View Full Version : Vrolijk instrumentaal
Deze had ik al een jaar, maar ik dacht laat ik hem es posten. Niks bijzonders verder, opgenomen toen met m'n mooie Fender Frontman HeadPhones uitgang :)
http://home.tiscali.nl/~flattyres/instrumental.mp3
sietze
2 juni 2004, 16:08
klinkt echt lekker :o
dat je dat een jaar hebt laten liggen.
is dit alleen een gitarist en bass?
of zijn er gewoon slaggitaristen bij
Ik heb 2 slaggitaren, een 'solo'-gitaar en de bas is een gitaar met de treble op 0 :) maar tnx voor je reactie
slayurrr
2 juni 2004, 16:57
Vette shit, klinkt zeerrrrr relaxt! 8-) , vooral het introotje vind ik grappig.
Barret Wallace
2 juni 2004, 17:29
hey klinkt cool man 8-)
Stratman70
2 juni 2004, 19:19
Klinkt errug relaxed en inderdaad blij.
Cool man.
m^rton
2 juni 2004, 21:05
Volgens mij was jij heel erg vrolijk toen je op dit idee kwam.
Klinkt wel gaaf.
Wel grappig, zo neem ik de baspartijen ook altijd op.
Wilson
3 juni 2004, 13:05
klinkt echt heel relaxed, heb em nu voor de 10e keer opstaan. echt heel goed gedaan!
Hey Hempo,
Grappig stukkie, idd lekker positief muziekje! Mooie baslijntjes. Moet je een compleet liedje van maken man, voor de band ofzo...
Groets,
Bouke
He bedankt allemaal voor de reacties. Ik weet niet meer hoe ik me 'voelde' toen ik het bedacht, maar vast niet zwaar depressief nee :)
en misschien es met de hele band ja, alles op z'n tijd he.
defecto
3 juni 2004, 20:57
Erg leuk liedje! Super vrolijk! Ook erg mooi ingespeeld! :D
Toffe gozer
3 juni 2004, 20:57
Niks bijzonders :???: man wat een gaaf nummer , klinkt super , ik zou zeggen post eens wat vaker dit soort nummers , heb je dit nummer echt zelf geschreven? Ik ben meteen een fan, met dit soort nummer heb je echt geen covers nodig, dit nummer is veel mooier , knap hoor
8) Mooi gedaan!!! Het swingt lekker relaxed en de kwaliteit is ronduit vet.
....... op repeat in winamp!
He bedankt voor jullie reacties mensen.
ben er achter gekomen dat ie t niet meer deed, maar nu wel weer :)
dejohan
8 juni 2004, 17:39
Lekker zwoel zomernummertje. Als ik nog eens een cocktailfeestje geef mag je komen spelen. :wink:
Nee, echt, ik vind dit een geweldig deuntje.
dejohan
10 juni 2004, 20:48
Dit blijft echt goed, ben al zeker 5 keer teruggekomen. Post nog eens iets.
Jagoda
10 juni 2004, 22:36
of je gaat naar http://www.flattyres.nl :)
daar staan ook liedjes
ja en over paar maand wat hopen we wat studio kwaliteit zooi te hebben
abbys
18 augustus 2004, 11:25
wowowowowowow! dit is veel beter als al dat geshred op dit forum, nu ben ik eindelijk eens jaloers ipv blij dat geschreeuw niet te kunnen ( want het is geen geschreeuw :P )
boudewijn
18 augustus 2004, 11:51
he hempo dit klinkt helemaal niet verkeerd
mooi clean ook en een leuke progressie en mooi die majeur 7 aan het eind top. :-D
Groet Boudewijn
boudewijn
18 augustus 2004, 11:53
wowowowowowow! dit is veel beter als al dat geshred op dit forum, nu ben ik eindelijk eens jaloers ipv blij dat geschreeuw niet te kunnen ( want het is geen geschreeuw :P )
wat je geloofd is de waarheid :o
segers
22 augustus 2004, 13:07
Hee dit is erg leuk gedaan!!
Leuke melodie, idd vrolijk. :-D
Grtz Roy
Hempo
22 augustus 2004, 19:24
he bedankt voor de reacties!
wist helemaal niet dat ik deze nog ergens op de server had staan. maargoed, bedankt voor de compliments
abbys
28 augustus 2004, 17:53
abbys schreef:
wowowowowowow! dit is veel beter als al dat geshred op dit forum, nu ben ik eindelijk eens jaloers ipv blij dat geschreeuw niet te kunnen ( want het is geen geschreeuw )
wat je gelooft is de waarheid
nouja , sorry hoor, shredding is niet echt geschreeuw, beetje overdreven, spijt me, shredden is (duidelijk :razz: ) gewoon niets voor mij, kan wel geloven dat anderen het echt goed vinden (geen geslijm, meen het)
skabouter
28 augustus 2004, 19:35
heerlijk !!!!!!! :)