best lekker spelen hoor, maar om nou plat achterover te vallen.. gaat dan weer nergens over.. hij doet allemaal truckjes, maar goed.. misschien wordt het nog wat.. maar leuk hoor als je allemaal liedjes kan naspelen..

jammer, had wat spannenders verwacht.. maar goed, hij kan nu lekker spelen, dus als hij wat ouder is wordt het misschien nog wat.. of hij wordt de nieuwe satriani of vai, helaas..

Jesse//

Alain
15 juni 2004, 14:02
Die kleine die in de videoclip van Steve Vai van "the audience is listening" speelt was toch ook zo iets. Ik herinner me nog dat ik die later eens met een groepje heb gehoord, maar later niks meer van.

lupoloco
15 juni 2004, 14:52
nog zo'n jonge virtuoos

http://www.guitarbt.com/users/feener/Media.htm

is 16 ofzo

the joshua tree
15 juni 2004, 16:53
Fuckin goede gitarist maar wat een kutstem zeg!
Waar hij zijn heliumballon verstopt heeft is mij een raadsel.

Bigfoot414
21 juni 2004, 16:38
jezus, sorry hoor, maar dit is echt goedkoop.. echt een soort mislutke kermis attractie :P , van die amerikaanse bullshit.. hij kan best lekker spelen hoor, maar om nou plat achterover te vallen.. gaat dan weer nergens over.. hij doet allemaal truckjes, maar goed.. misschien wordt het nog wat.. maar leuk hoor als je allemaal liedjes kan naspelen..

jammer, had wat spannenders verwacht.. maar goed, hij kan nu lekker spelen, dus als hij wat ouder is wordt het misschien nog wat.. of hij wordt de nieuwe satriani of vai, helaas..

Jesse//
Als jij nou es stopt met zeuren en zorgt dat je zelf eerst een beetje kan spelen. Hoef je niet steeds van dat irritante commentaar te leveren.
Ik heb zelf ook nog veel te leren, daar niet van, maar ik vind het zeker indrukwekkend wat dat jochie op zo'n leeftijd klaarspeelt.

slayurrr
21 juni 2004, 16:48
jezus, sorry hoor, maar dit is echt goedkoop.. echt een soort mislutke kermis attractie :P , van die amerikaanse bullshit.. hij kan best lekker spelen hoor, maar om nou plat achterover te vallen.. gaat dan weer nergens over.. hij doet allemaal truckjes, maar goed.. misschien wordt het nog wat.. maar leuk hoor als je allemaal liedjes kan naspelen..

jammer, had wat spannenders verwacht.. maar goed, hij kan nu lekker spelen, dus als hij wat ouder is wordt het misschien nog wat.. of hij wordt de nieuwe satriani of vai, helaas..

Jesse//
Als jij nou es stopt met zeuren en zorgt dat je zelf eerst een beetje kan spelen. Hoef je niet steeds van dat irritante commentaar te leveren.
Ik heb zelf ook nog veel te leren, daar niet van, maar ik vind het zeker indrukwekkend wat dat jochie op zo'n leeftijd klaarspeelt.

Knap dat ie het kan idd, maar speciaal vind ik het absoluut NIET.

Bigfoot414
21 juni 2004, 21:54
Ok, niet speciaal misschien, maar ik doe het hem niet na.

Maiden Michiel
22 juni 2004, 09:10
jezus, sorry hoor, maar dit is echt goedkoop.. echt een soort mislutke kermis attractie :P , van die amerikaanse bullshit.. hij kan best lekker spelen hoor, maar om nou plat achterover te vallen.. gaat dan weer nergens over.. hij doet allemaal truckjes, maar goed.. misschien wordt het nog wat.. maar leuk hoor als je allemaal liedjes kan naspelen..

jammer, had wat spannenders verwacht.. maar goed, hij kan nu lekker spelen, dus als hij wat ouder is wordt het misschien nog wat.. of hij wordt de nieuwe satriani of vai, helaas..

Jesse//
Als jij nou es stopt met zeuren en zorgt dat je zelf eerst een beetje kan spelen. Hoef je niet steeds van dat irritante commentaar te leveren.
Ik heb zelf ook nog veel te leren, daar niet van, maar ik vind het zeker indrukwekkend wat dat jochie op zo'n leeftijd klaarspeelt.

Knap dat ie het kan idd, maar speciaal vind ik het absoluut NIET.

Hmm, op je 13e nummers van Satriani wegspelen vind ik toch best bijzonder!

master of shred
23 december 2004, 21:02
Eeehhh mensen, die Sterling is niet zo goed als ie lijkt, ik ben net 14 geworden en ik versla hem met me ogen dicht

master of shred
23 december 2004, 21:02
Eeehhh mensen, die Sterling is niet zo goed als ie lijkt, ik ben net 14 geworden en ik ben beter dan hem met me ogen dicht 8-)

The_RockeR13
23 december 2004, 22:02
Eeehhh mensen, die Sterling is niet zo goed als ie lijkt, ik ben net 14 geworden en ik ben beter dan hem met me ogen dicht 8-)

Het ruikt hier erg naar eigendunk :roll:

Lacrimosa
23 december 2004, 22:04
Eeehhh mensen, die Sterling is niet zo goed als ie lijkt, ik ben net 14 geworden en ik ben beter dan hem met me ogen dicht 8-)

gast, post es een mp3 van jezelf...

ff kijken of je echt zo goed bent als je beweert!!

master of shred
24 december 2004, 10:32
^^ voeg me toe op msn dan speel ik wat shit live voor je :

masterofshred@hotmail.com :P