PDA

View Full Version : Highway to Hell



ijff
30 mei 2004, 18:31
Niet heel bijzonder.. maar wel onze eerste live-opname die een beetje behoorlijk is opgenomen... dus ik wilde 'm toch even met jullie delen:

http://www.barracuda-rock.com/mp3/highway%20to%20hell.mp3

(via www.barracuda-rock.com is overigens ook de studio-demo te beluisteren)[/url]

Stratman70
30 mei 2004, 19:13
Ik vind hem wel goed eigenlijk. Helaas is de opname (met name het gitaargeluid) niet zo best, maar hou hier wel van, van deze muziek. En de zang vind ik erg cool! Hele aparte, maar goeie stem voor deze muziek!

Hé, grappig; ik zag op jullie site dat jij bij De Bijtels hebt gespeeld. Ik ben ooit eens wezen kijken bij een repetitie van ze en heb toen de tweede stem van "Dansen Op De Vulkaan" gezongen.

Tenminste, als jullie De Bijtels uit Bavel waren. :wink:

Grappig.

Hempo
30 mei 2004, 19:30
Goed samenspel, strak gespeeld.
Aparte zang, het is even wennen. Het orgineel is ook wel moeilijk te benaderen :D die vent zingt altijd zo vaag. De zang is qua timing/melodie op sommige stukjes wel op eigen manier gedaan. 'speeda limit' enzo:)
Maruh ja, wel cool. Leuke solo. al met al wel vet. Laat meer van je horen![/quote]

ijff
30 mei 2004, 19:51
Hé, grappig; ik zag op jullie site dat jij bij De Bijtels hebt gespeeld. Ik ben ooit eens wezen kijken bij een repetitie van ze en heb toen de tweede stem van "Dansen Op De Vulkaan" gezongen.

Tenminste, als jullie De Bijtels uit Bavel waren. :wink:

Grappig.

Yep, klopt.. was m'n eerste bandje.. heb ik een jaartje bij gespeeld (2001/2002).

Stratman70
30 mei 2004, 21:08
Was jij die bassist dan? Ze hadden een bassist uit Eindhoven kan ik me herinneren.

ijff
30 mei 2004, 21:23
Nee.. bassist die er tot oktober 2001 bij zat kwam uit Helmond.. ik was de 2e gitarist. Maar het kan zijn dat je dan langs bent geweest vlak voor ik er bij zat (juli 2001). Ze bestaan overigens nog steeds: www.bijtels.com

abbys
30 mei 2004, 23:43
cewl

SiNiSTRaL
31 mei 2004, 10:13
cewl
is het niet 'abyss'?