PDA

View Full Version : Stomste hit



Luca P
31 mei 2004, 09:00
Wat vind je de stomste hit van toch wel deze redelijke bekende wereld bands/artiesten?

Rolling Stones - Under cover of the neeeeeught!
Queen - We will rock you
Prince - Purple rain
Dire Straits - Walk of live. (Echt een zeik nummer)
Nirvana - tja wat niet?

Zo, genoeg schenen geschopt!
:-D

pimmetje
31 mei 2004, 09:36
Hmmm... Nirvana ga ik 't maar niet over hebben. Da's te snel een "Kurt: heilig of puin?"-discussie :D.

Undercover van de Stones vind ik nog wel een aardig nummertje. Zeker niet bij de top van hun werk, maar ik heb er geen moeite mee.

Walk of life komt bij mij denk ik uit de bus als 't meest domme nummer. Vooral door dat vrolijke thema'tje, waaraan echt geen ontsnappen is.

the joshua tree
31 mei 2004, 11:56
Walk of life is idd een zeiknummer. Maar je wordt er wel pertinent vrolijk van (ik in ieder geval) maar verre van goed, ze hebben veel betere nummers gemaakt

THW
31 mei 2004, 12:33
Kiss - i was made for lovin you (ze hebben veel betere liedjes gemaakt)
The Offspring - Why dont you get a job (te commercieel)

Pete Townshend
31 mei 2004, 13:56
Kiss - i was made for lovin you (ze hebben veel betere liedjes gemaakt)

Dit was ook extra als reactie bedoeld op de stompzinnige disco-deuntjes toentertijd!! Paul Stanley liep door de discotheek en zei: "Hier kan ik ook nog een nummer 1 mee scoren!". En alsdus geschiedde :D

Harry
31 mei 2004, 19:31
ik stem ook voor Walk of life. Beroerd!!!

Pete Townshend
31 mei 2004, 20:30
Ik ook. En dan vooral om dat "whoo-hoo"

maisy
1 juni 2004, 09:31
walk of life.. brrrr.. doet me denken aan saaie bruiloften en dan (moeten) stijldansen (wat ik niet kan...) met een iets te dronken oom..


:roll:

Bigfoot414
1 juni 2004, 15:18
haha, het is ook echt zo'n gaar nummer wat tot vervelens toe wordt gedraaid.

Sjakie
3 juni 2004, 13:18
Summer of 69...

Errug fout!

Mark S
3 juni 2004, 15:27
'Nothing else matters' de oefenhok-hit van het decennium!

nog even en hij staat in het rijtje Smoke on the Water, Stairway to Heaven en Blackbird.

Sir Peckerkäse
3 juni 2004, 15:50
Summer of 69...

Errug fout!

ergens op een concert zingt hij dat. over zijn sixstring, terwijl hij op een bass speelt, dat vond ik behoorlijk fout

Sjakie
3 juni 2004, 21:12
Summer of 69...

Errug fout!

ergens op een concert zingt hij dat. over zijn sixstring, terwijl hij op een bass speelt, dat vond ik behoorlijk fout

Was het geen 6snarige bas? :D

Bluesbreaker
4 juni 2004, 13:58
hehe, maar was dat concert wel in de summer of 69??? :D

The wall of dolls
4 juni 2004, 15:58
Wat een onzin kunnen jullie lullen zeg. Hij zingt gewoon dat hij zijn eerste echte "six-string" kocht in "the summer of '69", wat de fuck maakt het dan uit of ie er op dat moment eentje speelt, want hij is uiteindelijk ook maar gewoon een uit nood geboren bassist die veel beter gitaar speelt.

Neals
7 juni 2004, 14:05
Wat een onzin kunnen jullie lullen zeg. Hij zingt gewoon dat hij zijn eerste echte "six-string" kocht in "the summer of '69", wat de fuck maakt het dan uit of ie er op dat moment eentje speelt, want hij is uiteindelijk ook maar gewoon een uit nood geboren bassist die veel beter gitaar speelt.

Zowieso vind ik de summer of 69 slecht, stel je voor dat je het nummer staat te spelen voor een publiek wat deze zomer bewust had meegemaakt!!!

En dat walk of life, ach, ik zie de humor der wel van in, en dat whoehoe is best geinig om over je werpplek te brullen

mr.freeze
7 juni 2004, 17:23
Wat vind je de stomste hit van toch wel deze redelijke bekende wereld bands/artiesten?

Rolling Stones - Under cover of the neeeeeught!
Queen - We will rock you
Prince - Purple rain
Dire Straits - Walk of live. (Echt een zeik nummer)
Nirvana - tja wat niet?

Zo, genoeg schenen geschopt!
:-D


Om er toch maar op in te gaan: Nirvana heeft zeker wel pakkende muziek gemaakt.

Van dit lijstje vind ik 'We Will Rock You' het slechtst, dat is een nummer dat gezongen dient te worden door een uitzinnige menigte voetbalfanaten, niet een nummer om op een CD te staan.