PDA

View Full Version : Peavy Bandit



VaderSlayer
31 mei 2004, 19:29
Ik heb sinds kort een peavy 'bandit' 100 watt transtube combo versterker.
Ik ben er best tevreden mee aangezien mijn vorige versterker een 10 watt Yamaha versterkertje was :). Maar wat vinden jullie ervan?

Wicked Willy
31 mei 2004, 19:30
Prima ding hoor. Mooi opstapje naar een dikke buizenbak!

:-D

VaderSlayer
31 mei 2004, 19:33
Vond ik dus ook :)

jw009
31 mei 2004, 19:49
in die prijsklasse een van de beste die je kan krijgen

VaderSlayer
31 mei 2004, 19:54
en dan had ik hem ook nog 2e hands voor ongeveer 200 euro (van een vriend gekocht)

Diedo
31 mei 2004, 21:45
ik heb er een keer op gespeeld (de nieuwste serie) en ik was er uiterst tevreden over! veel soorten geluid, maar vooral stevige rock, en niet voor de poes! lekkerder dan een gemiddelde valvestate

Dirk_Hendrik
1 juni 2004, 09:14
Bandits komen in 3 generaties waarvan in het algemeen de tweede het beste wordt gevonden. De derde, die dus nu op de markt zijn, zijn mij over het algemeen een stukje te schel. Over m'n eigen (nu verkochtte) bandit ben ik jarenlang heel tevreden geweest.

pimmetje
1 juni 2004, 10:48
Ik heb geen idee op wat voor generatie Bandid ik heb gespeeld, maar ik vond 't idd een te schel geluid. Te hard en kil ook... hard bedoel ik hier niet als in "volume-knop zachter zetten" soort van hard.

Pas wel een metalbandje met een Bandid zien/horen spelen, maar dat klonk best leuk.

Ronald
1 juni 2004, 12:09
ik heb zelf ook een bandit 112 , echt geweldig is ie natuurlijk niet maar inderdaad voor zijn prijsklasse een van de beste versterkers die je krijgen kan :)

StereoX
1 juni 2004, 12:24
in ons oefenhok staat ook een bandit. is idd wel een leuk versterkertje, alleen ik speel in d-stemming en met een boss megadistortion waar ik alle bass in heb gedraaid en ik heb wel eens het idee dattie dat niet helemaal trekt op een wat hoger volume.

ewoud
1 juni 2004, 13:13
nou ik heb dus een valvestate(al vanaf het begin van mijn gitaar gespeel) en ikheb dus ok mn gitaar geupgraded met een EMG 81 actief element, en dikkere snaren en in 'gewone' D stemming gezet, dan gebruik ik ook een mt2, het gevolg; mn versterker begon te brommen en gaf geen duidelijk scheur geluid, ik heb toen mijn standaard speaker vervangen voor een g12e-50 speaker. dit is het lichtere broertje van de bekendere g12t-75. en nu is het top!!! dikke lompe bende uit mn transistor haha, het kan dus wel, je moet alleen even wat aanpassen, maar nu ga ik dus sparen voor betere spullen....gitaar, versterker, etc.