PDA

View Full Version : H&K Warp 7



saddam
30 mei 2004, 15:52
is dit een goeie amp? ik ben op zoek naar een nieuwe en ik zou een halfstack willen. deze leek me wel goed, vooral door de lage prijs (ik heb ook maar 1200€ tot mijn beschikking...). Ik speel op een ibanez rg7321 (7string), en ik hoorde dat deze amp speciaal daarvoor gemaakt is. heeft er iemand van jullie al ervaring gehad met deze versterker?

grtz

Ronald
30 mei 2004, 16:00
nou ik zou zeggen dat je voor da geld een veel betere versterker kan krijgen dan zo'n suffe warp. zo'n warp heeft maar een lelijk geluid hoor

ik zou zeggen zoek iets 2e hands. je zou voor da geld in principe als je een goeie deal vind een 2e hands peavey 5150 head en een goedkope behringer cab kunnen krijgen. en dan kan je later nog als die cab je nie bevalt een andere kopen als je weer wa extra geld hebt

ik heb zelf ook een 7 snaar dus ik zit met het zelfde probleem voor een amp , maar laat je nie strikken door zo'n verkoop praatje voor de warp 7.

Bins
30 mei 2004, 16:48
Of een screamer/thunder/fireball top (nieuw) en dan een 2e hands cab erbij zoeken.

Ronald
30 mei 2004, 17:13
er zijn in ieder geval wel een aantal mogelijkheden waar je beter eerst naar zou kunnen kijken

Diedo
30 mei 2004, 18:08
NEE! geen warp! ik vind het echt een hele slechte amp... clean was kil en kaal en scheur was alleen maar tonnen gain... eignelijk weinig ertussenin... ik heb ook meteen weer uitgeplugd...

Punkrockerke
31 mei 2004, 11:04
Ik heb vorige week een band gezien (en gehoord) waarvan de leadgitarist op een Warp speelde (de buizenversie). Hij speelde met een 6-snarige Ibanez, en ik verzeker je, hij had een zalig geluid (voor metal-hardcore). Indien je meer een rockgeluid zoekt, kan je beter iets anders zoeken, maar anders... testen!

asesino
31 mei 2004, 11:07
Ik speel op een warp 7 212, niet zo heel veel verschil qua sound met de halfstack, het is wel een leuke amp als je altijd hetzelfde wil spelen, metal dus(vooral laag), je moet je gitaar zelf niet naar B stemmen om hem zwaar te doen klinken, de warp 7 zelf heeft al een lage sound. Beetje eentonig dus, maar hij klinkt niet zo slecht. Ik speel er op met een jackson dk2 met emg81 dus hij klinkt nog redelijk goed zo maar als je bv. ook veel andere dingen speelt zoals jazz en stuff dan zou ik hem toch niet aanraden. Zelf ben ik het geluid ervan al een beetje beu aan het raken.

J

Ronald
31 mei 2004, 13:35
Ik heb vorige week een band gezien (en gehoord) waarvan de leadgitarist op een Warp speelde (de buizenversie). Hij speelde met een 6-snarige Ibanez, en ik verzeker je, hij had een zalig geluid (voor metal-hardcore). Indien je meer een rockgeluid zoekt, kan je beter iets anders zoeken, maar anders... testen!


hij had het lijkt me nie over de buizenversie want die is nou nie bepaald goedkoop te noemen

ewoud
1 juni 2004, 12:51
jah klopt, de buizen versie, de warp T en X zijn best prijzig!!, ze klinken voor wat ik zoek, zware metal, wel leuk, maar ik kan me voorstellen dat je emt een andere versterker beter af zult zijn, ik hoor hier veel over engl... ik heb zelf de 1x12", 2x12", en de warp T geprobeerd, we oefenden met onze metalband(blak death metalcore)in een oefen ruimte waar een 1x12" warp 7 stond, deze klonk eigenlijk in 'band verband' ERG SUPER!!! hij komt er heel goed door en hij is erg aanwezig, een marshal moet je heeeel anders instellen wil je goed door de drums komen... dat vond ik zelf een enorm voordeel aan een warp(de warp en marshall waren van dezelfde prijs klasse dus niet gan zeuren over buizen dingen met 1960 cabs van 2000 euro intotaal :razz: :wink: :-D )

maar ik denk dat je toch eerst beter kunt gaan proberen, en hier veel lezen en vragen 8-)