PDA

View Full Version : Het is enorm !



V!N
30 mei 2004, 15:52
Wie droomt er nu niet van om een gitaar te hebben van pakweg 105 meter met een Seymour Duncan '59 PAF humbucker. 8-)

Nog mooier, deze sluit je aan op een 600 Watt SVT buizenversterker met zes 12AX7's, vier 12AU7's en twaalf 6550's. :)

Om het af te maken, staat deze versterker aan een 36x10" cabinet ! :-D


http://news.harmony-central.com/News/2004/Big-Guitar.html

Ronald
30 mei 2004, 15:56
lol moet je wel met minstens 12 man bespelen :roll:

JvD.
30 mei 2004, 15:58
Wie droomt er nu niet van om een gitaar te hebben van pakweg 105 meter met een Seymour Duncan '59 PAF humbucker. 8-)

Nog mooier, deze sluit je aan op een 600 Watt SVT buizenversterker met zes 12AX7's, vier 12AU7's en twaalf 6550's. :)

Om het af te maken, staat deze versterker aan een 36x10" cabinet ! :-D


http://news.harmony-central.com/News/2004/Big-Guitar.html

eerst denk je: leuk idee, wel geinig, en dan denk je: dat heeft best veel gekost, en dan denk je: god welke idioot verspilt daar nou weer ze geld aan, stuur het dan op naar arme somaliertjes ofzo.

THW
30 mei 2004, 16:00
:o

Ronald
30 mei 2004, 16:15
Wie droomt er nu niet van om een gitaar te hebben van pakweg 105 meter met een Seymour Duncan '59 PAF humbucker. 8-)

Nog mooier, deze sluit je aan op een 600 Watt SVT buizenversterker met zes 12AX7's, vier 12AU7's en twaalf 6550's. :)

Om het af te maken, staat deze versterker aan een 36x10" cabinet ! :-D


http://news.harmony-central.com/News/2004/Big-Guitar.html

eerst denk je: leuk idee, wel geinig, en dan denk je: dat heeft best veel gekost, en dan denk je: god welke idioot verspilt daar nou weer ze geld aan, stuur het dan op naar arme somaliertjes ofzo.

bedoel je nou dat je da geld of die gitaar naar die somaliers moet sturen :-D

nou met die gitaar hebben ze wel wa te doen met zn alle want een beetje nootjes rapen gaat ook vervelen op den duur

Negative K3 fan
30 mei 2004, 16:23
geiaal, die uitzending wil ik wel zien, heb alleen geen discovery...

V!N
30 mei 2004, 16:30
Het wordt toch niet uitgezonden op Discovery Europe .. :cry:

Bins
30 mei 2004, 16:45
Wie droomt er nu niet van om een gitaar te hebben van pakweg 105 meter met een Seymour Duncan '59 PAF humbucker. 8-)

Nog mooier, deze sluit je aan op een 600 Watt SVT buizenversterker met zes 12AX7's, vier 12AU7's en twaalf 6550's. :)

Om het af te maken, staat deze versterker aan een 36x10" cabinet ! :-D


http://news.harmony-central.com/News/2004/Big-Guitar.html

eerst denk je: leuk idee, wel geinig, en dan denk je: dat heeft best veel gekost, en dan denk je: god welke idioot verspilt daar nou weer ze geld aan, stuur het dan op naar arme somaliertjes ofzo.

Gast, er wordt zoveel geld "verspilt" aan zoveel shit.. dit is tenminste nog een educatief programma, dat op een leuke manier (door alles mega-groot na te maken) laat zien hoe een gitaar (en ook andere dingen trouwnes) werkt. Wat is daar nou verspilling aan? Ik vind het wel interessant iig. En jammer dat ik het nietkan kijken/downloaden van discovery.com...

Akira
30 mei 2004, 18:10
Wie droomt er nu niet van om een gitaar te hebben van pakweg 105 meter met een Seymour Duncan '59 PAF humbucker. 8-)

Nog mooier, deze sluit je aan op een 600 Watt SVT buizenversterker met zes 12AX7's, vier 12AU7's en twaalf 6550's. :)

Om het af te maken, staat deze versterker aan een 36x10" cabinet ! :-D


http://news.harmony-central.com/News/2004/Big-Guitar.html

eerst denk je: leuk idee, wel geinig, en dan denk je: dat heeft best veel gekost, en dan denk je: god welke idioot verspilt daar nou weer ze geld aan, stuur het dan op naar arme somaliertjes ofzo.

Gast, er wordt zoveel geld "verspilt" aan zoveel shit.. dit is tenminste nog een educatief programma, dat op een leuke manier (door alles mega-groot na te maken) laat zien hoe een gitaar (en ook andere dingen trouwnes) werkt. Wat is daar nou verspilling aan? Ik vind het wel interessant iig. En jammer dat ik het nietkan kijken/downloaden van discovery.com...

Ik heb er geen problemen mee dat het gedaan is, lijkt me wel fun.
Maar ik zie wel wat de verspilling is.
Alsof je het niet kan laten zien met een gewone size gitaar en inzoomen met je camera.
Maar ach, als ze giant pizza's en broden maken, waarom dan niet een gitaar?

Shaggy
30 mei 2004, 18:13
een setje snaren zal wel 4 kilo wegen ofzo .. en je zult moeten stemmen mbv een bankschroef ofzo ..

V!N
30 mei 2004, 20:26
Als je meer gitaren hebt dan je tegelijkertijd kunt bespelen, geef die dan mooi de volgende keer mee aan de collectant ..

Zie je ? Net als meer dan één gitaar hebben is het maken van een enorme gitaar geen noodzaak, maar wel erg leuk.


En om nu de zoveelste documentaire serie te zien waarin dingen worden uitgelegd door er sterk op in te zoomen, dat weet ik nog net niet.

Denk eens in hoe het eruit ziet als men in een willekeurige keuken op een mixer inzoomt en je kan zien hoe een banaantje gepureerd wordt .. *gaap*

Maar om te zien hoe ze een vijf meter hoge blender maken waarin 1.000 pond aan bananen wordt geprakt ! :-D :-D :-D
Ik denk dat je wel kunt raden welk programma ik zou kijken. 8-)


Ik vind het origineel, leerzaam en bovenal leuk. En dit programma zal heus geen kosten of opbrengsten kennen die lijken op die van een gemiddelde Hollywood-productie.

Javaca
30 mei 2004, 21:30
Misschien een idee om meneer Bigtonemusicbrewery te vragen het op te nemen en op te sturen?

Het fredboard is wel dun eigenlijk.
Ook die top valt tegen.

Akira
31 mei 2004, 00:35
En om nu de zoveelste documentaire serie te zien waarin dingen worden uitgelegd door er sterk op in te zoomen, dat weet ik nog net niet.

Denk eens in hoe het eruit ziet als men in een willekeurige keuken op een mixer inzoomt en je kan zien hoe een banaantje gepureerd wordt .. *gaap*

Maar om te zien hoe ze een vijf meter hoge blender maken waarin 1.000 pond aan bananen wordt geprakt ! :-D :-D :-D
Ik denk dat je wel kunt raden welk programma ik zou kijken. 8-)

Hmmmmm....you've got a point there..... :)

Punt
31 mei 2004, 03:09
http://news.harmony-central.com/News/2004/Big-Guitar.html

DrFretBoard
31 mei 2004, 11:07
Grote houtverspilling.

LJay
31 mei 2004, 12:19
Bij het breken van een snaar zou ik maar bukken, voor je t weet ben je onthoofd.

V!N
31 mei 2004, 12:22
Grote houtverspilling.

Oh, dus ze bouwen een Dean ? :lol:

Ronald
31 mei 2004, 13:39
lol probeer maar es te benden op da ding :roll: