PDA

View Full Version : Aria Gibson lespaul 30 jaar



rctw
31 mei 2004, 21:31
Hallo ik heb een Aria gibson lespaul , deze heb ik zelf nu ruim 15 jaar in mijn bezit , toen eens gekocht voor 250 piek !!, van een vriend die had hem ongeveer 17 jaar (dus ongeveer 30 jaar ,oud,Jong)
speeld als een deur, maar zou eens een goede opkanp beurt moeten hebben

Maar mijn vraag wat is deze gitaar waard € in euros
Gaaf forum trouwens veel tevinden

met groet
Carel Pieter
www.rctw.nl

Kjiratsiekoedel
31 mei 2004, 21:35
hoi, welkom

interessante site. ik zoek namelijk een host voor mijn site (lycos is irritant) en julie zijn cheap.

maargoes, de gitaar: ik neem aan dat het een aria les paul is, dat gibson is alleen geinig voor adverteerders die iets proberen te verkopen aan n00bs

wietse
31 mei 2004, 21:57
speelt als een deur , is dat goed of slecht , klinkt als slecht.
de prijs hangt een beetje van de conditie af , aria heeft op zich wel een goede naam vooral die oude kopieen waren meestal erg goed.
maar erg veel is het zoiets niet waard is , schat rond de 300 tot 400 euro maximaal maar dan moet hij wel echt heel mooi zijn.
maar het is net wat de gek er voor geeft , als hij er goed uit ziet , goed speelt en ook nog eens goed klinkt dan kan je er soms best meer voor krijgen.
kwalitatief zitten ze meestal ongeveer op het nivo van een goede oude maya en die doen meestal rond de 200 euro in nette bespeelbare staat.

Kjiratsiekoedel
31 mei 2004, 22:13
...als een deur..

dat is goed hoor wietse, op te vatten als 'solide'

wietse
1 juni 2004, 07:34
...als een deur..

dat is goed hoor wietse, op te vatten als 'solide'
ah... maar solide als en deur kan je ook opvatten als speelt zwaar , ik zeg liever speelt als een tiet , lekker dus :-D

ReinoutV
1 juni 2004, 11:09
:-D