PDA

View Full Version : Diefstal bij Double D



GitaarNet Admin
16 april 2002, 21:28
Helaas hebben wij in de nacht van 27/28 januari ongewenst bezoek gehad!!!
Er zijn hierbij de volgende gitaren gestolen:

Merk: GIBSON
Model: Les Paul Custom
Kleur: herritage sunburst
Serienummer: 01021684

Merk: GIBSON
Model: Les Paul Classic
Kleur: honeyburst
Serienummer: 011648

Merk: GIBSON
Model: Les Paul Standard Plus
Kleur: honeyburst
Serienummer: 01891585

Merk: GIBSON
Model: Les Paul Gary Moore
Kleur: sunburst
Serienummer: 01221545

Merk: GIBSON
Model: Les Paul Hollowbody
Kleur: red
Serienummer: 2560390
Bijzonderh.: occasion

Merk: GODIN
Model: LGX Signature
Kleur: sunrise
Serienummer: 00464242

Merk: ROSE
Model: Les Paul
Kleur: tobacco sunburst
Serienummer: 131194


Mocht je een of meerdere van bovenstaande gitaren tegenkomen, dan verzoeken wij je vriendelijk contact met ons op te nemen. Bij voorbaat dank!!

Dick Dijkman & Hans Kienhuis

DOUBLE D Guitars & Amps V.O.F.

sebass
16 april 2002, 21:34
Wow!!! Dat is aardig klote. Nu maar hopen dat mensen die een tweede hands gitaar kopen het serie nummer herkennen. Ik dacht dat er bijna nooit gitaren werden gestolen.
Nou sterkte ermee.

Ditmar
17 april 2002, 18:26
Man, ik wil ook zo veel Les Pauls.......

Dkong
19 april 2002, 21:00
Aj aj aj, allemaal Gibsons! Niet dat ik er eentje of meerdere gezien heb hoor, maar stel dat ik er eentje tegenkom, hoe zou dit dan afgehandeld moeten worden als degene die de gitaar heeft hem bijvoorbeeld van de dief heeft gekocht voor een flink bedrag? Dan wil hij hem denk ik niet zomaar teruggeven en jullie schieten er ook niet bijzonder vele mee op omdat het jullie dan geld zou kosten om hem bij terug te kopen. (Er van uit gaande dat de dief niet meer te vinden is)

lars
21 april 2002, 23:03
hmmmm like, niet lullig bedoelt maar sommige gitarzaken zijn ook wel ontzettend slecht beveiligd, k was er laats in een waar ze een hele vitrine met boss en duurdere pendaaltjes wagenwijd OPEN hadden staat, in de kelder waar helemaal niemand liep of stond, helemaal uit zicht. Ik ben geen crimineel ofzo maar als je dan met een rugzak loopt danis de verleiding wel heel erg groot

Ditmar
21 april 2002, 23:07
Heb jij wel eens geprobeerd een Les Paul in je rugzak te proppen ???

lars
22 april 2002, 10:45
ligt aan je broek he